quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerst nog scoren, like that's gonna happen
Ik zou nog een wat grotere bril als UI nemen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef danos het volgende:
hebben ze dit toernooi wel eens tussen de palen geschoten
Neequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef danos het volgende:
hebben ze dit toernooi wel eens tussen de palen geschoten
Q musicquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef HulkHeld het volgende:
Vanochtend op Q-music de man van Melers, ja ze hebben echt ongelooflijk veel vertrouwen dat ze dit karweitje wel gaan klaren bla bla bla bullshit allemaal.
Israël heb ik niet zien scoren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Als niet Israël maar Nederland had gescoord was deze wedstrijd heel anders verlopen.
Leuk dat je kijkt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Als niet Israël maar Nederland had gescoord was deze wedstrijd heel anders verlopen.
dan was de bal elke keer kwijt geweestquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef danos het volgende:
Die keepster heeft zeker de keeperscursus gehad bij icesave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan het WK maar winnen over 2 jaardaar kwalificeren we niet eens voor. alhoewel europa nu 8 landen mag sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan het WK maar winnen over 2 jaarMoeten we 2x tegen NoorwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dat Luis dat maar snel doet. Eerst het EK onder 21, nu ditquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Zelden zo'n drama gezien. Louis zal binnenkort wel ingrijpen
Andries komt wellicht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Zelden zo'n drama gezien. Louis zal binnenkort wel ingrijpen
dat zou natuurlijk nog beter zijn. Maar dat is aan Messi te vragen of ie bij Willem 2 wil komen.quote:
IJsland speelde ook kut met peren de eerste twee. Al zat daar een stijgende lijn in. Bij NL een dalendequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef alors het volgende:
Ik hoorde ze allemaal van, "ja dit gaat lukken", "we gaan winnen", etcterwijl ze tegen Noorwegen ook al kut met peren speelden.
Je kunt inderdaad beter de B1 van fc bal op het dak gaan kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef TLC het volgende:
Nederland wilde het toch beter doen dan de halve finales van eerst ???
moeten ze wel scoren natuurlijk0 doelpunten op het EK
![]()
Ik heb geprobeerd om het te kijken maar het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |