PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Als je zo moe wordt van alle TDF posts dan ga je toch lekker naar het Tour topic, daar hebben ze het alleen maar over FUT.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een paar dagen en dan is de TDF voorbij
De TDF is best vermakelijk om te kijken maar dat geneuzel erover is altijd zo dodelijk saaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je zo moe wordt van alle TDF posts dan ga je toch lekker naar het Tour topic, daar hebben ze het alleen maar over FUT.
Ik vind het wel een tof eigenlijk. Ook mooi dat hij daar meteen zo belangrijk wordt gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een paar dagen en dan is de TDF voorbij
[ afbeelding ]
En hier moest ik toch wel hard om lachen
Link?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens VI zou PSV aan Clasie moeten denken als vervanger voor Strootman
Haha hoe kom jij hier nou ineens weer terechtquote:
Lees afentoe mee hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha hoe kom jij hier nou ineens weer terecht
Taco van de Veldequote:http://www.vi.nl/radio/24(...)man-te-vervangen.htm Tacootje zegt dat
Wie ben jij dan?quote:
Oh okequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
Rick ik had al gezegd dat ik niet weet waarom Sagan er niet bij zit, zal wel per ongeluk iets veranderd hebben. Had hem wel bij telesport poule.
sorry na 40 sec uitgedaan.. totaal geen bijzondere goalsquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Nooooooooooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zit ik met mijn scherm richting het raam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SMLENOquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was dus aan het zoeken naar deals en ineens.. dafuq een Bassong voor 700c BINOok had ik een Monzon voor 650c. #oudetijdenherleven
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef Thorb het volgende:
via kiid weer een mooi marcie topic gezien
LIF / Zwemmen, spieren of afvallen?
'zwemmers hebben brede schouders dus ik wil ook gaan zwemmen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ouuuuuuuuuddddquote:
Ik zou haar hard geven ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die NOS Sportjournaal presentatrice toch echt wel lekker als je haar zo ziet hoor
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:18 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nog wel de motoren maar hopelijk wordt het niet zo slecht dat er straks helemaal geen beeld is omdat er niets meer de lucht in mag
pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die NOS Sportjournaal presentatrice toch echt wel lekker als je haar zo ziet hoor
Ja die zijn fucking lelijk, omdat ze van die rare koppen trekt. Ik had net ff een puush moeten makenquote:
lulquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die zijn fucking lelijk, omdat ze van die rare koppen trekt. Ik had net ff een puush moeten maken
Wat een debiel, Kon van de week op een 2de categorie bergniet eens meequote:
Ja kansloos maar leuker dan dat hij in het peloton gaat zitten.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een debiel, Kon van de week op een 2de categorie bergniet eens mee
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef Thorb het volgende:
Moet hier altijd om lachen
[..]
Ja kansloos maar leuker dan dat hij in het peloton gaat zitten.
Heeft wel ook laten zien dat hij eens goede benen hadquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een debiel, Kon van de week op een 2de categorie bergniet eens mee
Alpe d'huez winnen is wel 10 x zo mooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ja dat klopt, maar morgen heeft ie meer kans
Precies. Dat was de dag nadat hij in de chasse patate zat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft wel ook laten zien dat hij eens goede benen hadIk zou hem niet zo snel afschrijven
Tjah 2x de alp opquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft wel ook laten zien dat hij eens goede benen hadIk zou hem niet zo snel afschrijven
Hij wordt gewoon de Alp op geduwd. Helaas ligt de afdaling er slecht bij dus dat wordt 10 minuten verliezen in de afdalingquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een etappe winnen is mooi, maar op de Alpe winnen is legendarischquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat het nog uitmaakt op wat voor manier of welke etappe een Nederlander wint, het is sowieso al schitterend na al die jaren
Maar vandaag wint er geen vluchterquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een etappe winnen is mooi, maar op de Alpe winnen is legendarisch
Zou me niets verbazen als Gesink niet mag, lekker knechten voor de 5e plekquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gesink en Poels gaan niks ondernemen in ieder geval
Als je wilt winnen, moet je wachten tot de eerste keer alpe d'huez zeker als rasklimmer als Gesinkquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gesink en Poels gaan niks ondernemen in ieder geval
Gesink gaat het echt wel proberen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Gesink niet mag, lekker knechten voor de 5e plek
Dat probeerde hij in die eerste Pyreneeenetappe ook, maar toen was het ook kansloos. Ik denk echt dat hij meer voorsprong nodig heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je wilt winnen, moet je wachten tot de eerste keer alpe d'huez zeker als rasklimmer als Gesink
Ik zie het gebeuren dat Ten Dam dan moet gaan wachten op Mollema dan, volgens mij zit die er wat doorheen. Zou ik jammer vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gesink gaat het echt wel proberen hoorTen dam mag nu knechten voor Mollema
Inderdaad. Dit is niet de Gesink van een paar jaar terug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat probeerde hij in die eerste Pyreneeenetappe ook, maar toen was het ook kansloos. Ik denk echt dat hij meer voorsprong nodig heeft.
Ten dam zijn klassement is nu veel minder belangrijk dan dat van Mollema en Ten Dam zullen ze toch niet zomaar laten rijden. En uiteindelijk wint hij het voor de finish toch niet van Contador/Froome. Voor de etappe moet Gesink het doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren dat Ten Dam dan moet gaan wachten op Mollema dan, volgens mij zit die er wat doorheen. Zou ik jammer vinden.
[..]
Inderdaad. Dit is niet de Gesink van een paar jaar terug.
Niet de eerste keerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
Nou straks is er een kopgroep met alle klassementsmannen
Ja gelukkig merk je aan de koers nu dat het schoon is, de menselijke maat is terug want ze kunnen geen 3 weken volle bak meerquote:
Alleen de toppers blijven over, knechten er al snel af. Dat is wel anders hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja gelukkig merk je aan de koers nu dat het schoon is, de menselijke maat is terug want ze kunnen geen 3 weken volle bak meer
Oh wacht
In de bergen merk ik er ook nog steeds weinig van hoor. Veel ploegen rijden nog tot ver met zijn 2en rondquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen de toppers blijven over, knechten er al snel af. Dat is wel anders hoor.
Mollema en LTD, waar zijn ze
Wat moet het verschil zijn dan... als iedereen gebruikt of als iedereen niet gebruikt zou het verschil toch hetzelfde zijn. Alleen zoals laatst zak Porte er een keer helemaal door, maar dat gebeurde Landis ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In de bergen merk ik er ook nog steeds weinig van hoor. Veel ploegen rijden nog tot ver met zijn 2en rond
Ze zouden minder hard moeten rijden zonder doping en meer tijd nodig moeten hebben om te herstellen. Daar merk ik helemaal niets van bij de klassementsrenners, behalve bij de Belkins.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat moet het verschil zijn dan... als iedereen gebruikt of als iedereen niet gebruikt zou het verschil toch hetzelfde zijn. Alleen zoals laatst zak Porte er een keer helemaal door, maar dat gebeurde Landis ook.
Was wel heel duidelijk dat het geen Gesink was. Nu zal alles wel weer terugkomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut Ducrot en Dijkstra, wat heb je aan die 2!
Ik kijk op een klein stukje van mijn beeldscherm een stream dus ik kon het niet zien moet ik eerlijk zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was wel heel duidelijk dat het geen Gesink was. Nu zal alles wel weer terugkomen.
Hij is bang voor de trucjes van Riisquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
Wat doet die Froom nu moeilijk om de ploegmaten van Contador terug te halen? Als hij in het wiel van Contador houdt is dat toch goed genoeg? Wat is hier de achterliggende gedachte van experts?
Froome is een zenuwachtig mannetje diesteeds bang is dat er iets fout gaat. Waarschijnlijk is zijn telefoontje kapot en krijgt hij niet te horen dat hij rustig aan moet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
Wat doet die Froom nu moeilijk om de ploegmaten van Contador terug te halen? Als hij in het wiel van Contador houdt is dat toch goed genoeg? Wat is hier de achterliggende gedachte van experts?
Ik denk dat hij bang is voor "springplankjes" voor Bertje, later in de race.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht ze echt te zien zitten, bij het bereiken van de top.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots weet je zeker dat de Belkins er nog zitten? Ik zie ze namelijk niet
Denk wel dat ze er zitten (Ten Dam + Mollema) want net werd alleen de Groupe Martin op achterstand aangegeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht ze echt te zien zitten, bij het bereiken van de top.
Daarbij: als ze niet mee waren geweest, had Boom echt niet weg mogen springen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots weet je zeker dat de Belkins er nog zitten? Ik zie ze namelijk niet
Ik mis de rabobank pakjes. Die waren ten minste duidelijk zichtbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht ze echt te zien zitten, bij het bereiken van de top.
echt hequote:
Anders wordt hier helemaal niets gepost nuquote:
Ik post over allemaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef Thorb het volgende:
tsja sommige mensen posten over zombiefilmpjes, andere mensen over wielrennen
en een enkeling over een umitititi
Komende 2 uur stelt ook niet heel veel voor natuurlijkquote:
Precies. Ik stop pas met werken rond half 4quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komende 2 uur stelt ook niet heel veel voor natuurlijk
Dus ik hoef de TV er niet voor aan te zetten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komende 2 uur stelt ook niet heel veel voor natuurlijk
ik hopelijk rond me 67equote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Ik stop pas met werken rond half 4
Herp en Derp letten goed op jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef Toefjes het volgende:
Je ziet allemaal druppels op de camera, en dan ze verslaggever die zegt: "het begint te regenen"
Alsof Boom bergop Van Garderen en Riblon eraf rijdtquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Boom deze etappe wilt winnen moeten ze 20 minuten hebben minimaal
Die is vast mee om te helpen met Gesink/Mollema/LTD
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof Boom bergop Van Garderen en Riblon eraf rijdt
die gaat zeer waarschijnlijk flink beulen op de afdaling van de Saronnequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Boom deze etappe wilt winnen moeten ze 20 minuten hebben minimaal
Die is vast mee om te helpen met Gesink/Mollema/LTD
Dat geldt ook voor Jeanneson, Amador en Chavanelquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gaat zeer waarschijnlijk flink beulen op de afdaling van de Saronne
wel een top daler om voor je te hebben
Ik probeer iedereen tevreden te houden hier maar tis niet makkelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat voor een afschuwelijk UI heb je trouwens TT
Ja, vond die van kat met koptelefoon op dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat voor een afschuwelijk UI heb je trouwens TT
die clarke moet je voor je hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Jeanneson, Amador en Chavanel
Die zijn geen 1m91quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Jeanneson, Amador en Chavanel
Mis ik ietsquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nog niet eerder gezien
Goud of zilver?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
Contracten worden in de 57e minuut voor 500c bin verkocht
Zilver waarschijnlijk. Ik verkocht ze voor BIN 550 ook al 10 minuten voor ze afliepenquote:
Zilver. De grens van 550 ligt op 25 minuten nu. Ik pak die wel. Dan kan ik snel tussen accounts schakelen en het maximale er uit halen.quote:
Even je geschiedenis wissen. Hielp bij mij vanochtend, had het zelfde euvel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan trouwens al 2 dagen niet op de web-app. Eerst vraagt hij om mijn geheime vraag en dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.
Zelfde hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan trouwens al 2 dagen niet op de web-app. Eerst vraagt hij om mijn geheime vraag en dan zegt hij dat hij geen verbinding kan maken.
En intussen mij gaan lopen stangen over een of andere restrictiequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even je geschiedenis wissen. Hielp bij mij vanochtend, had het zelfde euvel.
Zelf dingen ontdekken. Daar leer je het meeste van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen mij gaan lopen stangen over een of andere restrictie
Heb je al naar het ziekenhuis gebeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelf dingen ontdekken. Daar leer je het meeste van.
Dacht dat Ajaxwatchers dingen meestal als eerste wisten, niet als laatste.quote:
Ik ben de Rik Elfrink van de ajaxwatchersquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dacht dat Ajaxwatchers dingen meestal als eerste wisten, niet als laatste.
en dan 23 jaar later nog zittend je behoefte moeten doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Merci!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even je geschiedenis wissen. Hielp bij mij vanochtend, had het zelfde euvel.
Ja. Over ongeveer 2 weken de uitslag. De precieze datum hou ik voor mezelfquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je al naar het ziekenhuis gebeld?
Ik had dit in geen jaren zelf ontdekt, ik ben een leek op technisch gebiedquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, maar ze konden je nog niets vertellen dus? Zal voor je duimen iigquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Over ongeveer 2 weken de uitslag. De precieze datum hou ik voor mezelf
Wel een beetje St Pauli-style hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die sponsor er zo lelijk op plakken
Lol dat is wel heel slecht iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom die sponsor er zo lelijk op plakken
Kon wel met paint zijn gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol dat is wel heel slecht idd
#goedkoopscorenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dan 23 jaar later nog zittend je behoefte moeten doen
nja ik ben er weg van
Nee hehequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#goedkoopscoren
Ik had het nooit moeten vertellen.
Irizar!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pff...
In de categorie Izagirre hoor
Hier nooit je kwetsbare kant laten zien, want dat blijft tot in de eeuwigheid "grappig"quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
#goedkoopscoren
Ik had het nooit moeten vertellen.
Na 5 minuten?quote:
Jep ze gaan hardquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na 5 minuten?
Die kerel heeft het over een wielrenner uit Costa Rica en ik moet denken aan de spelers uit FUT die duurder waren door die cup
quote:
Bij lange na nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:49 schreef v0lt026 het volgende:
Als het zo doorgaat moet de kopgroep het wel redden toch?
Zitten ze al te fietsen dan in het peleton? Zit nu ff niet meer te kijken maar op deze manier komen ze toch wel met 10/15 min bij de Alpe aan?quote:
Dat is voor die 2 x niet genoeg tegen de klassementsrenners, voor deze kopgroep althansquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:50 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zitten ze al te fietsen dan in het peleton? Zit nu ff niet meer te kijken maar op deze manier komen ze toch wel met 10/15 min bij de Alpe aan?
Als Froome zich echt boos maakt, rijdt hij gewoon 8 minuten van de voorsprong van Boom af op Alpe 'd Huez hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:50 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zitten ze al te fietsen dan in het peleton? Zit nu ff niet meer te kijken maar op deze manier komen ze toch wel met 10/15 min bij de Alpe aan?
Ook van Tejay en Chavanel? Maar waarom zou ie trouwensquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als Froome zich echt boos maakt, rijdt hij gewoon 8 minuten van de voorsprong van Boom af op Alpe 'd Huez hoor
Laten het er dan 7 zijn. Tejay is niet in vorm, en Chava is ook geen echte klimmer.quote:
tejay misschien niet maar als ie chavanel voorbij gaat is t net of die stil staat hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ook van Tejay en Chavanel? Maar waarom zou ie trouwens
Elton Johnquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een goede pullHad ik pas door toen ik zn prijs op ging zoeken
Ik ookquote:
Kennen we deze?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie :
[ afbeelding ]
Leuk, maar je ziet meer van het bed dan van de damequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie :
[ afbeelding ]
Ja, dat is Fayah. Vandaar dat ik het naar Trapz en Litmanen stuurquote:
Dat vind ik dus echt geen lekker wijf al valt hier haar sixpack nog wel meequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, dat is Fayah. Vandaar dat ik het naar Trapz en Litmanen stuur
Kijk maar naar de tattoo op haar schouder
Op deze foto is ze best lekker, op andere niet nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt geen lekker wijf al valt hier haar sixpack nog wel mee
Idd ja. Nu is ze overal keihard, brrr..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op deze foto is ze best lekker, op andere niet nee.
Volgens mij is dat squaten niet goed gewees voor der tieten als ik het zo zie
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn naam had beter GeeftJeEczeem kunnen zijn.
Vroeger was ze fine as hellquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op deze foto is ze best lekker, op andere niet nee.
Volgens mij is dat squaten niet goed gewees voor der tieten als ik het zo zie
Stimmt.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maar weer eens een paar vlam tosti's in het apparaat gegooid.
Met dat condoom enzo zekerquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf is dit voor verhaal dan bij de tour
quote:
Met Chili sausquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Tosti met curry of ketchup?
Ik heb het liefst curry.
Ketchup en dat al op het brood doen voor je hem in het ijzer gooitquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb het liefst curry.
Gewoon, plain.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb het liefst curry.
Gewoon de ene keer curry en andere keer ketchup.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb het liefst curry.
Doe ik weleens, maar ligt hier niet vaak in de koelkastquote:
Amateur. Koop iedere zaterdag 3 bollen mozzarella ook altijd lekker op de salade enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe ik weleens, maar ligt hier niet vaak in de koelkast
Oei, dan zul je je billetjes wel met Zwitsal moeten insmeren morgen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
Ik zit een enorm stuk watermeloen naar binnen te werken
De mannen van Contador vernaaien het een beetje voor de restquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer een halfuur voor op schemaOver een halfuur al bij de Alpe
Mooi voor de koersquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De mannen van Contador vernaaien het een beetje voor de restNu moet Sky wel doorrijden.
Nee hoor... Nooit last van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oei, dan zul je je billetjes wel met Zwitsal moeten insmeren morgen.
Nee, het zou wel eens leuk zijn als er koplopers langer voorop blijven. Dan krijg je een race in een race.quote:
Die krijg je straks ook hoor. De echte kanshebbers vertrekken aan de voet van de Alpe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, het zou wel eens leuk zijn als er koplopers langer voorop blijven. Dan krijg je een race in een race.
Kaaskopquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
2 uurtjes in de zon en ik ben al geflambeerd
Nog erger.quote:
550 BIN niet heel slimquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had de kaizer Chiefs home kit. Maar het begint saai te worden.
Snake his drainquote:
Hebben ze die ook omgekocht ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Fenerbahce toch Europees voetbal via het CAS
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Missen jullie mij?![]()
Ik heb niet zoveel te melden daar eerlijk gezegd. Ben een beetje klaar met FUT op het moment.
Nou gerechtigheid zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, eindelijk gerechtigheid!![]()
Opgeschort hè, gewoon uitstel van executiequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, eindelijk gerechtigheid!![]()
Helaas weten de meeste mensen in Nederland het fijne er niet van. Het hele 'omkoopschandaal' is begonnen bij drie ex-Turkse voetbalbond leden die nu een officiele functie hebben bij Galatasaray. Zo zijn er echt veel meer dingen die nog corrupter zijn als het hele verhaal rondom Fenerbahce.quote:
Oh en dat maakt het verhaal van Fenerbahce ineens goed? Hebben ook als een malle lopen omkopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Helaas weten de meeste mensen in Nederland het fijne er niet van. Het hele 'omkoopschandaal' is begonnen bij drie ex-Turkse voetbalbond leden die nu een officiele functie hebben bij Galatasaray. Zo zijn er echt veel meer dingen die nog corrupter zijn als het hele verhaal rondom Fenerbahce.
Nou, er worden geen scheidsrechters verdacht, geen voetballers en ook geen andere bestuurleden. Omkopen doe je met twee partijen, maar tot nog toe is Fenerbahce de enige die ergens van word beschuldigd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Opgeschort hè, gewoon uitstel van executie![]()
Hoe weet jij trouwens of er iemand is omgekocht daarMoeilijk om te zeggen dat het gerechtigheid is of niet.
Dat verklaart toch niet of Fener schuldig of onschuldig is?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Helaas weten de meeste mensen in Nederland het fijne er niet van. Het hele 'omkoopschandaal' is begonnen bij drie ex-Turkse voetbalbond leden die nu een officiele functie hebben bij Galatasaray. Zo zijn er echt veel meer dingen die nog corrupter zijn als het hele verhaal rondom Fenerbahce.
Oke miss ook nog maar eens proberen danquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
TT, TOTS Gerrard speelt prima hoor. Verdedigend prima zijn taak, en heb in de 3e wedstrijd eindelijk een keer genoeg ruimte gehad om eens echt lekker te poeieren van afstand...gelijk raak
Ja drogreden eerste klasquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat verklaart toch niet of Fener schuldig of onschuldig is?
Dit ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik laat discussies over de Turkse competitie even voor wat het is. Ervaringen uit het verleden enzo...
Slaat op het type zadelquote:
I knowquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, apart. Maar t was Boom ook niet volgens mij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De hele dag nog geen SMLENO speler in mijn packs gehad denk dat ik er maar mee stop want ik moet zo gaan werken naar een JJ2 meeting thuis met teamspeak.
#DS2
aangepast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
JJ2 meetings gaan gewoon thuis via teamspeak
Is 'gewoon' Fire Red met heel veel andere 'trainers' in de omgeving waar je mee kunt ruilen en battlen. Is gewon lachen als je weer eens zin hebt in een Pokemon spel.quote:
Wordt sowieso na de vakantie.quote:
Waar? Gewoon met z'n allen een zaaltje huren en gaan zaalvoetballenquote:
Laptop mee en Fokken bedoel jequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waar? Gewoon met z'n allen een zaaltje huren en gaan zaalvoetballen
Ik wil wel komenquote:
Owja, met z'n allen bij de McDonalds zitten en praten via dit topic.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, met z'n allen bij de McDonalds zitten en praten via dit topic.
Let ff op mijn laptop, ik haal nog een BigMac.quote:
Ik aai jou met een stuk hout.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil wel komenals ik jou mag aaien.
Hou maar op want ik scheur al uit mijn witte slip.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja royaal de greppel in
Goede timing, als je op kop rijdt in de tour.
Hij komt niet los, dat is prettig. Als dit nou een te grote krachtsinspanning blijkt komt Bauke er misschien wel weer overheenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad
Die aanval van Bertje
Baasquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef Shygirl18 het volgende:
ik heb m gevonden Tim86
http://minus.com/m7XCRGEPk
Wat een pestchaos toch altijd met die toeschouwersquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:01 schreef StijnDa het volgende:
Froome kraaktIs ook voor het eerst bergop.
Ja verbaast me dat het relatief goed gaat altijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een pestchaos toch altijd met die toeschouwers
Er komt een keer een gek die via zn gsm geld zet op de koploper en dan de nummer 2 van zn fiets afduwt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja verbaast me dat het relatief goed gaat altijd.
Ze hebben er voor gevochten. Mooi als ze top 10 eindigenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:28 schreef Toefjes het volgende:
Mollema en ten Dam hebben nog niet de status van Rooks en Theunisse. Volgend jaar maar weer proberen.
Ik hoop het ook dat ze dat nog kunnen opbrengen, maar Mollema maakt op mij toch wel geen geslagen indruk. Hoop dat een goede nacht slapen hem er nog overheen helptquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze hebben er voor gevochten. Mooi als ze top 10 eindigenMisschien voelen ze zich morgen weer goed, dan zullen ze ook meer ruimte krijgen. Heb nog geen aanval gezien van LTD en Mollema, zou ook wel eens leuk zijn.
Ten Dam 37equote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop het ook dat ze dat nog kunnen opbrengen, maar Mollema maakt op mij toch wel geen geslagen indruk. Hoop dat een goede nacht slapen hem er nog overheen helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |