Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Arquero het volgende: Bedankt Zie trouwens net dat het de komende dagen flink warmer wordt, excuus om de stomme voeten en kuiten rust te geven
kun je ook routes in endomondo importeren vanuit bv. afstandmeten.nl? Ik loop de laatste tijd vaak zonder mijn mobiel en ik vind het jammer dat ik de routes niet achteraf kan vastleggen.
als het goed is wel. Export als gpx oid zoek je endomondo kan je makkelijk importeren.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef Montelly het volgende: HALLLLLLLOOOOO fellow renners Sinds kort ook begonnen met rennen hoewel ik hardlopen behoorlijk GAAAAAY vind moet ik toegeven dat het een heerlijk gevoel geeft achteraf. Daarnaast merk ik al behoorlijke vooruitgang .
Nog helaas geen goede renschoenen, loop momenteel met mijn zaalvoetbalschoenen .
je bent iig goed bezig qua afstand, 2.71 mi gemiddeld lijkt prima.
koop goede schoenen en volg een beginnersschema (schema's zijn niet alleen voor conditie maar ook om je spieren en pezen te laten wennen aan de inspanning en belasting).
Welkom en veel plezier
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
kun je ook routes in endomondo importeren vanuit bv. afstandmeten.nl? Ik loop de laatste tijd vaak zonder mijn mobiel en ik vind het jammer dat ik de routes niet achteraf kan vastleggen.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Hier is 2 daagjes rust wel op z'n plek na de heuveltraining-from-hell van dinsdag. De altijd heftige armspierwarmingupsessie van mijn good old trainert + die heuvels dus = zware ledematen
Hoop zo dat m'n zooltjes er voor het weekend nog zijn... Mooi weer, allemaal hardlopers zien onderweg naar/uit m'n werk... Dan ben ik best even jaloers.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.” ― Margaret Atwood, Lady Oracle
als het goed is wel. Export als gpx oid zoek je endomondo kan je makkelijk importeren.
Bedankt. Ik moest eerst een account maken op afstandmeten.nl en toen zag ik die optie
Nu heb ik een gpx gemaakt, maar die geeft in endomondo een parsing error. Daarna heb ik een .tcx gemaakt en dan kan ik wel verder in endomondo, maar ik moet dan een workout kiezen uit een leeg veld. Werkt dus ook niet.
Bedankt. Ik moest eerst een account maken op afstandmeten.nl en toen zag ik die optie
Nu heb ik een gpx gemaakt, maar die geeft in endomondo een parsing error. Daarna heb ik een .tcx gemaakt en dan kan ik wel verder in endomondo, maar ik moet dan een workout kiezen uit een leeg veld. Werkt dus ook niet.
Vanavond maar even beter zoeken...
als je een beetje (xml) code kunt lezen (zal wel met je ubuntu UI ) kun je ook even je gpx openen in een editor, staat er ergens een tag verkeerd naar alle waarschijnlijkheid...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Holy shit wat was dit vet. Keek er erg tegenop door de afstand en de warmte, daarom ook redelijk vroeg gegaan.Had niet verwacht de training uit te kunnen lopen, maar dat lukte toch.Ik blijf mezelf echt verbazen. En het loopt zo lekker, zo'n schema dat retetraag oploopt.
Doel was 2km inlopen, 3x(1,6km@5.41min/km, 800m dribbelen) en daarna nog 2km uitlopen.
Waterbelt meegenomen met in één flesje Isostar en één met water. Halve isostar na de eerste twee intervals en na de laatste langzaam het water opgedronken.
Vanavond maar even beter zoeken...
dan kun je net zo goed je route op endomondo tekenen
Mja, om 7 uur schijnt de zon ook nog volop. Om een uur of 9 begint het vaak pas echt wat af te koelen.
precies, waarom niet om half 10 of 10 uur lopen?