quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Op FOK! niet nee, maar m'n kapper + de buurt moet niet gaan denken dat ik gaytrekjes heb.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je soms iets te verbergen?
Meld dit nou niet, straks herkennen we jequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga deze nemen denk ik, die golfjes heb ik toch al een beetje van nature.
Hoort bij m'n strategie, stiekem heb ik hetzelfde kapsel als Murdera.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meld dit nou niet, straks herkennen we je
Subtiele manier om Vas weer voor je proberen te winnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoort bij m'n strategie, stiekem heb ik hetzelfde kapsel als Murdera.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier om Vas weer voor je proberen te winnen.![]()
Wou eigenlijk jou weer voor mezelf proberen te winnen =$.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chlo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Swag hoor, en hoe zet je je baard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga deze nemen denk ik, die golfjes heb ik toch al een beetje van nature.
Ja ja, lekker makkelijk hè, meneer is klaar met MBHHH en denkt weer terug te kunnen. Nou, no way José, mijn hart is voor krio.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou eigenlijk jou weer voor mezelf proberen te winnen =$.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hoi Vasje.quote:Lekker gewerkt vandaag?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoort bij m'n strategie, stiekem heb ik hetzelfde kapsel als Murdera.![]()
![]()
Ja eigenlijk best lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Vasje.Lekker gewerkt vandaag?
![]()
![]()
Heb gewoon paar dagen-stoppels nu, dunno nog. Suggesties?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Swag hoor, en hoe zet je je baard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ja, lekker makkelijk hè, meneer is klaar met MBHHH en denkt weer terug te kunnen. Nou, no way José, mijn hart is voor krio.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat deed jij ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Denk dat dWc met dreads gewoon een Whoopi Goldberg look-a-like wordt.
Het blindemollenbrilletje heeft-ie ook al.
Ben Appie's bakkersmeisje.quote:All baldquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb gewoon paar dagen-stoppels nu, dunno nog. Suggesties?![]()
![]()
Mooi zo.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
Denk dat dWc met dreads gewoon een Whoopi Goldberg look-a-like wordt.
[ afbeelding ]
Het blindemollenbrilletje heeft-ie ook al.Wtf. En heb een hipsterbril ja, wil graag dat die acknowledged wordt
.
Maar dan heb ik een babyfacequote:.
![]()
Watsmetjou?quote:
Ik wil mijn broodje wel in jouw warme oven leggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben Appie's bakkersmeisje.
[..]
All bald
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Ik zie in wat ik al die tijd als vanzelfsprekend beschouwdequote:. Ik mis je Chloro, neem me terug
.
![]()
Hipsterbril.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wtf. En heb een hipsterbril ja, wil graag dat die acknowledged wordt
.
[..]
Maar dan heb ik een babyface.
Fucking 2Nutz on a stick.
Ja, gewoon zo'n zwart montuurtje van Björn Borgquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hipsterbril.Fucking 2Nutz on a stick.
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: