nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Make up kan wel maar niet teveel natuurlijk gesteild haar is juist mooi en als het tintje er mooi natuurlijk uitziet kan het ook..
Is met veel dingen teveel is slecht
Nee, 23 is oud en wijs?quote:
Hallo hallo dimacharusquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Whiskat2k9 kom maar zal je ff afkoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.quote:
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet voor dom te doenmaaruh ik zie jou nooit echte natuurlijke schoonheden posten. Het ordinairs spat er van af vaak.
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharusTopicspammer jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharuswat een leuk topic !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
[..]
Topicspammer jij.![]()
quote:
hahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb last van een lange zak altijd met dit warme klamme weer !!
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
anders raakt je zaad oververhit
okquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
Wutt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Was juist een wetenschappelijk onderzoek waarbij mannen naakte vrouwen te zien kregen en vrouwen naakte mannen. De mannen keken eerst naar het gezicht en daarna naar het lichaam en de vrouwen eerst naar de piemol en daarna het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
Ja, aan de linkerkant gewoon lekker naturel terwijl aan de rechterkant allemaal van die make-up koppen.quote:
Ik zeg niet dat je helemaal niks mag doen aan je uiterlijk. Maar ik vind het idioot dat er zoveel meisjes rondlopen, die hun natuurlijke uiterlijk niet durven te laten zien (en jij maakt ook vaak dat soort opmerkingen over jezelf). Dan ben je gewoon op een punt beland dat je te ver doorgeslagen bent. Dan is het niet meer jezelf een beetje opdoffen geworden, maar puur jezelf verbergen. Dat vind ik persoonlijk een heel rare instelling.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?
Ligt eraan van welke kant ik ze als eerste zie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
nu gaat je zaad kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |