Gvdquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil mijn broodje wel in jouw warme oven leggen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie in wat ik al die tijd als vanzelfsprekend beschouwde. Ik mis je Chloro, neem me terug
.
Toen ik dit las, dacht ik echt: WHAT THE FUCK?!?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij jou nog vaak proeverijen daar?
Wat dacht je? Dat je een nummertje moest trekken voor een sample kutvocht van Vas?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik dit las, dacht ik echt: WHAT THE FUCK?!?!huhuehuheueh
Ik neem aan dat dat een 'ja' is.quote:
Doe. Normaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dacht je? Dat je een nummertje moest trekken voor een sample kutvocht van Vas?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe. Normaal.
Ging zoeken naar die foto van je, kwam ik deze weer tegen:
[ afbeelding ]
Moest weer lachen om mezelf.![]()
![]()
Je had 'm ook echt zelf in elkaar geknutseld gewoon ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe. Normaal.
Ging zoeken naar die foto van je, kwam ik deze weer tegen:
[ afbeelding ]
Moest weer lachen om mezelf.![]()
![]()
Mijn appie is fucking klein man, en mijn werkplek is in het magazijn dus waar de fuck moet een proeverij staan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij jou nog vaak proeverijen daar? Hier steeds minder, alleen op deli.
[..]
[ afbeelding ]
Frikandelbroodjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een 'ja' is.
Ik haal je na je volgende dienst op. Ik ben de man jongen met de witte roos tussen mijn tanden een een dubbelpak frikandellenbroodjes
Natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had 'm ook echt zelf in elkaar geknutseld gewoon ja?
Shit, moest laatst helpen bij een verbouwing (Johannes Verhulst ofzo), die AH was serieus even groot als het counteroppervlak bij onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn appie is fucking klein man, en mijn werkplek is in het magazijn dus waar de fuck moet een proeverij staan.
Jezelf vermaken met mij, en nu weer dissen zeker. Oké.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk.Had mezelf wel mooi weer een kwartier vermaakt.
Dat is dan gewoon de geur van jouw ongewassen oven die mijn frikandellenbroodje doet stinken nadat je hem eruit trekt hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Frikandelbroodjesmoet altijd een beetje binnendsmonds kotsen als ik die net uit de oven haal en die geur ruik
Ja mijne gaat ook verbouwd worden in oktober, dan komt de afdeling wel in de winkel, kom je dan ook helpen, lijkt me gezellig kunnen we samen een beetje giebelen om die domme mensen van internetquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shit, moest laatst helpen bij een verbouwing, die AH is serieus even groot als counteroppervlak bij ons_!
WEET JE OOK EENS HOE HET VOELT.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezelf vermaken met mij, en nu weer dissen zeker. Oké..
Ezio plsquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is dan gewoon de geur van jouw ongewassen oven die mijn frikandellenbroodje doet stinken nadat je hem eruit trekt hoor
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dacht je? Dat je een nummertje moest trekken voor een sample kutvocht van Vas?
"Onze" winkel heeft in juli alweer 3 jaar dat nieuwste Albert Heijn 3.0-formatquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mijne gaat ook verbouwd worden in oktober, dan komt de afdeling wel in de winkel, kom je dan ook helpen, lijkt me gezellig kunnen we samen een beetje giebelen om die domme mensen van internet
Misschien wat minder vaseline gebruikenquote:
Nou en, mijn paard is groter dan jouw paardquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Onze" winkel heeft in juli alweer 3 jaar dat nieuwste Albert Heijn 3.0-format.
Mijn lul is groter dan de lul van jouw paard.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou en, mijn paard is groter dan jouw paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |