hanft af van de trolrichtingl hey commercieel vast welquote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef opgebaarde het volgende:
Gaat deze reeks haattopics nog steeds door?
LOL, echt een 'de lamme helpt de blinde' topic daar.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:42 schreef crashbangboom het volgende:
http://www.iex.nl/Forum/T(...)n-nog-veel-meer.aspx
met de groeten van de gebande debielen
gaat 'm niet worden van onze helden. Jammer dan, tzt wordt dat vast een nieuwe userid van eenalternatieve user idquote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef crashbangboom het volgende:
of was dat niet de retarded vraag ,;(
van onze bedielw achterlijke hypoxiete one-no lcuck gozert/kras
gast,. de lamme biedt immesr 60% onder whateverquote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
LOL, echt een 'de lamme helpt de blinde' topic daar.
Nou ja, zolang ze elkaar daar bezighouden, zwerven ze niet over straat zeg maar. Dat is ook wat waard.
ken je users/trash zeg maarquote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
Zeg crashnogwat, voor iemand die zo over het vermeende trollen van anderen loopt te miepen heb je je eigen stats ook niet bepaald mee hè.....
Ja, en jij hebt je stats tegen:quote:Op zondag 21 juli 2013 23:00 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ken je users/trash zeg maar/leuk geprobeerd
![]()
pas dat eens toe op andere users.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt je stats tegen:
aantal posts: 28 (gemiddeld 3 per dag)
En dan te bedenken dat van die 28 posts 1 in een ander topic staat en de overige 27 sinds vanavond 19.24 uur in dit topic gepost zijn, met je postdiarree.
Prima:quote:Op zondag 21 juli 2013 23:15 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
pas dat eens toe op anders users.Joh8, verrassebd
Idem hierbovem - zal vast niet de bedoeling van *** zijn
Wie?Wat?quote:
Te dom om iemand pohi te checkenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie?Wat?
Ik weet niet wie jij bent, maar je springt het topic binnen als er een stukje uit het Eindhovens Dagblad gequote wordt en begint vervolgens iedereen die niet in jouw bewering meegaat dat degene die het stukje schreef een handelaar/oplichter is een troll te noemen.
Er is er hier maar één die zich als een troll gedraagt, en dat ben jij.
En als je te dom bent om iemands posthistory te checken, dan ligt dat echt aan jou.
Misschien moet je je paranoia eens aan de kant zetten, en gewoon dingen checken voor je mensen van trollen beschuldigt.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:33 schreef crashbangboom het volgende:
En durft CC/kids tegenwoordig niet meer onder eigen naam te reageren op de plug van een ordinaire fraudeur als Jan HilverdaIk geloof best dat het uit pure debielighied zomaar een naam gekozen heeft, maar wel treffent
Leuk geprobeerd CCquote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je paranoia eens aan de kant zetten, en gewoon dingen checken voor je mensen van trollen beschuldigt.
De posthistory en accountgegevens zijn gewoon van iedereen te zien, dat jij niet kijkt en kennelijk zo in je eigen waarheid gelooft dat iedereen die hier post tegen jou persoonlijk is (waarschijnlijk waren we dat al vanaf topic # 1 van deze reeks), is echt jouw probleem.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:43 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd CCIk ga mee met Tiknalang
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt de kamerprijzen in Almere pas echt beklagenswaardig
Hey, ik benoem achterlijktrolligheid onafhankeklijk van de registratiedatum (IP gasten), ongeteijfeld dat dat niet synnchroom loopt met het (al dan niet) mannelijk lid, en of je je aangesproken voelt of niet, daar gaan de trolls@fok! niet overquote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]beschuldig je mij er nou van een kloon te zijn?
![]()
Misschien ook nog speciaal om jou dwars te zitten?
Oh wacht.... ik postte hier al voor jij een FOK!account had aangemaakt
[..]
Ik weet dat je het negeert, maar lieve CC probeer echt je anale fixatie op jezelf te richten - hoe onprettig ook, val ons er niet mee lastig - het heeft oprecht geen nutquote:Op zondag 21 juli 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
Ik probeer niets af te leiden, maar je postdiarree irriteert me mateloos, helemaal omdat je binnenkomt en gelijk mensen die hier gewoon posten (en vaker posten) gelijk van trollen beschuldigt.
Beschuldig je mij er nou van een kloon van CC (en dan neem ik aan dat je daarmee ComplexConjugate bedoelt) te zijn?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet dat je het negeert, maar lieve CC probeer echt je anale fixatie op jezelf te richten - hoe onprettig ook, val ons er niet mee lastig - het heeft oprecht geen nut
beetje typische typo, CCquote:Op maandag 22 juli 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beschuldig je mij er nou van een kloon van CC (en dan neem ik aan dat je daarmee ComplexConjugate bedoelt) te zijn?
Yeah right....
En zelf ben je een kloon van een gebande?
quote:ma 22 jul 2013, 09:51 | 0 reacties
'Prijzen vrijstaande woningen meest gedaald'
DEN HAAG - Bestaande koopwoningen waren in het tweede kwartaal van dit jaar gemiddeld 8,5 procent goedkoper dan in hetzelfde kwartaal van 2012.
De prijsdaling was het grootst bij vrijstaande woningen.
Ook zijn er dit kwartaal aanzienlijk minder woningen verkocht dan een jaar geleden, blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Heeft xeno dan stiekum wel een baan als fulltime troll poster op fok?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:24 schreef CoolGuy het volgende:
ik ben toch altijd benieuwd geweest naar wie dan de klonen zijn achter Xeno/CC?
Ik snap de vraag niet...quote:Op maandag 22 juli 2013 13:18 schreef pfaf het volgende:
kun je, gelijkend de bovenste grafiek, een grafiek maken die de afgeleide van de prijsindex weergeeft?
De middelste en bovenste prijsindexen lijken niet overeen te komen. Mis ik iets ?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet...
De bovenste grafiek is de afgeleide van de prijsindex! Alleen dan met jaargemiddelden, maandelijkse fluctuaties weergeven lijkt me niet zinnig, elk kleine deukje in de middelste grafiek wordt dan een enorme uitschieter.
Alle huurders zijn klonen van Xeno, logischquote:Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Basp1 het volgende:
Of is iedereen te wantrouwig en horen we allemaal in het gesticht thuis dat we denken dat het allemaal klonen zijn.
De gegevens op de verticale as?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De middelste en bovenste prijsindexen lijken niet overeen te komen. Mis ik iets ?
zoals ??quote:Op maandag 22 juli 2013 14:19 schreef PaulieWalnuts het volgende:
CC zegt wel zinnige dingen af en toe, toch?
Zijn die niet gelijk ? Ik zit hier op de mob site .quote:
De bovenste is ten opzichte van een jaar eerder, dat is een vreemde afgeleide. Ik was vooral benieuwd of er een afzwakking van de daling in zichtbaar is.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet...
De bovenste grafiek is de afgeleide van de prijsindex! Alleen dan met jaargemiddelden, maandelijkse fluctuaties weergeven lijkt me niet zinnig, elk kleine deukje in de middelste grafiek wordt dan een enorme uitschieter.
Een blik op de notes die jij hebt gekregen van alle moderators op verschillende Fora zegt voldoende mijn beste.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef HD9 het volgende:
[..]
zoals ??
Alle scheef hurende profiterende criminele huurders zijn klonen van elkaar
Post eens een 60 inch screenshotje...quote:
De afgeleide op enig punt kan je toch gewoon zo zien? Leg een liniaal langs de grafiek. Ik leid daaruit af dat de daling van de prijsindex (licht) versnelt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef pfaf het volgende:
De bovenste is ten opzichte van een jaar eerder, dat is een vreemde afgeleide. Ik was vooral benieuwd of er een afzwakking van de daling in zichtbaar is.
Inderdaad, hoe negatiever het getal van de jaar op -jaar prijswijzigingen, des te sneller de prijzen in elkaar donderen. De verkopen gaan nog harder; iets met vóór de muziek uit gaan......quote:Op maandag 22 juli 2013 16:32 schreef RemcoDelft het volgende:
De afgeleide op enig punt kan je toch gewoon zo zien? Leg een liniaal langs de grafiek. Ik leid daaruit af dat de daling van de prijsindex (licht) versnelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |