Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met zonnebloemolie. Maar zal ook eens arachide proberen. Wel grappig, in dat filmpje doet ze het dus helemaal zonder olie, maar ze heeft dan ook zo'n tefal-wok. Die heb ik niet, ik doe het altijd in een kookpannetje. Gooi er alleen wel zout over, dus dat maakt het dan weer minder gezond...
Olijfolie verbrandquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...hoeft écht niet persé met boter.
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...hoeft écht niet persé met boter.
En nu heb ik zin in watermeloenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.
En nou heb ik dus zin in popcorn, maar geen zin om het te maken. Ik ga nog maar een stuk watermeloen eten, denk ik.
popcorn met zonnebrandolie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.
En nou heb ik dus zin in popcorn, maar geen zin om het te maken. Ik ga nog maar een stuk watermeloen eten, denk ik.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Severin Popcornmaker PC 3751 - Severin
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 24 juli 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
![]()
quote:
een paar uur daarna kreeg ik een mail dat hij morgen komtquote:
Neh... voor af en toe, ik maakte het normaal wel eens in de pan, maar zo'n ding is best handig,quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Goldenrush het volgende:
Volgende maand ben je al weer zat van die zooi
Tenzij je obesitas hebt
En? Is-ie al binnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een paar uur daarna kreeg ik een mail dat hij morgen komtzal we goed zijn dan...
[..]
Neh... voor af en toe, ik maakte het normaal wel eens in de pan, maar zo'n ding is best handig,
geen gedoe, dus verder zal er niet zoveel veranderen
Ja,quote:
Ik heb daar wel eens wat over gehoord en dat het slecht zou zijn voor je, hoe zit dat precies? Als ik google zitten er nogal wat indianenverhalen tussen heb ik het idee.quote:
Verwijder je account, gooi je pc uit het raam en ga je in een hoekje zitten schamen. Leugens over gm gaan lopen verspreidenquote:
Olijfolie die verhit wordt vormt relatief veel PAKquote:Op zondag 21 juli 2013 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens wat over gehoord en dat het slecht zou zijn voor je, hoe zit dat precies? Als ik google zitten er nogal wat indianenverhalen tussen heb ik het idee.
Waarom geen maisolie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik heb ook een popcornmakerzo'n leuk ding vind ik het. Gebruik inderdaad een beetje zonnebloemolie om zout of poedersuiker erop te laten plakken
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:08 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Geen idee, heb zonnebloemolie in huis dus voornamelijk daardoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |