abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129115366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Met deze opmerking toon je toch gewoon aan dat je niet leest wat ik schrijf, of je begrijpt het niet. Ik had het over de druppel...... Ja? capice?
Je komt hier het topic binnenstormen, noemt iedereen hier ongefundamenteerde azijnpissers en gaat vervolgens direct mensen voor autistische dummies uitschelden. Uiteindelijk heb je nog niets inhoudelijks gezegd.

Ik vraag me af wie hier de azijnpissende zuurpruim is...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:29:41 #202
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_129115592
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je komt hier het topic binnenstormen, noemt iedereen hier ongefundamenteerde azijnpissers en gaat vervolgens direct mensen voor autistische dummies uitschelden. Uiteindelijk heb je nog niets inhoudelijks gezegd.

Mwah, ik lees al ff mee hoor. Maar had inhoudelijk niet zo heel veel toe te voegen als vele nietszeggende QFT's. Maar ik zie de ooit levendige en analytische discussie verzanden in een hoop ongefundamenteerd gespeculeer. Jammer.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_129115683
Nogmaals, noem eens een ongefundeerde gespeculeerde uitspraak die hier is gedaan?
Dan kunnen we daar ten minste op reageren.

Het enige wat jij nu veroorzaakt met bovenstaande post is veel ongefundeerd gespeculeer, hoe ironisch :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:45:00 #204
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_129116097
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nogmaals, noem eens een ongefundeerde gespeculeerde uitspraak die hier is gedaan?
Dan kunnen we daar ten minste op reageren.

Het enige wat jij nu veroorzaakt met bovenstaande post is veel ongefundeerd gespeculeer, hoe ironisch :P
Laat ik dat maar niet doen, want voor je het weet heb je een discussie over de discussie, en daar is deze topic niet voor bedoeld.

On topic dan maar weer?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_129117466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:14 schreef Ericr het volgende:

[..]

Alleen bij mutanten niet blijkbaar. Lege tank heeft over het algemeen wel hetzelfde effect ja. Tijdverlies zal verschillen maar rijdend op alleen nog vetverbranding en spier (eiwit)verbranding kan je maar 60% leveren van een inspanning waarbij ook suikers worden verbrand. Dat zijn fysiologische processen die in ieder lichaam hetzelfde werken.
Ik denk dat het geen hongerklop was, maar dat hij een hongerklop voelde opkomen.

Dit was wel even wat anders dan het klopje van Contador in PN, toen hij opeens terugviel uit de kopgroep en gelost werd uit het peloton :D.
pi_129117637
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik denk dat het geen hongerklop was, maar dat hij een hongerklop voelde opkomen.
Lijkt me wel.
pi_129123533
Nou. Lampre mag ook definitief in het rijtje foute ploegen.
pi_129124381
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Denk 't ook.
En dan is de tijdstraf van 20 seconden dus ridicuul, want als hij die hongerklop heeft kunnen voorkomen, levert hem dat minuten winst op.
pi_129124873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hij blaat wel meer onzin als het op wielrennen aankomt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Denk 't ook.
En dan is de tijdstraf van 20 seconden dus ridicuul, want als hij die hongerklop heeft kunnen voorkomen, levert hem dat minuten winst op.
Hij pakt 20 seconden tijdstraf omdat hij voelt dat er iets niet goed is en dat hij snel eten nodig heeft. Dit terwijl hij even eerder nog wilde aanvallen.

Hongerklop voorkomen door 1 gelletje te eten terwijl je de klop al gehad hebt werkt natuurlijk niet. Het kost tijd voordat de glucose in je bloed zit. Meer tijd dan er nog in de etappe te rijden was.

Misschien dat hij onterecht dacht dat hij een hongerklop kreeg/had, maar dat hij zo dacht is wel duidelijk,
pi_129125665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:57 schreef Pandarus het volgende:

Hongerklop voorkomen door 1 gelletje te eten terwijl je de klop al gehad hebt werkt natuurlijk niet. Het kost tijd voordat de glucose in je bloed zit. Meer tijd dan er nog in de etappe te rijden was.

Misschien dat hij onterecht dacht dat hij een hongerklop kreeg/had, maar dat hij zo dacht is wel duidelijk,
Je kunt wel aanvoelen of je 't nog gaat redden of niet en als je op dat moment nog een gelletje neemt, werkt dat wel degelijk. Maar dan ben je dus wel de hongerklop nog voor. Het is dus goed mogelijk dat als hij dat gelletje niet had genomen, hij 5-10 minuten later wél een hongerklop had gehad en dat had 'm meer tijd gekost dan de 20 seconden straf.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 16:22:17 #211
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_129125828
quote:

[..]

[..]

Hij pakt 20 seconden tijdstraf omdat hij voelt dat er iets niet goed is en dat hij snel eten nodig heeft. Dit terwijl hij even eerder nog wilde aanvallen.

Dan mag jij even quoten waar ik onzin "geblaat" zou hebben. Facts please mister eigenwijs.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 16:30:58 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129126229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:38 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat ze dan niks over Froome zeggen.
Belkin heeft nog oude doping
pi_129130805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het gaat er juist om dat Froome zoveel beter is als die andere 49. En dat valt dus niet te halen uit zijn eerdere prestaties.

[..]

Maar ook niet direct uit wel/geen dopinggebruik. Want dat doet zeer waarschijnlijk bijna iedereen van die 50.
pi_129130875
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dat heb je mij nog nooit over Nys horen zeggen. Nys jankt alleen een beetje teveel als het geen modder parcours is.
Haha :').

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Nope, koste geen cent. Kwestie van werk planning en je vakantie daar omheen bouwen. Maar dat snapt SoK toch niet. Inmiddels weer aan het opwarmen in de Hampton Inn met de airco op full speed heating.

En nu ex Rabo - Nys met Leinders als steun en toeverlaat... gewonnen heeft, (ik wacht de doping controle uitslagen nog even af) hoop ik dat hij zijn uitspraken van nog 2 jaar doorgaan ook zal waarmaken. Oh Oh wat zal hij in seizoen 2014/2015 een paar draaien om z'n oren krijgen van Mathieu van der Poel, die overigens in 6:37 vanddag wel weer de snelste ronde van de dag gereden heeft.

En straks gaat Buzz een bar en restaurant opzoeken waar ik geen dronken tokkies uit Baal hoop tegen te komen. Tabé en maandagavond weer EWR-AMS terugvliegen na een dikke maand van huis te zijn geweest.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:59:05 #215
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_129131950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Haha :').

[..]

Leuk zo iemand er bij die een ijzersterk zolderkamer geheugen heeft.

Maar het is dus geen onzin wat ik daar schreef, want jij kunt die uitspraak van Nys waarbij hij G.L. Zijn steun en toeverlaat noemde, dan ook vast nog wel terugvinden. Of heeft Rondewim een selectief geheugen?

En dan inhoudelijk: ik zeg dus alleen maar dat ik nog even de doping controle afwacht, niet meer en niet minder. Je mag er van maken wat je wilt, maar daar schreef ik dus niet wat ik wel dacht. Conclusie mag je zelf invullen als je een beetje analytisch vermogen hebt.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:15:17 #216
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129132433
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Leuk zo iemand er bij die een ijzersterk zolderkamer geheugen heeft.

Maar het is dus geen onzin wat ik daar schreef, want jij kunt die uitspraak van Nys waarbij hij G.L. Zijn steun en toeverlaat noemde, dan ook vast nog wel terugvinden. Of heeft Rondewim een selectief geheugen?

En dan inhoudelijk: ik zeg dus alleen maar dat ik nog even de doping controle afwacht, niet meer en niet minder. Je mag er van maken wat je wilt, maar daar schreef ik dus niet wat ik wel dacht. Conclusie mag je zelf invullen als je een beetje analytisch vermogen hebt.
idd, op de zolderkamer met allemaal lijstjes :D
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:19:13 #217
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129134750
quote:

[..]

[..]

Sterker nog, volgens eigen zeggen wist hij zogenaamd al vanaf de voet van de Alpe dat de energiebevoorrading problematisch zou gaan worden vanwege pech van een ploegauto. Maar wel meerdere keren de lont in het kruitvat steken hè. En dan, als praktisch iedereen van belang er al weer afligt, gaat meneer rechtop zitten en wil opeens eten hebben.

Als je denkt dat je wel eens een tekort aan energie zou kunnen krijgen, ga je toch op zijn minst conservatief rijden en proberen zo min mogelijk energie te verspillen? Froome deed niets van dat alles.
pi_129134889
Hij dacht natuurlijk dat als hij snel boven was, hij de hongerklop voor kon zijn.

Daarnaast heb ik Froome deze Tour nog niet op veel koersintellect kunnen betrappen. Ben benieuwd hoe hij het zou doen zonder oortjes.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:25:06 #219
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_129135033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd hoe hij het zou doen zonder oortjes.
Tour of Oman, 1ste
Critérium International, 1ste
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:45:02 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_129136000
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef Wombcat het volgende:
Hij dacht natuurlijk dat als hij snel boven was, hij de hongerklop voor kon zijn.

Daarnaast heb ik Froome deze Tour nog niet op veel koersintellect kunnen betrappen. Ben benieuwd hoe hij het zou doen zonder oortjes.
ik vind hem een domme renner, Lance staat op eenzame hoogte
pi_129140060
Vraagje: Zou de wielersport niet veel verstandiger aan doen om het grote sponsor geld en professionalisering uit de sport te nemen. Biedt de tour gratis aan alle TV zenders, maak er een amateur tour van en haal alle financiële belangen uit de tour. Niemand probeert meer zijn eigen hachje te redden, het wielrennen wordt hiermee veel romantischer en de kille cijfers blijven achterwege en legaliseer het algehele dopingprogramma.

Zelf denk ik dat de wielersport op deze wijze zijn geloofwaardigheid toch nooit meer terug krijgt.
pi_129140481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef MakkieR het volgende:
Vraagje: Zou de wielersport niet veel verstandiger aan doen om het grote sponsor geld en professionalisering uit de sport te nemen. Biedt de tour gratis aan alle TV zenders, maak er een amateur tour van en haal alle financiële belangen uit de tour. Niemand probeert meer zijn eigen hachje te redden, het wielrennen wordt hiermee veel romantischer en de kille cijfers blijven achterwege en legaliseer het algehele dopingprogramma.

Zelf denk ik dat de wielersport op deze wijze zijn geloofwaardigheid toch nooit meer terug krijgt.
De renners krijgen geen cent van de tv-inkomsten. Die gaan allemaal naar de ASO.
pi_129141118
quote:

Realistisch plan wel :D.
pi_129144062
Ofwel, gewoon er mee stoppen. Van mij mogen ze het doen.

Maar amateurs dopen net zo hard. Zelfs met amateurbudget kun je dopen en er mee weg komen. Zeker als het om steroiden gaat. Je kunt 10 jaar zwaar aan de steroiden zitten en dan schoon aan wedstrijden meedoen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Pandarus op 20-07-2013 01:12:07 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 juli 2013 @ 00:58:42 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_129144109
quote:

Waarom zou je alle financiële belangen eruit halen maar wel doping legaliseren?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')