Donder toch op manquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
Schandalig wel hoe weinig mensen er zitten. De club heeft eigenlijk gewoon geen bestaansrecht.
Precies, stadion is op de groei gebouwdquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, een te groot stadion. Dat is wat anders.
Hou toch op man. Bijna 15.000 man is niet wat er een paar jaar geleden zat nee. En omdat het stadion er veel meer kan huisvesten vallen de lege plekken extra op. Maar voor een stad van 150.000 inwoners met nog een paar andere clubs in de regio is het ook niet iets om je heel hard voor te schamen. Ga dan zeuren over Utrecht of Den Haag (resp. tweemaal en driemaal zo groot als Arnhem, maar minder publiek).quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Normaal weiger ik iets van gggm aan te nemen, maar nu heeft hij gelijk...
Gast, 15.000 toeschouwers (en dat zijn er vaak ook meer) is helemaal niet slecht voor een club als Vitesse. Ze hebben ook nog De Graafschap en NEC in de buurt zitten hè. Er zijn genoeg clubs in Nederland die het in verhouding veel slechter doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Normaal weiger ik iets van gggm aan te nemen, maar nu heeft hij gelijk...
Kom eens met officiële cijfers. Gast.quote:Op maandag 26 augustus 2013 02:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, 15.000 toeschouwers (en dat zijn er vaak ook meer) is helemaal niet slecht voor een club als Vitesse. Ze hebben ook nog De Graafschap en NEC in de buurt zitten hè. Er zijn genoeg clubs in Nederland die het in verhouding veel slechter doen.
http://eredivisiestatisti(...)titionID=2&parSort=9quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kom eens met officiële cijfers. Gast.
Gaat tot maximaal 2009 of 2010....quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://eredivisiestatisti(...)titionID=2&parSort=9
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2012/13quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Gaat tot maximaal 2009 of 2010....
Van u voor jou.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_2012/13
Nou, hier dan. Vorig seizoen, gemiddeld 18.500 toeschouwers per wedstrijd. Meer dan dat Utrecht van jou.
Klopt, opheffen zeg ik!quote:Utrecht heeft dan al helemaal geen bestaansrecht meer.
Vind je? Vind ik niet namelijk. Vorig jaar werkte Vitesse met een begroting van 30 miljoen waarbij maar 10 miljoen door inkomsten werd gedekt...quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik als fan wel zorgelijk vindt is dat er weinig goede spelers op het veld staan die daadwerkelijk onder contract staan bij Vitesse. Er moet gehuurd worden om nog op een selectie van 18 man te komen voor een wedstrijd.
Oh nee he! Niet weer zo'n vage Joegoslaaf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:29 schreef INViCTuS het volgende:
Nemanja Nikolic is mogelijk de nieuwe spits van Vitesse. De 25-jarige aanvaller scoort al tijden aan de lopende band voor het Hongaarse Videoton, zo werd hij in het seizoen 2009/10 topscorer van de Hongaarse competitie. Ook in het nieuwe voetbaljaar is de aanvaller uitstekend op dreef: in vier competitiewedstrijden maakte de man die Wilfried Bony mogelijk op gaat volgen al zeven doelpunten. (de Gelderlander)
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:25 schreef JDude het volgende:
Whehehe de stadionspeakert bij een wissel zo van "NUMMER 29 ATSU!" en het publiek "GEZONDHEID!"
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
Nee, ik kom daar dus ook niet voor en dan is het elk jaar hetzelfde met opbouwen. Die gehuurde spelers komen vaak ook meer voor zichzelf dan voor de club waaraan ze worden verhuurd.
Een degelijke spits die er een zooi in zal leggen komend seizoen en een betrouwbare verdediger zouden niet misstaan inderdaad. Benieuwd of dat nog gaat gebeuren voor maandag.
Als er nou tenminste een shirtsponsor was, zou dat probleem al voor een groot deel zijn opgelost.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Het is een goede opvulling, totdat de jeugd een beetje begint te lopen. FFP beperkt Vitesse nu eenmaal enorm.
Gazprom zou toch de nieuwe shirtsponsor worden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Als er nou tenminste een shirtsponsor was, zou dat probleem al voor een groot deel zijn opgelost.
Ik begreep dat ze dit jaar een sponor verwachten.. maar goed, liever gisteren dan vandaag. Het zou natuurlijk mooi zijn als ze een grote vis aan de haak weten te slaan, dat is ook hetgeen waarop Vitesse zich focust. Want met sponsors als simpel.nl ga je ook geen voltallige selectie neerzetten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Als er nou tenminste een shirtsponsor was, zou dat probleem al voor een groot deel zijn opgelost.
alsof ze er zelf wat over te zeggen hebben wie Chelsea stuurtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Jaja mensen, na 2 linksbacks en 2 linkervlank spelers heeft Vitesse besloten nog maar een linkervlank speler te huren van Chelsea.
Wie het aankoopbeleid van Vitesse snapt mag roepen.
dat gerucht is inmiddels ook een jaar oud of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gazprom zou toch de nieuwe shirtsponsor worden?
Haha dat was vorig jaar inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gerucht is inmiddels ook een jaar oud of niet?
Dat lijkt me een prima sponsor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Haha dat was vorig jaar inderdaad.
Het laatste gerucht is dat het Primark wordt. Omdat deze in het pand vd Bijenkorf komt en omdat Jan Arie vd Heijden hier altijd zn kleren besteld :p
Tsja. Die paar man die nog in het stadion zitten hebben toch bewust ervoor gekozen om een Vitesse te steunen dat in handen is gevallen van wat louche oostblokkerts? Dan zal dit niet als een verrassing komen dunkt mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Vinden Vitessenaren het oprecht nog leuk zo met dat vreemdelingenlegioen wat iedere zomer de Noordzee oversteekt ?
Toch kan ik mij er maar moeilijk iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Die paar man die nog in het stadion zitten hebben toch bewust ervoor gekozen om een Vitesse te steunen dat in handen is gevallen van wat louche oostblokkerts? Dan zal dit niet als een verrassing komen dunkt mij.
Fout. Je kiest er niet voor om een club te 'steunen'. Supporter worden gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Die paar man die nog in het stadion zitten hebben toch bewust ervoor gekozen om een Vitesse te steunen dat in handen is gevallen van wat louche oostblokkerts? Dan zal dit niet als een verrassing komen dunkt mij.
Ik zou denk ik sterk gaan twijfelen om nog te gaan wanneer Feyenoord in handen valt van wat verkapte mafiafiguren die 0,0 binding met de club hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Fout. Je kiest er niet voor om een club te 'steunen'. Supporter worden gaat vanzelf.
Prima.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou denk ik sterk gaan twijfelen om nog te gaan wanneer Feyenoord in handen valt van wat verkapte mafiafiguren die 0,0 binding met de club hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |