quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef dikkedaniel het volgende:
Het wordt:
Velthuizen
v. Aanholt - Kashia - vd Heijden - Leerdam
Vejinovic - Janssen - Ibarra
Kakuta - Havenaar - Reis
Chanturia, Propper, Mori, Pedersen, Qazaishvilli, Room, Struik
Dit is mijn opstelling en daar moeten jullie het maar mee doen.
RKC had volgens mij interesse maar Vitesse wil hem niet verhuren. Dus hij lijkt weer 2e keepert te worden bij Vitas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef rubbereend het volgende:
moet Room weer een jaar op de bank gaan zitten?
Een rechtsbuiten als linkshalf en Reis ook als vleugelspeler? En dan Kakuta weer op rechts, lekker exotisch.quote:
arme Room, zijn loopbaan stokt op de bankquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
RKC had volgens mij interesse maar Vitesse wil hem niet verhuren. Dus hij lijkt weer 2e keepert te worden bij Vitas.
Vitesse gaat waarschijnlijk geen nieuwe spits aantrekken met Reis, Pedersen en Havenaar.
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media/VI-Radio.htm
Lierse had samen met supporters van andere belgische clubs een confrontatie gepland. Vitessenaren moesten terugvechten en vervolgens werden er alleen Vitessenaren opgepakt, geen 1 belgquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Gijscoman het volgende:
Vreemd...
N.E.C. zou oorspronkelijk ook tegen Lierse moeten, maar die wedstrijd werd afgelast, omdat de supporters van Lierse en Vitesse goede banden hebben en er dus angst was dat er een paar randdebielen uit Lier, Nijmegen en Arnhem zouden gaan knokken. En nu wordt er dus zonder 'ons' (ik ben een N.E.C.-supporter) ook nog geknokt. Als Nijmegenaar is 't natuurlijk heel eenvoudig om nu te gillen dat het aan de Vitessenaren ligt e.d., maar dat is natuurlijk onzin. Als je ziet hoe de supporters van Beerschot al eens tekeer zijn gegaan in Groesbeek bij N.E.C. - Beerschot, dan krijg ik 't gevoel dat 't probleem niet bij ons in Gelderland ligt, maar daar in Belgie.
Ik geloof overigens wel dat er flink is ingeleverd aan kwaliteit bij Vitesse met de verkoop van misschien wel de sterkste aanval van vorig seizoen. Ik zie Vejinovic, Reis en Havenaar dat gat niet zomaar vullen. Als er niet nog wat bijkomt, dan gaat het komend seizoen allemaal niet zo gemakkelijk voor Vitesse als vorig seizoen. Maar goed, dat geldt denk ik ook voor ons.
Klopt. Lierse-supporters wilden Vitesse terugpakken omdat Menzo bij Vitesse "ondermaats behandeld zou zijn" of dat hij er zou zijn "weggepest". Daarom moesten de Vitesse supporters aangevallen worden. Ben v Kammen heeft ook de nodige klappen gekregen in Belgie heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:23 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Lierse had samen met supporters van andere belgische clubs een confrontatie gepland. Vitessenaren moesten terugvechten en vervolgens werden er alleen Vitessenaren opgepakt, geen 1 belg
Kunnen jullie voor het kampioenschap gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef Adelante het volgende:
Het niveau tegen Lierse was trouwens nog niet Jupiler League waardig, als we zo tegen Petrolul () staan te spelen is het al gauw over in Europa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kunnen jullie voor het kampioenschap gaanHomoderatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Zonder Bony en van Ginkel maken jullie geen kansquote:
Stimmt. Maar wie weet komt er nog iets, kan me niet voorstellen dat Merab genoegen neemt met de huidige selectie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder Bony en van Ginkel maken jullie geen kans
Dan mag hij wel een hele grote hoed hebben om iets uit te toveren wat ook maar in de buurt van die 2 komtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stimmt. Maar wie weet komt er nog iets, kan me niet voorstellen dat Merab genoegen neemt met de huidige selectie.
Ik betwijfel dit toch zwaar dat het daarom was. Denk eerder dat er een paar mensen een glaasje teveel op haddenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Klopt. Lierse-supporters wilden Vitesse terugpakken omdat Menzo bij Vitesse "ondermaats behandeld zou zijn" of dat hij er zou zijn "weggepest". Daarom moesten de Vitesse supporters aangevallen worden.
Vorig seizoen had niemand het nog over van Ginkel en was Bony gewoon een aardig goede eredivisie spits. Toen had ook niemand voorspeld dat Bony zoveel zou scoren en dat v Ginkel in Oranje zou debuteren en zich zo zou ontwikkelen (ik vind v Ginkel nog steeds erg overschat trouwens).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder Bony en van Ginkel maken jullie geen kans
Het was al langer bekend bij heel veel mensen wat Bony kon en zelfde gaat op voor van Ginkelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:34 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Vorig seizoen had niemand het nog over van Ginkel en was Bony gewoon een aardig goede eredivisie spits. Toen had ook niemand voorspeld dat Bony zoveel zou scoren en dat v Ginkel in Oranje zou debuteren en zich zo zou ontwikkelen (ik vind v Ginkel nog steeds erg overschat trouwens).
Dit jaar kunnen er net zo goed 2 spelers opstaan, wie weet schiet Havenaar er wel 25 in dit seizoen. Bovendien zal Merab nog een aantal spelers halen/huren. Er komt in ieder geval nog een CV van Chelsea en er zal nog een middenvelder en een aanvaller worden aangetrokken.
Het was gepland, anders zijn er ook niet hoolies van anddere belgenclubsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit toch zwaar dat het daarom was. Denk eerder dat er een paar mensen een glaasje teveel op hadden
Ah, het eerste herrie schoppen is alweer begonnenquote:Vitesse lijkt kort voor de voorronde Europa League en de start van de competitie alles behalve klaar. In eigen huis verloor het met 4-0 van Bayer Leverkusen. Trainer Peter Bosz ziet echter geen reden tot paniek.
'Het ontbreekt ons inderdaad aan de middelen. Merab Jordania (eigenaar Vitesse, red.) heeft mij duidelijk aangeven hoe de situatie er voor staat bij de club. Kijk, pissig word ik alleen als beloftes niet worden nagekomen', legt de coach uit. 'Maar ik ga er vanuit dat het goed komt.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)p-tafel-te-slaan.htm
quote:4:0 in Arnheim – Werkself brutal effektiv
Torjäger Stefan Kießling (2), Stefan Reinartz und Lars Bender treffen beim Testspiel gegen Vitesse.
Bernd Leno hielt einen Elfmeter...
Lekker ineens allemaal vage Russen bij Vitessequote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
Dit komt van Voetbalzone:
Vitesse heeft zich voor de tweede keer in korte tijd gemeld bij Zenit Sint-Petersburg. De Arnhemmers huren middenvelder Aleksey Evseev waarschijnlijk van de Russische topclub en willen ook Luka Djordjevic voor één seizoen lenen, vermoedelijk als opvolger van de naar Swansea City vertrokken Wilfried Bony. Zaakwaarnemer Nikola Popovic bevestigt tegenover Life Sports dat Vitesse een bod heeft gedaan op de negentienjarige aanvaller.
De Montegrijn staat bij Zenit in de pikorde achter Aleksandr Kerzhakov en Aleksandr Bukharov en mag op huurbasis vertrekken van trainer Luciano Spalletti. “We bekijken nu de opties. We hebben drie concrete aanbiedingen ontvangen: van het Spaanse Levante, Vitesse en Club Brugge. We gaan nu de pro’s en contra’s afwegen om daarna de juiste beslissing te nemen”, zegt de vertegenwoordiger van Djordjevic. Het talent wordt in eigen land vergeleken met de onlangs naar Manchester City vertrokken Stevan Jovetic.
Djordjevic maakte in de zomer van 2012 de overstap van Mogren Budva naar Zenit. Hij liep in april én vorig jaar nog stage bij PSV en de Eindhovenaren zouden de spits graag willen vastleggen, maar toen Zenit ook interesse toonde, ging het snel. Op zijn achttiende verjaardag tekende hij een contract tot medio 2016 bij de sine-belo-golubye en hij heeft inmiddels 8 competitiewedstrijden achter zijn naam staan. Djordjevic scoorde nog niet in de Premjer Liga.
Zolang we er zelf maar meer maken maakt dat niet uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Julie zijn verdedigend wel matig, maar ben dat wel gewend van Bosz vorig jaar, Kost jullie nog veel tegen goals.
Ja die sjappie pakte 2 honderd % kansen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang we er zelf maar meer maken maakt dat niet uit.
En we hebben Piet
Ja was een leuke wedstrijd, kon er helaas niet bij zijn omdat ik moest werken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:28 schreef Adelante het volgende:
Leerdam deed ook wel aardig mee vandaag![]()
Havenaar die gewoon een goal verprutst
Pedersen is held
Ok bedankt voor de tip gr grquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Julie zijn verdedigend wel matig, maar ben dat wel gewend van Bosz vorig jaar, Kost jullie nog veel tegen goals.
Ze staan beide op het SV forum nou niet bepaald bekend om hun kwaliteiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is dat de Braziliaanse broers Anderson en Alex (linksback en rechtsback) nog niet bij het eerste spelen maar bij Jong Vitesse.
Als ze helemaal uit Brazilia komen moeten ze wel talent hebben toch? Bovendien zijn ze al 21 jaar en zijn links en rechtsback dun bezaaid.
Ze spelen al meer dan 2 jaar bij Jong Vitesse en hebben nog 2 jaar contract. Is er hier iemand die wel eens Jong Vitesse kijkt en weet of deze 2 er wat van kunnen of niet?
Ze kunnen er niks van. Had ergens gelezen dat ze de verkeerde alex en anderson hadden gecontracteerd, fout van een scout. Hoop niet dat het waard is maar we zitten wel vast aan de non-eu salarissenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is dat de Braziliaanse broers Anderson en Alex (linksback en rechtsback) nog niet bij het eerste spelen maar bij Jong Vitesse.
Als ze helemaal uit Brazilia komen moeten ze wel talent hebben toch? Bovendien zijn ze al 21 jaar en zijn links en rechtsback dun bezaaid.
Ze spelen al meer dan 2 jaar bij Jong Vitesse en hebben nog 2 jaar contract. Is er hier iemand die wel eens Jong Vitesse kijkt en weet of deze 2 er wat van kunnen of niet?
Piet de Visser.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef dikkedaniel het volgende:
Da´s wel lelijk welke mongool heeft hun dan gescout.
Ik dacht dat Vitesse geen spelers meer mocht kopen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:06 schreef remlof het volgende:
'Vitesse wil El Hamdaoui naar Arnhem halen"
De Marokkaanse aanvaller is op een zijspoor beland bij Fiorentina en zou volgens La Nazionale in de belangstelling staan van Vitesse. Eerder toonde ook FC Twente interesse, maar uiteindelijk vond de Enschedese club de aanvaller te duur.
El Hamdaoui zou bij Vitesse de opvolger moeten worden van de naar Swansea City vertrokken Wilfried Bony. De Arnhemmers hebben voor de spitspositie momenteel Mike Havenaar, Marcus Pedersen en Jonathan Reis, maar laatstgenoemde speler blijft kampen met een knieblessure.
El Hamdaoui speelde in Nederland eerder voor AZ en Ajax. Bij de Amsterdammers kende de Marokkaan een ongelukkige periode. Trainer Frank de Boer zette de aanvaller om disciplinaire redenen terug naar het tweede elftal.
Dan zou het logischer zijn ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef rubbereend het volgende:
er was toch aanvankelijk sprake van huur?
WTF is dezequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:50 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks van. Had ergens gelezen dat ze de verkeerde alex en anderson hadden gecontracteerd, fout van een scout. Hoop niet dat het waard is maar we zitten wel vast aan de non-eu salarissen
kssst ga eens naar je eigen topic, in plaats van hier Vitesse te bashen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kut faalclub
Beetje de plaatsen in Europa op het spel zetten tegen Petrolul. Zwart gele homo's.
Volgens mij staan die zaken los van elkaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Mag vitesse nu wel geld uitgeven ipv enkel huren? Omdat we toch uit EL van uefa liggen?
Is dat niet jullie beste verdediger?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:04 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Piazon dus binnen, nu heeft een cv de prioriteit om die kutvent van een Kashia te vervangen
Sinds vorig seizoen is hij dramatisch slecht. Frankie is zelfs klasses beter dan hem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat niet jullie beste verdediger?
Zoveel geld heeft hij niet denk ik. En financial fair play hèquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:28 schreef Schort het volgende:
Waar gaat al het geld van meneer Jordania wel heen dan?
Enigste gerucht is Romagnoli van AS Roma. Heeft al een rondleiding gehad op Papendalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Welke CV gaat er komen dan verdikkeme!
Maar dat is slechts een gerucht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:01 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Enigste gerucht is Romagnoli van AS Roma. Heeft al een rondleiding gehad op Papendal
Raar, vond Havenaar nou niet bepaald veel beter dan Pedersen. Had juist het idee dat Pedersen nu wél veel inzet toonde en wat toe kon voegen, wat hij voor z'n huurperiode zeker niet had.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Marcus Pedersen verhuurd aan de Engelse 2e divisie club Barnsley FC. Wel is zijn contract verlengd voor een jaar (liep anders eind dit jaar af). Beetje vreemd nieuws vind ik het.
http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/3726
p.s. Posten er nog andere mensen in dit topic of alleen ik?
die is verhuurd aan go ahead eaglesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef rubbereend het volgende:
moet Room weer een jaar op de bank gaan zitten?
misschien kunnen ze g plet halen! topspeler johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Nu moet er sowieso een spits bij. Die Duitser die bij RKC speelde afgelopen seizoen is geblesseerd toch?
Ben benieuwd, maar vrees toch dat er geen topper meer gaat komen. Finbogason is iig te duur nu.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:57 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
die is verhuurd aan go ahead eagles
oh zag ik niet hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]joh echt. Je diept een post op van meer dan een maand geleden
Ja ja dat gezeik kennen we nu wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
Schandalig wel hoe weinig mensen er zitten. De club heeft eigenlijk gewoon geen bestaansrecht.
Nee, een te groot stadion. Dat is wat anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
Schandalig wel hoe weinig mensen er zitten. De club heeft eigenlijk gewoon geen bestaansrecht.
Sluit dan gewoon de bovenste 10 rijen af....quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, een te groot stadion. Dat is wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |