quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Nee, ben een beetje gefrustreerd.quote:
Dat ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zin om een blender in een baby te stoppen ;s
had dan wolven 3 gedaanquote:
Vuile sadist dat je bent, niks tegen baby's!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gefrustreerd.
[..]
Dat ook.
Hahaha echt hequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahah het impliceert dat ik een baby ben
Zijn wij vrienden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben een engel voor mijn vrienden en voor mijn haters een satan #tienerzinnetjes
Te veel werk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je had die OP van mij moeten fixen zo heb je wat kijk materiaal in de SC
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat duurt 2 minuten kopiëren en plakken
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.
Ben je een homo dan als je dat niet kunt waarderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het duurt 0 minuten om het niet te doen.
Ik heb het niet eens gezien, ik dacht dat het allemaal plaatjes van half naakte mannen waren, jou kennende.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je een homo dan als je dat niet kunt waarderen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, ik dacht dat het allemaal plaatjes van half naakte mannen was, jou kennende.
Dus als ik voetbal fan ben ben je dan direct homo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch voetbal fan, zeker een heel elftal in de OP gezet?
Ik zeg nergens dat je homo bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dus als ik voetbal fan ben ben je dan direct homo?
Ik had de beste OP ooit gemaakt vriend
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spankingquote:
Is niet alleen SM, ook gewoon bij homo's, en dan is het zeg maar de man die genomen wordt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spanking
Wtf kill doe ff normaal kkr viezerik
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
- Bottom is een seksuele rol in de SM-scene. De rol behelst het vervullen van de onderworpen, onderdanige, al dan niet gepenetreerde partner tijdens het SM-seksspel. Het staat in direct verband met de rol van seksslaaf tijdens sadistische seksspelen als vernedering, dienen en leiden en die tijdens bondage en spanking
Wtf kill doe ff normaal kkr viezerik
heerlijkquote:
DOEIquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
Rozz als je bottom bent hebben we een match!
Rozz en etsu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |