quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Nee, ben een beetje gefrustreerd.quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zin om een blender in een baby te stoppen ;s
had dan wolven 3 gedaanquote:
Vuile sadist dat je bent, niks tegen baby's!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gefrustreerd.
[..]
Dat ook.
Hahaha echt hequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahah het impliceert dat ik een baby ben
Zijn wij vrienden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben een engel voor mijn vrienden en voor mijn haters een satan #tienerzinnetjes
Te veel werk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je had die OP van mij moeten fixen zo heb je wat kijk materiaal in de SC
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat duurt 2 minuten kopiëren en plakken
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.
Ben je een homo dan als je dat niet kunt waarderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.
Ik heb het niet eens gezien, ik dacht dat het allemaal plaatjes van half naakte mannen waren, jou kennende.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je een homo dan als je dat niet kunt waarderen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, ik dacht dat het allemaal plaatjes van half naakte mannen was, jou kennende.
Dus als ik voetbal fan ben ben je dan direct homo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch voetbal fan, zeker een heel elftal in de OP gezet?
Ik zeg nergens dat je homo bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dus als ik voetbal fan ben ben je dan direct homo?
Ik had de beste OP ooit gemaakt vriend
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spankingquote:
Is niet alleen SM, ook gewoon bij homo's, en dan is het zeg maar de man die genomen wordt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spanking
Wtf kill doe ff normaal kkr viezerik
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spanking
Wtf kill doe ff normaal kkr viezerik
heerlijkquote:
DOEIquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
Rozz als je bottom bent hebben we een match!
Rozz en etsu
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zag het plaatje niet kun je hem even DM'en iemand
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zag het plaatje niet kun je hem even DM'en brownie
Ik ben sexy mollig + breed + 1.86quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? dat is kapot veel als je geen fitness doet
gewoon gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, ik moet over een uur weg, want ik ga chillen met 'vrienden'. Maar nu zit ik hier met mijn snor, moet ik hem nu afscheren? Maar ik wil het toch ook wel een maand volhouden/opTCafscheren...
Spieren wegen zwaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben sexy mollig + breed + 1.86
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspxquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben sexy mollig + breed + 1.86
Ik heb vast ook wel wat spieren, want fietsen met zware tas + zwaar lichaam zorgt vast wel voor wat beenspierenquote:
BMI zegt ook niet super veel, het houd geen rekening met hoe breed je bent ofzo, ook niet met vetpercentage ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/bmi-meter.aspx
Wat dacht je van die sixpack danquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb vast ook wel wat spieren, want fietsen met zware tas + zwaar lichaam zorgt vast wel voor wat beenspieren
Pics van je bovenbeenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb vast ook wel wat spieren, want fietsen met zware tas + zwaar lichaam zorgt vast wel voor wat beenspieren
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
http://now.msn.com/uta-ko(...)gets-semen-from-fans
Kijken hoeveel ik er krijg als ik later beroemd ben
Uw BMI is tussen de 25 en 30quote:
Ja, maar ik ben breed gebouwd en heb beenspieren dus eigenlijk tel ik er wat van af, en dan zit ik op net goed, en ik ben al aan het afvallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Uw BMI is tussen de 25 en 30
U heeft een licht tot matig overgewicht. Voor u is een operatie om gewicht te verliezen niet geïndiceerd. De overtollige kilo’s vormen een esthetisch probleem en beginnen de gezondheid te bedreigen
We raden u aan uw overgewicht kwijt te raken met het aanpassen van uw voeding en door meer te bewegen.
DE FEITEN LIEGEN NIET AFVALLEN HUP HUP HUPquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben breed gebouwd en heb beenspieren dus eigenlijk tel ik er wat van af, en dan zit ik op net goed, en ik ben al aan het afvallen.
Kost veel geld, is het niet waard. Ik ga gewoon 3x in de week hardlopen ofzo daarboven op nog fietsen met ouders of naar chilling wat iets van 15-20 km is (heen), en ehhh ik eet al minder chocolade.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:10 schreef Rozzje het volgende:
[..]
DE FEITEN LIEGEN NIET AFVALLEN HUP HUP HUP
Ga gewoon elke dag cardio pakken man is niet zoveel moeite
Nee er stond bij: Houden zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga eens meer vet eten ofzo, magere hein!
Alles onder de 25 is gezond volgens mij onder de 20 nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga eens meer vet eten ofzo, magere hein!![]()
![]()
Neem me niet zo serieus!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Alles onder de 25 is gezond volgens mij onder de 20 niet
Ik ben net terug van uiteten (pizzeria) en heb vanmiddag churro's en puntzak patat op dus dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga eens meer vet eten ofzo, magere hein!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben net terug van uiteten (pizzeria) en heb vanmiddag churro's en puntzak patat op dus dat komt ook wel goed
Als ik jou daarna mag rammenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
Wiens ramen mag ik even inslaan met een honkbalknuppel
Je mag de mijne wel wassen als je zin hebtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
Ik zal jou eens ''inslaan'' maar dan op een hele andere manier SNAPJEEEquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
Niet in division 1 zittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
FIFA, Je bent gedegradeerd.
Tijd voor FIFA om mijn ps3 te verlaten
haha hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ''inslaan'' maar dan op een hele andere manier SNAPJEEE
Als hij daar zijn lol in beleeft maakt dat toch niks uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
Nodig is 47, maar doet zich voor als een 17 jarige jongen
Daarom laat hij ook niks van zijn uiterlijk zien behalve zijn jong uitziende handen.
Nee ik snap het niet leg is uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ''inslaan'' maar dan op een hele andere manier SNAPJEEE
die handen zijn zo omdat ie zoveel vaseline gebruiktquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
Daarom laat hij ook niks van zijn uiterlijk zien behalve zijn jong uitziende handen.
Ik gebruik ook veel vaselinequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
die handen zijn zo omdat ie zoveel vaseline gebruikt
Zat ik ook altijdquote:
Ja :s Word binnenkort 48 komen jullie op mijn feestje :squote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja :s Word binnenkort 48 komen jullie op mijn feestje :s
Zelfde hier, mensen zeggen dat het vies isquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo, ik heb gewoon vaak droge lippen, is toch niet vies ofzo.
Droge lippen is niet verzorgd en zeker zodra het gaat scheuren en je velletjes krijgt smeer je lippen in met balsemquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat, hoezo, ik heb gewoon vaak droge lippen, is toch niet vies ofzo.
Bedoel je neuken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Net zo als een potlood een puntenslijper ingaat
Dat is een term voor iedereen met een knots van 30cm of groterquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je neuken?
Sinds wanneer betekent 'inslaan' 'neuken'?
Of de stekker in de stopcontact snapjequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je neuken?
Sinds wanneer betekent 'inslaan' 'neuken'?
DP?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Of de stekker in de stopcontact snapje
deze chiboi heeft smooth lips hollaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Droge lippen is niet verzorgd en zeker zodra het gaat scheuren en je velletjes krijgt smeer je lippen in met balsem
Waarom ex-vrienden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens douchen, want ik moet fresh zijn voor mijn exvrienden!
ex?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens douchen, want ik moet fresh zijn voor mijn exvrienden!
Waarom spreek je nu met ze af?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ze niet echt vrienden meer van me zijn!
Anders zit ik hier alleen maar achter de computer, ik moet beetje socializen van me zelf, en misschien zijn ze wel weer aardig, en gezellig weer eens een keer blowen en zuipenquote:
Nee hij gaat ze klappen snap dat dan hij moet fresh zijn zodat die opvalt bij de chicksquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef Rozzje het volgende:
Als je met ze gaat chillen zijn het gewoon je vrienden
Jij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Anders zit ik hier alleen maar achter de computer, ik moet beetje socializen van me zelf, en misschien zijn ze wel weer aardig, en gezellig weer eens een keer blowen en zuipen
Dit ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hij gaat ze klappen snap dat dan hij moet fresh zijn zodat die opvalt bij de chicks
hahaha spatie die blowtquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Anders zit ik hier alleen maar achter de computer, ik moet beetje socializen van me zelf, en misschien zijn ze wel weer aardig, en gezellig weer eens een keer blowen en zuipen
Deze ze flauw tegen je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehh ja, niks mis mee imo, als je het maar niet vaak doet. Ik doe het af en toe, en nu al tijdje niet meer gedaan.quote:
is goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan kijken of ik na mijn vakantie een gaatje in me agenda heb wat zeg je daarvan?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha spatie die blowt
momentje hoor
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Deze ze flauw tegen je?
Anders staat de JNG FOK!knokploeg paraat hoor
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehh ja, niks mis mee imo, als je het maar niet vaak doet. Ik doe het af en toe, en nu al tijdje niet meer gedaan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahaha spatie die blowt
momentje hoor
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ja met zulke types wil ik dan weer niet om gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wanneer die jonko knallen mattie je weet tochh 420 kush IEKS
Ja, kan. Maar hoef je me nog niet uit te lachen omdat ik het wel doe!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb in mijn leven alleen nog maar bier aangeraakt om het te verkopen hoezee
Jawel want alles wat ik niet doe is raarquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar hoef je me nog niet uit te lachen omdat ik het wel doe!!
Nee, ik hoef geen hulp. Heb net Transporter trilogy gezien, ik knock ze in mijn eentje uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIETUS! Niks mis met meisjes zoenen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jawel want alles wat ik niet doe is raar
Mijn moeder is heus wel een meisjequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
NIETUS! Niks mis met meisjes zoenen!
Deel je ervaringquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kellyquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:32 schreef nodig het volgende:
HEEFT SPATIE EEN CHICK?
VERTEL ME ALLES OVER KELLY
Maar aan mij mag je het wel vertellen, ik vertel nooit wat door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
STFU, ik vertel toch ook niks van jou door!
moet je doen kunnen we lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nog van daarnet, ik had het over tongzoenen met een meisje, heb je dat ook met je moeder gedaan?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar aan mij mag je het wel vertellen, ik vertel nooit wat door.
Met een beetje haast moet dat lukkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
Kan ik een eitje bakken en eten in 20 minuten en dan nog me tas vol doen met bier?!
Ik wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
Kan ik een eitje bakken en eten in 20 minuten en dan nog me tas vol doen met bier?!
dan word je tas natquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
gewoon kratje achteropquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dombo! Ik bedoel met glas er om heen!
Nee maar jij bent ouder hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nog van daarnet, ik had het over tongzoenen met een meisje, heb je dat ook met je moeder gedaan?!
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
Is het 's nachts trouwens warm genoeg voor een korte broek?
Hmm ik weet niet, ik neem denk ik toch maar een trainingsbroek mee voor de zekerheid, wat ben ik toch slimquote:
Niet zo van die moeilijke vragen stellen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef TienVingers het volgende:
Spatie je hebt dus al wel eens getongzoend?
Hoe heb je haar zover gekregen dan?
Nee, hoeft echt niet. Misschien waar jij woont dat het anders is maar als korte mouwen kan dan kan korte broek ook wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, ik neem denk ik toch maar een trainingsbroek mee voor de zekerheid, wat ben ik toch slim
Zeg gewoon hoe je haar zover hebt gekregen dan, leer me hoe je dat hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo van die moeilijke vragen stellen!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe je haar zover hebt gekregen dan, leer me hoe je dat hebt gedaan.
Nee, ik vertrouw je niet meer, jij trollt mij altijd!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, hoeft echt niet. Misschien waar jij woont dat het anders is maar als korte mouwen kan dan kan korte broek ook wel.
Weet ik niet, ik weet niet eens of er chicks geregeld zijn :/quote:
Hoezo 'veilig'?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw je niet meer, jij trollt mij altijd!
En ehh een trainingsbroek kan geen kwaad, weinig ruimte en mijn bier blijft veilig.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoe je haar zover hebt gekregen dan, leer me hoe je dat hebt gedaan.
Omdat ik anders saai ben, en om dat bier best lekker is, en ik het niet ga kopen voor 2 euro per stuk bij een of andere kroeg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoezo 'veilig'?
En waarom moet je bier meenemen
gewoon poedersuiker snuivenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef KLTZK het volgende:
Als een echte fok!ker sla ik nu een halve liter blik Finkbräu van de Lidl achterover
Zijn jullie een homo gezelschap?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet niet eens of er chicks geregeld zijn :/
Volgens mij lopen mijn exvrienden niet echt achter de chicks aan :/
als het drugs moeten zijn neem ik wel een overdosis methylfenidaat, daar kan ik legaal aan komenquote:
Maar beschamende dingen ben ik wel gewend dus vertel maarquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Misschien is de waarheid beschamend, dus ik zeg niks.
Nee, ze zijn niet gay, gewoon kansloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef nodig het volgende:
Spatie word gehosseld door zijn exvrienden
Lol de mensen waar ik mee omga gamen alleen maar en kijken ook niet naar meisjes, maar een ding is zeker, homo's zijn het sowieso niet.quote:
Waarom knakworstjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Godver TV, door jouw moeilijke vragen was ik mijn knakworstjes vergeten, nu zijn ze dus een tijdje gekookt T.T
Wat heb je adhd of addquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
als het drugs moeten zijn neem ik wel een overdosis methylfenidaat, daar kan ik legaal aan komen
Haten op knakworstjesquote:
Voor zover ik het weet alleen ADDquote:
zullen we die keer samen kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ik was even brb, ja duh ken ik die
knakworstjes gezondquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ze gezond en lekker zijn! Maar nu niet zo heerlijk, omdat jij!
Hoe lang heb je gefietst dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben vergeten hoe snel ik fiets, maar ik ga wel relaxen, beter te laat dan te vroeg.
Volgens mij zijn die dingen hartstikke ongezond johquote:
ja en dan ga ik proberen na te doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zullen we die keer samen kijken![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die dingen hartstikke ongezond joh![]()
Spatie doet er wss nog een extra klodder mayo bij xd
veel vet ook gewoonquote:
Niet aan de methylfenidaat zittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lol. ik heb ook ADD maar heb geen ritalin of concerta oid
Dearest, zeg sorry!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben je ex vriendquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Jij kent mij irl!!! Hoe weet jij dat?!
word depri van dat spul manquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Niet aan de methylfenidaat zitten
Je bent helemaal de man op school als je zegt dat je legaal aan de harddrugs zit man!
Net als frikandellenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
veel vet ook gewoonen varkensdarmen en weet ik 't allemaal
wat ga je mij 14 noemen ben al 17 hoowr :s;squote:
Valt wel mee dat vet, en vet is niet zo ongezond dacht ik, en het is niks vergeleken een zak chips of frikandel, het vult lekker, waardoor ik straks geen honger heb, en daardoor val ik lekker afquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
veel vet ook gewoonen varkensdarmen en weet ik 't allemaal
doe maar, ik wil kijken of jou dat leuk staatquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat ga je mij 14 noemen ben al 17 hoowr :s;s
en ik kan mn haar wel blond verven alles voor jou bby xx
AIVD leest mee dit is codetaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zeg gewoon wiet je bent toch niet 12
ohja ik moest je daar nog over spreken trouwensquote:
Vieze smaak in je mond na knakworstjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt wel mee dat vet, en vet is niet zo ongezond dacht ik, en het is niks vergeleken een zak chips of frikandel, het vult lekker, waardoor ik straks geen honger heb, en daardoor val ik lekker af
Ik juist nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
word depri van dat spul man![]()
en de enige drugs die ik gebruik zijn niet in een labo gemaakt
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe maar, ik wil kijken of jou dat leuk staat
heb ik wel gehad vorige zomer, wacht zal ik foto voor je zoeken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe maar, ik wil kijken of jou dat leuk staat
ik niet ben fucking kast atmquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik juist niet![]()
Maar ik ben er wel wat van afgevallen, nu heb ik net ondergewicht
graagquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
heb ik wel gehad vorige zomer, wacht zal ik foto voor je zoeken?
mijn oom had dat altijd. hele zolder vol met plantenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je de zolder van spatie eens zien
Bij mij werkt het wel heel goed tegen de klachten, heb er nauwelijks last meer vanquote:
doe wat je niet laten kanquote:
SPOILER: swekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG #SWEKSWEKSWEK #DIRTYDOLLARSSPOILER: swekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
#dirtydollarquote:
Een van de bazigste filmpjes of youtubequote:
k ben foto's naar laptop aan t sturen want wapp doet poepquote:
okee schiet op want dan kan ik gaan kokenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
k ben foto's naar laptop aan t sturen want wapp doet poepmomentj
#phat #booty #bitchezzquote:
ja ga eerst maar koken we zien zo welquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
okee schiet op want dan kan ik gaan koken![]()
![]()
ja okee maar daarna ga ik weg ga chillen bij vriendenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja ga eerst maar koken we zien zo wel
#deze #chick #weetquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij bent echt breedSPOILER: swekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke dan andere keer ofzo ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja okee maar daarna ga ik weg ga chillen bij vrienden
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
Waat volgende week maandag 32 graden
Ik dacht dat ik in NL woonde :s
Ik ben die week vrij geloof ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel fijn als je niet hoeft te werken en lekker naar strand of weet ik veel kan
OMGquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
Waat volgende week maandag 32 graden
Ik dacht dat ik in NL woonde :s
Miles Davis - Kind of Bluequote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
Iemand nog een album die ik echt moet hebben?
oh dan moet ik 7-17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |