grote K ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:15 schreef Bluurgh het volgende:
Popcorn uit de magnetron is dodelijk ja. Je krijgt dan magnetronstraling binnen en daarvan krijg je de grote K!
ketaminequote:
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:15 schreef Bluurgh het volgende:
Popcorn uit de magnetron is dodelijk ja. Je krijgt dan magnetronstraling binnen en daarvan krijg je de grote K!
quote:
KLB / Mensen op klacht.nl #12 Waar de analfabeten lopen te klagenquote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Genetisch gemanipuleerde mais mag in de EU helemaal niet als levensmiddel worden verkocht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:01 schreef YogaLove het volgende:
Magnetron eten is sowieso slecht en magnetron popcorn is gemaakt van genetisch gemanipuleerde / gemodificeerde mais en dus ook niet echt gezond voor je.
Oh en dan nog de toevoegingen in die zak, vetten, smaakstoffen etc.
Elke. Dag?!
Ik denk dat het beter is als ik hier maar niet op reageer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
[..]
KLB / Mensen op klacht.nl #12 Waar de analfabeten lopen te klagen
uit betrouwbare bron.
Bron?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Genetisch gemanipuleerde mais mag in de EU helemaal niet als levensmiddel worden verkocht.
Ik moet zo'n hete lucht popcorn maker toch eens gaan aanschaffenquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je pofmais eet uit een hete lucht popcorn maker, niets mis mee, gewoon mais en wat zout. Mammatron popcorn is erg vet, zit gehard vet bij in, erg slecht.
In een pan moet er wat vet bij, in een PCM kan het zonderquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Bleie het volgende:
Ik maak popcorn altijd gewoon in een pan. Daar heb je toch geen apparaat voor nodig?
Roomboter zit toch ook gehard vet in is dat ook slecht dan??quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je pofmais eet uit een hete lucht popcorn maker, niets mis mee, gewoon mais en wat zout. Mammatron popcorn is erg vet, zit gehard vet bij in, erg slecht.
Nee in roomboter zit boter en een heel klein beetje melkeiwitten en wat water.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Roomboter zit toch ook gehard vet in is dat ook slecht dan??
Neenee tijdens films kijken midden in de nacht haha dan is bewegen naar de koelkast lopen kan moeilijk om half 2 gaan hardlopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:23 schreef Aberkullie het volgende:
Elke dag een zak? Als je cholesterol te hoog is kun je misschien beter gaan bewegen in die tijd dat je die zak wegwerkt.
Waarom ken je het niet smeren dan als het uit de koelkast komt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee in roomboter zit boter en een heel klein beetje melkeiwitten en wat water.
http://www.redcoon.nl/B16(...)4170_Popcornmachinesquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef MaximusTG het volgende:
Die is wel mooi! Wat kost zoiets? Wat betreft de bakken, eBay is je vriend:
http://item.mobileweb.eba(...)141456491&cmd=VIDESC
Hoop dat die link werkt, anders ff zoeken op reusable popcorn op ebay
Heb je ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Bleie het volgende:
Ik maak popcorn altijd gewoon in een pan. Daar heb je toch geen apparaat voor nodig?
Deze is échtquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:58 schreef Elan het volgende:
Weer wat geleerd Maximus.
#Piet heb deze besteld hij gaat op hete lucht.
[ afbeelding ]
Nu nog even op zoek naar kekke bakken die de vaatwasser in kunnen.
de tranen lopen over me wangen van het lachen....quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Want mot van de dokter minder vet eten cholestrol is te hoog dus geen chips meer nu eet ik elke dag een zak magnetronpopcorn of althans een halve zak zeker.
Nou zei een andere maat weer dat dat ook niet goed is terwijl het gewoon mais is wtf wtf wtf wie mot ik geloven
God weet hoeveel sukkels er zo denkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
de tranen lopen over me wangen van het lachen....
Ze gebruiken daar inderdaad zo ongeveer de meest ongezonde soort vet voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, dat is waar voor mamatronpopcorn, zelfgemaakte heteluchtpopcorn is niets mee misquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar inderdaad zo ongeveer de meest ongezonde soort vet voor.
Misschien moet je gewoon ophouden met onbedaarlijk vreten. Als je je dagelijkse zak chips inruilt voor een bak popcorn begrijp je hopelijk zelf ook wel dat dat niet echt gezond is.
Klopt, of desnoods met een beetje arachideolie. Alsnog is popcorn een setje lege calorieën, dus als je een beetje minder moet eten is het niet echt een oplossing. Ga dan beter worteltjes knagen, komkommer eten of tomaatjes snacken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar goed, dat is waar voor mamatronpopcorn, zelfgemaakte heteluchtpopcorn is niets mee mis
Veel vezels, meer dan volkorenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:37 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Klopt, of desnoods met een beetje arachideolie. Alsnog is popcorn een setje lege calorieën, dus als je een beetje minder moet eten is het niet echt een oplossing. Ga dan beter worteltjes knagen, komkommer eten of tomaatjes snacken.
Beter nog is een rondje hardlopen ipv snacken.
en polyfidinges ofzoiets gaat je cholesterol en bloeddruk van omlaag.quote:
Niet als je zout op die popcorn doet. Dat is denk ik meteen het meest ongezonde eraan, popcorn is best licht, dus je doet er nogal snel veel zout op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en polyfidinges ofzoiets gaat je cholesterol en bloeddruk van omlaag.
heb ik weleens gelezen geloof ik![]()
ja, ja we gaan nu niet ineens elke dag popcorn eten hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet als je zout op die popcorn doet. Dat is denk ik meteen het meest ongezonde eraan, popcorn is best licht, dus je doet er nogal snel veel zout op.
Maargoed, zeker beter dan een zak chips. Als je echter echt wat gezonder moet doen kun je beter helemaal gen tussendoortjes nemen. Even doorbijten, maar wel echt stukken gezonder.
Woon je toevallig in de buurt van Tilburg?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef Seven. het volgende:
Ja lekker dan. Nu heb ik zin in popcorn.
Ik doe het altijd met zonnebloemolie. Maar zal ook eens arachide proberen. Wel grappig, in dat filmpje doet ze het dus helemaal zonder olie, maar ze heeft dan ook zo'n tefal-wok. Die heb ik niet, ik doe het altijd in een kookpannetje. Gooi er alleen wel zout over, dus dat maakt het dan weer minder gezond...quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je ook nietmaar het is wel een stuk makkelijker met zo''n apparaatje denk ik
Je kan ook een pan met glazen deksel gebruiken natuurlijk, en i.p.v. boter kan een druppie olijfolie
ook best.
Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met zonnebloemolie. Maar zal ook eens arachide proberen. Wel grappig, in dat filmpje doet ze het dus helemaal zonder olie, maar ze heeft dan ook zo'n tefal-wok. Die heb ik niet, ik doe het altijd in een kookpannetje. Gooi er alleen wel zout over, dus dat maakt het dan weer minder gezond...
Olijfolie verbrandquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...hoeft écht niet persé met boter.
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder pan met een dikke bodem en een antiaanbaklaag wel goed is eigenlijk, druppie olijfolie kan ook hoor...hoeft écht niet persé met boter.
En nu heb ik zin in watermeloenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.
En nou heb ik dus zin in popcorn, maar geen zin om het te maken. Ik ga nog maar een stuk watermeloen eten, denk ik.
popcorn met zonnebrandolie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Boter doe ik dus ook niet. En zonnebrand- en arachideolie kunnen warmer worden dan olijfolie, vandaar.
En nou heb ik dus zin in popcorn, maar geen zin om het te maken. Ik ga nog maar een stuk watermeloen eten, denk ik.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxx helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Severin Popcornmaker PC 3751 - Severin
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 24 juli 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
![]()
quote:
een paar uur daarna kreeg ik een mail dat hij morgen komtquote:
Neh... voor af en toe, ik maakte het normaal wel eens in de pan, maar zo'n ding is best handig,quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Goldenrush het volgende:
Volgende maand ben je al weer zat van die zooi
Tenzij je obesitas hebt
En? Is-ie al binnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een paar uur daarna kreeg ik een mail dat hij morgen komtzal we goed zijn dan...
[..]
Neh... voor af en toe, ik maakte het normaal wel eens in de pan, maar zo'n ding is best handig,
geen gedoe, dus verder zal er niet zoveel veranderen
Ja,quote:
Ik heb daar wel eens wat over gehoord en dat het slecht zou zijn voor je, hoe zit dat precies? Als ik google zitten er nogal wat indianenverhalen tussen heb ik het idee.quote:
Verwijder je account, gooi je pc uit het raam en ga je in een hoekje zitten schamen. Leugens over gm gaan lopen verspreidenquote:
Olijfolie die verhit wordt vormt relatief veel PAKquote:Op zondag 21 juli 2013 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens wat over gehoord en dat het slecht zou zijn voor je, hoe zit dat precies? Als ik google zitten er nogal wat indianenverhalen tussen heb ik het idee.
Waarom geen maisolie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik heb ook een popcornmakerzo'n leuk ding vind ik het. Gebruik inderdaad een beetje zonnebloemolie om zout of poedersuiker erop te laten plakken
Was ook maar een grapjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:08 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Geen idee, heb zonnebloemolie in huis dus voornamelijk daardoor
Gewoon doorblijven eten dat popcorn joh cholesterol dit dat is een fabel. Voorbeeldje: LDL en HDL zijn geen cholesterol en toch hoor je dat overal. Zelfs van jouw eigenste huisarts en dokter!. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:23 schreef Elan het volgende:
Want mot van de dokter minder vet eten cholestrol is te hoog dus geen chips meer nu eet ik elke dag een zak magnetronpopcorn of althans een halve zak zeker.
Nou zei een andere maat weer dat dat ook niet goed is terwijl het gewoon mais is wtf wtf wtf wie mot ik geloven
Interessant, bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Olijfolie die verhit wordt vormt relatief veel PAK
http://nl.wikipedia.org/w(...)9pyreen_in_olijfolie
Ik snap niks van deze post.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Gewoon doorblijven eten dat popcorn joh cholesterol dit dat is een fabel. Voorbeeldje: LDL en HDL zijn geen cholesterol en toch hoor je dat overal. Zelfs van jouw eigenste huisarts en dokter!. Ik bedoel maar.
Trouwens, weet jij waarom men doktoren doktoren noemt?
Antwoord: Wat zou de belastingdienst zeggen als je zei dat jij je balstingaangifte hebt gedokterd?
PRECIES!
|Gewoon doorblijven vreten dat spul!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |