Omdat wielrennen geen sport voor mietjes isquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nemen ze dan niet twee keer dezelfde ongevaarlijke afdaling van die berg af?
Maar als ik nu kijk is het stralend zonnig weer, dus dat noodweer zal hopelijk meevallen.
Hoiquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze moeten, wss in noodweer, een gevaarlijke col af wat niet per se hoeft omdat ze 2x dezelfde berg op moeten. Zou dat maar 1x hoeven, dan heb je die gevaarlijke afdaling niet.
Oh, dan ga ik maar even kijken!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef Laysa het volgende:
De finish zal zo rond 6 uur zijn als ze 2 x de berg op moeten...dus....mwah..pak en beet ergens tussen 4 en 5 gok ik
losse steentjes, geen vangrail, noodweer, hoge snelheden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Eigenlijk wat Greys vraagt dus
Dan moeten ze ook niet janken over de organisaaaaaasiequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat wielrennen geen sport voor mietjes is
Volgens mij alleen in de Dauphiné ooit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
losse steentjes, geen vangrail, noodweer, hoge snelheden.
Of ze er al eerder waren geen idee. 2x de Alp op is wel nieuw. Weet niet precies hoelaat eigenlijk.
Thnx Greys
Haiquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Oh oke, spannend!
[..]
Oh, dan ga ik maar even kijken!
Ohhhhh geweldigquote:
ik heb een hele saaie van stro kleur. Maar ik ga hoogstens 1 dag mee naar parijs. Meer gaat helaas echt niet meer. Maar e-reader mee en zwembad+meer ik kom de dag wel door.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhh geweldig
Lekker veel in de schaduw flaneren en zo'n hippe dames-zonnehoed kopenEen roze met een bloem. TRES BOHEME
geen idee. Die ritten onthou ik niet haha. Kijk meest alleen Amstel Gold, LBL, Roubaix en de grote rondes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de Dauphiné ooit.
Ben het met je eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee. Die ritten onthou ik niet haha. Kijk meest alleen Amstel Gold, LBL, Roubaix en de grote rondes.
Wielrenners moeten niet zeuren. Als ze zelf met 75 kmph naar beneden gaan ipv met 40 kan de organisatie er niets aan doen. Maarja ze willen winnen. Dat zag je vandeweek al aan Ten Dam en Mollema die beide vielen door risico te nemen.
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb een hele saaie van stro kleur. Maar ik ga hoogstens 1 dag mee naar parijs. Meer gaat helaas echt niet meer. Maar e-reader mee en zwembad+meer ik kom de dag wel door.
Jawelquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
Nog 1 vrfaag... de finish is dus niet bovenop de berg?
Ja, zeker lekker!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
Bliss lekker dat jullie volgende week dan vakantie op La Balconia kunnen vieren!
(ik zit in een rare volgorde te reageren want via mobiel kan ik niet multiquoten)
Goed! Druk bezig met het huis opknappen! En Re had een tijdje terug weer een schone scan dus ook in dat departement alles okequote:
Schone scansquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker!Alleen jammer dat Re dan weer moet werken, maar goed, misschien kan ie af en toe wat eerder naar huis
Jouw vakantie klinkt zo heerlijk naar aanleiding van alle foto's en verhaaltjes die ik langs zie komen!
[..]
Goed! Druk bezig met het huis opknappen! En Re had een tijdje terug weer een schone scan dus ook in dat departement alles oke
En met jou en de mister dan?
Oh joh, geen sorry voor zeggen hoor. Ik kan ook echt niet alles volgen/onthouden in dit topicquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schone scanswat een fijn nieuws
. Oh ja je had eerst gepost dat jullie gingen klussen ja
sorry, ik ben nogal afwezig de laatste tijd
Hier gaat het goed. Momenteel wat minder, maar vanaf dinsdag op vakantie en daar heb ik wel zin in.
We zitten in de buurt van parijs. Ik ga 1 dag mee voor de toeristische dingen en voor de rest niet gok ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
Je gaat op vakantie naar Parijs maar jij maar 1 dag op vakantie?
Of zitten jullie op vakantie buiten Parijs en doen jullie een uitstapje naar Parijs, bedoel je dat? Ik ben niet zo vlot vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |