Zag dat filmpje gisteren bij de NOS of YT echtquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook niet tot ze ergens, knevel volgens mij, die afdaling lieten zien.
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo teleurstellend als ik heel vroeg begin te werken: ben je al al uren bezig, is het nog pas 10:00
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zag dat filmpje gisteren bij de NOS of YT echt
* Takaiki beltquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
Die belg van Vacansoleil spreekt al van "ASO heeft straka doden op hun geweten".
Jezus man 3/4 van de keeltabletten mag ik niet. Gelukkig wist die apotheekmevrouw ook wat ik wel mag.
Klink als Kim Holland en werk op een callcenter.
ben nog onderweg.quote:
hou opquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:08 schreef Takaiki het volgende:
En misschien dan toch Yns dr recept proberen als Kim Holland zijnde![]()
Het is een afdaling die nooit eerder gebruikt is tijdens de Tour ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
Die belg van Vacansoleil spreekt al van "ASO heeft straka doden op hun geweten".
Jezus man 3/4 van de keeltabletten mag ik niet. Gelukkig wist die apotheekmevrouw ook wat ik wel mag.
Klink als Kim Holland en werk op een callcenter.
Vannacht zou het nog zo'n 22 graden wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Ja rond de dertig graden is mij ook iets te warm
Hoewel tot nu toe het wel droge warmte lijkt te zijn en het 's nachts lekker afkoelt
Hoezo dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
Dat moet, de eerste kilometer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Oh oops... tot nu toe was het lekker fris 's nachts.
Weet iemand van de wielerkenners waarom ze nu allemaal achter en om die auto heen blijven rijden?
Zit je wielrennen te kijken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
Oh oops... tot nu toe was het lekker fris 's nachts.
Weet iemand van de wielerkenners waarom ze nu allemaal achter en om die auto heen blijven rijden?
Ze moeten, wss in noodweer, een gevaarlijke col af wat niet per se hoeft omdat ze 2x dezelfde berg op moeten. Zou dat maar 1x hoeven, dan heb je die gevaarlijke afdaling niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Eigenlijk wat Greys vraagt dus
Waarom nemen ze dan niet twee keer dezelfde ongevaarlijke afdaling van die berg af?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze moeten, wss in noodweer, een gevaarlijke col af wat niet per se hoeft omdat ze 2x dezelfde berg op moeten. Zou dat maar 1x hoeven, dan heb je die gevaarlijke afdaling niet.
#YOLOquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze moeten, wss in noodweer, een gevaarlijke col af wat niet per se hoeft omdat ze 2x dezelfde berg op moeten. Zou dat maar 1x hoeven, dan heb je die gevaarlijke afdaling niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |