oh deze moest voor whiskeyquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stop.... Laat de aannames van negers maar thuis.
Grapje piye
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOL, hel mannelijk fok (die me niet willen want bejaard, reageren las ik Piye noem)![]()
![]()
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet pratenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn faggots
duvelduvel heeft ze gekilld
Moewa, ze zijn gewoon zo komischquote:
Groen-bruine ogen dan, ik heb niet echt fel groen er zit een beetje een bruine gloed bij is dat oke?quote:
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet praten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom zou je je anders omsingelen met katten brate, echt niet goed deze
bruin haar en bruine ogen crewquote:
Nou, ik wil helemaal niemand van Fok! dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon bruin haar en groene ogen.
HAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat had je in de OP van mijn qualiteitstopique van eergisteren al anders mogen doen aanschouwen.
ONZ / [PICS] Raad de User!!
schattig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |