moet je voor de gein met een volle steam library doen.. ik heb 44 badges...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach, voor 13 cent per kaart ben je voor paar euro lvl 5
quote:
ik moet nog die torchlight kaart. Heb je die toevallig over? Of ruilen tegen tomb raider?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:11 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je voor de gein met een volle steam library doen.. ik heb 44 badges...
maal 4 (1 level heb ik al) maal 8 kaarten per set maal de gemiddelde prijs.. succes...
Weet jij of TF2 beta ook cards/drops heeft? Nog bijna niet gespeeld eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maal 4 (1 level heb ik al) maal 8 kaarten per set maal de gemiddelde prijs.. succes...
ik zou niet weten of die card drops heeft.., TF2 weet ik het alleen van..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Weet jij of TF2 beta ook cards/drops heeft? Nog bijna niet gespeeld eigenlijk.
torchlight heb ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik moet nog die torchlight kaart. Heb je die toevallig over? Of ruilen tegen tomb raider?
verkopen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb allemaal van die crates en zo'n cooler box. Geen idee wat ik ermee moet.
gaan voor 0.03ct per st.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
verkopen?
die keys kosten 1,50 minimaal en wat eruit komt kan je volgens mij niet op de markt verkopen.
Ja, maar dat allemaal doen is ook zo'n onzin. Belangrijkste is die steamsale badge, want die kaarten kan je straks niet meer krijgen. Dan ben je als je het op level 5 wilt hebben nu wel goedkoop klaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:11 schreef mschol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |