SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
#quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef SEMTEX het volgende:
#ik#word#een#beetje#hysterisch#van#al#die#tags
Oh jeequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hier trouwens op Patricia Paay lijken![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef bzl. het volgende:
Ik vind haar echt heel prachtig nu! Heel slim ook om een winkel te beginnen voor de kerst. Een vriendin van mij staat model voor haar sieradenlijn en Yolanthe is echt heel lief en gezellig, volgens haar.
Uiteindelijk gaan bijna al die showbizz-types blond. Ook als het ze voor geen meter staat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:41 schreef alors het volgende:
Ik vind haar hier trouwens op Patricia Paay lijken![]()
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Jan Kooijman ook wel zo over zijn buik strijken, maar dat terzijde.
Ja, dat is een aparte combinatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik ook.
Zijn vrouw is trouwens totaal niet mooi.
Redelijk. Maar ik denk dat ze wel intelligent is. En zal wel leuk zijn, zijn ook al super lang bij elkaar toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is een aparte combinatie.
Al zag ik laatst Jan pas goed van zijn zijkant, en dan valt 'de gok' ook best wel op
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenquote:
Hater!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenhet is toch logisch dat je dat voor de kerst wilt doen of dat je een bepaalde collectie voor de feestdagen in de winkels wilt hebben net zoals ieder ander omdat de meeste ketens e.d. het juist van de Decembermaand moet hebben
Boh wat slim he
en ja vriendelijk zal best ja als je een sieradenlijn aan de man wilt brengen dat lukt je niet met die chagrijnige kop waar ze van te voren mee rond liep
Alsof je wel complimenteus zou zijn geweest over een vrouw die de gloeilamp uitgevonden zou hebben.....quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ze de gloeilamp heeft uitgevondenhet is toch logisch dat je dat voor de kerst wilt doen of dat je een bepaalde collectie voor de feestdagen in de winkels wilt hebben net zoals ieder ander omdat de meeste ketens e.d. het juist van de Decembermaand moet hebben
Boh wat slim he
en ja vriendelijk zal best ja als je een sieradenlijn aan de man wilt brengen dat lukt je niet met die chagrijnige kop waar ze van te voren mee rond liep
Ik vraag me af wat je toch al jaren doet in deze topicreeks, het brengt je weinig positiefs in ieder geval.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Boh wat slim he
Ik wil eerder voluit op zijn buik meppen , maar ik denk dat ik mijn hand kneusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Jan Kooijman ook wel zo over zijn buik strijken, maar dat terzijde.
Blossomquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je wel complimenteus zou zijn geweest over een vrouw die de gloeilamp uitgevonden zou hebben.....
Ben benieuwd wat je voor positiefs zou kunnen zeggen over een type als Amy Farrah Fowler.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |