quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef starla het volgende:
[..]
Ik weet het niet...zijn resultaten zijn vrij consistent.
2011: 2de in Vuelta
2012: 2de en 4de in de Tour en Vuelta
2012: Bronzen medaille in tijdrit Londen
2013: 1ste in de Tour
Dat laat toch wel een groei zien.
Een Armstrong bijvoorbeeld werd 4de in de Vuelta en een jaar later won hij op meer dan 7 minuten de Tour.
Een Landis presteerde geen fuk, werd 9de in de Tour in 2005 en won die een jaar later.
Een Contador kwam helemáál uit het niets en won direct de Tour, een jaar later de Vuelta en Giro en nog een jaar later opnieuw de Tour.
De prestaties van Froome komen wat logischer over.
2008: 11de in jongerenklassement Tourquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk eens wat verder terug dan 2011.
Wow. Zo slecht heb ik de trolls zelden gezien. Of je bent achterlijk, kan ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef starla het volgende:
[..]
2008: 11de in jongerenklassement Tour
2009: 6de in ,, Giro
Overall, dus vanaf 2008 tot nu zie je een stijgende lijn.
Ik vraag me af wie hier de troll is? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, zegt jou blijkbaar niets.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow. Zo slecht heb ik de trolls zelden gezien. Of je bent achterlijk, kan ook.
Dus? Dat was 5 jaar terug. Jouw conclusie is: iemand kan in 5 jaar tijd niet 2 uur sneller rijden? Dat is gewoonweg pathetisch.quote:
Tja, dat is niet helemaal eerlijk. Hij fietst daar wel tegen Basso, Menchov, Di Luca, Leipheimer en Armstrong.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow. Zo slecht heb ik de trolls zelden gezien. Of je bent achterlijk, kan ook.
In 2009 werd hij een keer 6e in een etappe in de Giro. Daar hebben we fantastische beelden van.
Vanaf 7:54 even kijken.
Groetjes.
FYI, tot 3 jaar geleden kon Froome er helemaal niets van. Eind 2011, na jarenlang niets gepresteerd te hebben was hij ineens top.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier de troll is? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, zegt jou blijkbaar niets.
En je vindt het alleen niet verdacht als iemand eerst 50ste wordt, dan 40ste, 30ste, 20ste, 10de, 3de, 2de en 1ste?
FYI, prestaties zijn niet lineair. Het is een samenkomst van fysiek, omstandigheden, team, timing etc.
please, shut upquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier de troll is? Onschuld tot het tegendeel bewezen is, zegt jou blijkbaar niets.
En je vindt het alleen niet verdacht als iemand eerst 50ste wordt, dan 40ste, 30ste, 20ste, 10de, 3de, 2de en 1ste?
FYI, prestaties zijn niet lineair. Het is een samenkomst van fysiek, omstandigheden, team, timing etc.
Doet er niet toe. Hij won toen niet ERGO hij kan nu niet winnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Tja, dat is niet helemaal eerlijk. Hij fietst daar wel tegen Basso, Menchov, Di Luca, Leipheimer en Armstrong.
Jouw conclusie dat iemand die 5 jaar terug op meer dan 2 uur eindigde nu logischerwijze iedereen eraf rijdt is veel pathetischer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef starla het volgende:
[..]
Dus? Dat was 5 jaar terug. Jouw conclusie is: iemand kan in 5 jaar tijd niet 2 uur sneller rijden? Dat is gewoonweg pathetisch.
Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
FYI, tot 3 jaar geleden kon Froome er helemaal niets van. Eind 2011, na jarenlang niets gepresteerd te hebben was hij ineens top.
Eh, hij kan daar Simon fucking Gerrans niet volgen he. Hij zat in de kopgroep en doet zelfs onder voor de Philip Deignans van deze wereld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:19 schreef Pandarus het volgende:
[..]
Tja, dat is niet helemaal eerlijk. Hij fietst daar wel tegen Basso, Menchov, Di Luca, Leipheimer en Armstrong.
Kom maar op met die aansprekende resultaten voor 2011 dan.quote:
Over 5 jaar is die jongen 32. Froome is nu 28, dus ook die vergelijking loopt spaak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Jouw conclusie dat iemand die 5 jaar terug op meer dan 2 uur eindigde nu logischerwijze iedereen eraf rijdt is veel pathetischer.
Over 5 jaar dus een Tour overwinning voor Simon Geschke
oh, geldt dit dan niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:23 schreef starla het volgende:
[..]
Over 5 jaar is die jongen 32. Froome is nu 28, dus ook die vergelijking loopt spaak.
quote:FYI, prestaties zijn niet lineair. Het is een samenkomst van fysiek, omstandigheden, team, timing etc.
In Afrika heeft hij veel gepresteerd voor die tijd. In before: Afrikaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom maar op met die aansprekende resultaten voor 2011 dan.
Ok, nu schakel je weer terug naar algemeenheden. Handig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, op je 32ste ben je fysiek op je best
Ben helemaal geen Froome-lover. Als jullie mijn reacties bekijken in de rit-topics insinueer ik meerdere malen doping-gebruik. Alleen worden hier zulke tenenkrommende drogredenen aangehaald dat het een beetje zielig over begint te komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:27 schreef THEFXR het volgende:
ik wens jullie veel succes met deze froome-lover
Een neergaande lijn zelfs. Zijn eerste jaar bij Barloworld was zijn beste jaar. Zijn tweede jaar was slecht. Toen ging hij naar Sky, waar het nog veel slechter ging. Dat was 2010. Toen werd hij uit de Giro gehaald door de organisatie omdat hij aan een motor hing om boven op een berg te komen. 2011 ging zo mogelijk nog slechter. 61e in de Ronde van Catelonië, 15e in de Ronde van Romandië, 66e inde Ronde van Californië, 71e in de Ronde van Luxemburg, 47e in de Ronde van Zwitserland, 45e in de Brixia Tour, 85e in de Ronde van Polen en toen ineens tweede in de Vuelta.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:27 schreef starla het volgende:
[..]
In Afrika heeft hij veel gepresteerd voor die tijd. In before: Afrika
Dat zegt maar weer dat er groei in zit.
Sinds 2008 rijdt hij voor England, is hij meer Europees gefocused en richt zich op de Europese tours waar een stijgende lijn in zit qua prestaties.
hij is een slechte renner en zal nooit goed worden, is wel een atleet in de Alien categoriequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:31 schreef starla het volgende:
[..]
Ben helemaal geen Froome-lover. Als jullie mijn reacties bekijken in de rit-topics insinueer ik meerdere malen doping-gebruik. Alleen worden hier zulke tenenkrommende drogredenen aangehaald dat het een beetje zielig over begint te komen.
Zou me niets verbazen of hij gebruikt. Maat kom niet met lulkoek aan over dat zijn prestaties uit het niets komen.
Bij een aantal andere ex-winnaars is die sprong in prestaties vele malen opzichtiger geweest retrospectief.
idd verdachtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:37 schreef starla het volgende:
Waarom is een Mollema niet verdacht bij jullie bijvoorbeeld?
Voor 2010 niets gepresteerd.
2010: 12de in Giro (uit het niets!)
2011: 4de in Vuelta
Hmmm....verdacht hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |