abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2013 @ 20:51:42 #251
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129231870
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:24 schreef CoolGuy het volgende:
ik ben toch altijd benieuwd geweest naar wie dan de klonen zijn achter Xeno/CC?
Zucht... ik krijg altijd overal de schuld van :'(

Nogmaals, ik post niet met een kloon op fok :N
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_129231884
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
EDIT: Gered door de gong. Mijn buurjongen van 11 komt net binnenlopen, en zegt: 'kun je dan niet beter gewoon mijn buurman blijven? Please?'
Onder de plak van je 11-jarige buurjongetje zitten.... :') :')
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_129232043
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef blomke het volgende:
Onder de plak van je 11-jarige buurjongetje zitten.... :') :')
Ja. Is dat gek dan? Dat een 11 jarig ventje het beter inziet dan de gemiddelde huurder in dit topic?

Volgens mij niet hoor....
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  maandag 22 juli 2013 @ 21:04:50 #254
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129232396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb de CBS-data t/m juni 2013 verwerkt tot grafieken.

%-verandering t.o.v. dezelfde maand een jaar eerder
[ afbeelding ]

CBS huizenprijsindex
[ afbeelding ]

Aantal huizen verkocht (lopend gemiddelde over 12 maanden)
[ afbeelding ]
De trend blijft dus neerwaarts bewegen, uiteraard zoals te verwachten was tijdens de leegloop fase van de huizenmarkt zeepbel.

Zouden we het 'ergste' nu wel gehad hebben? Is de bodem bereikt?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_129233304
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Zouden we het 'ergste' nu wel gehad hebben? Is de bodem bereikt?
Ja de bodem is bereikt! (Minimaal 1x per maand moeten we dit even verkondigen)
  maandag 22 juli 2013 @ 21:32:11 #256
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129233446
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Gelukkig maar, een positief tegengeluid is noodzakelijk om de stemming erin te houden ^O^
pi_129233515
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Huh?

Bodem bereikt?

Gaan we omlaag dan?
pi_129233828
HuizenmarktOuwehoertopic :'(
pi_129233950
Bij deze wordt dit het laatste topic van deze reeks hier. Er loopt hier zoveel gespuis rond dat het grootste gedeelte in de prullenbak kan. Je kunt duidelijk zien dat de meer serieuzere users zijn weggegaan (en terecht) en de manier van discussieren hier geeft me het idee dat we op lokale bingo avond van de sjonnies zijn beland.

Ik ga er voortaan steviger op modden en mits men nog steeds met ongefundeerde leuzen aan komt zetten zonder harde feiten kun je direct de oubliette in. Er zijn verscheidene kloon scans uitgevoerd en daar is meerdere malen voorgekomen dat er een aantal users zijn die hier met meerdere klonen de boel loopt te verpesten. Men weet zelf wel over wie ik het heb. Het is nu echt afgelopen, we hebben een poosje rust gehad toen DAM, CC, MM, en andere consorten weg waren maar dat is helaas nog niet voldoende.

Als ik gelul van vastgoedzeepbel blogs zie, of youtube linkjes hiervan, of andere rare louche huizenmarkt blogs verdwijn je direct.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129233964
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:40 schreef Pap89 het volgende:
HuizenmarktOuwehoertopic :'(
Bij deze gaat hij dan ook zo sluiten :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129234106
Lapo dan maar. :o
  maandag 22 juli 2013 @ 21:49:58 #262
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129234179
Dus eigenlijk mogen we concluderen dat de huizenmarkt definitief stuk is?
pi_129234262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Huh?

Bodem bereikt?

Gaan we omlaag dan?
In Zeeland wat minder.
pi_129234388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
Vanuit kopersperspectief is die dat al 5 jaar ofzo. Toch?
pi_129234393
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
Yes (en het topic, niet de echte huizenmarkt) ik gooi vanavond wel een nieuw topic open. Dit topic loopt niet, gescheld en getreiter en topic reports over users die anderen weer gebanned willen zien. Als men zelf niet inziet dat dit topic niet loopt hoor je mijn inziens hier ook niet thuis.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:59:58 #266
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129234573
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes (en het topic, niet de echte huizenmarkt) ik gooi vanavond wel een nieuw topic open. Dit topic loopt niet, gescheld en getreiter en topic reports over users die anderen weer gebanned willen zien. Als men zelf niet inziet dat dit topic niet loopt hoor je mijn inziens hier ook niet thuis.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er uberhaupt geluisterd word naar mensen die bans aanvragen? Zulke intolerante mensen moet je juist zien te weren van een forum.

Ik kom hier overigens amper meer langs omdat ik ook wel inzie dat mensen mijn bijdrage niet waarderen. Wat mij echter wel een beetje steekt is de manier waarom jij mij (en nog enkele users) iedere keer een trap probeert na te geven. Waaraan heb ik dat eigenlijk verdient?
pi_129234954
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er uberhaupt geluisterd word naar mensen die bans aanvragen? Zulke intolerante mensen moet je juist zien te weren van een forum.
Omdat ze helaas het wel vaak correct hebben.

quote:
Ik kom hier overigens amper meer langs omdat ik ook wel inzie dat mensen mijn bijdrage niet waarderen. Wat mij echter wel een beetje steekt is de manier waarom jij mij (en nog enkele users) iedere keer een trap probeert na te geven. Waaraan heb ik dat eigenlijk verdient?
Moet ik alle notes van je hier neer zetten over alle keren dat je anderen hebt lopen kwetsen? Ik snap het wel, het probleem is namelijk dat jij ook soms wel fatsoenlijke posts kan hebben maar soms verstier je het enorm.
  maandag 22 juli 2013 @ 22:15:30 #268
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_129235137
Ik zal ongetwijfeld wel eens iemand gekwetst hebben met mijn opmerkingen maar zoiets is gewoon onoverkomelijk. Je moest eens weten hoe vaak ik mij gekwetst gevoeld heb door al die keren dat mensen de term 'scheefhuurder' hier gepost hebben. Alsof ik een vreselijk asociaal mens zou zijn die moet worden gestraft.
pi_129235241
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik zal ongetwijfeld wel eens iemand gekwetst hebben met mijn opmerkingen maar zoiets is gewoon onoverkomelijk. Je moest eens weten hoe vaak ik mij gekwetst gevoeld heb door al die keren dat mensen de term 'scheefhuurder' hier gepost hebben. Alsof ik een vreselijk asociaal mens zou zijn die moet worden gestraft.
Als scheefhuurder niet.

(Als scheefposter echter... :o )
pi_129235263
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Die reacties kreeg je door het feit dat je zelf ook wel weet dat je enorm rigide 1 standpunt in neemt en daar enorm achter gaat staan (en lang niet altijd met juiste brond vermelding). Give or take dat je bepaalde mensen loopt te kwetsen is het dan ook niet heel gek (niet juist, dat natuurlijk niet) dat jij ook aangepakt wordt.
  maandag 22 juli 2013 @ 22:32:37 #271
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_129235728
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kan je "mijn" grafiekjes van vanmiddag in de OP van het nieuwe topic gooien?
censuur :O
pi_129235759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:32 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Kan je "mijn" grafiekjes van vanmiddag in de OP van het nieuwe topic gooien?
Prima.
  maandag 22 juli 2013 @ 22:33:40 #273
298232 Tikbalang
Rivellaman
pi_129235769
Ach gekwetst worden hier zal allemaal ook wel meevallen. Maar de star vasthouden aan een idiote mening en dat ook nog verkondigen als de pure waarheid is soms een beetje vermoeiend. Zoals gisteravond met die crashboombang figuur tegenover Leandra ben ik daar ook wel even mee bezig terwijl Leandra mij (in een ander topic) een vuile crimineel heeft genoemd.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_129236007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef Tikbalang het volgende:
Ach gekwetst worden hier zal allemaal ook wel meevallen.
Precies.

We weten allemaal wel een beetje de 'tegenstander' op waarde te waarderen toch?

Ik vind de discussie's vaak leuk, ook als CC weer eens zijn allang verzopen stokpaardje inzet om het verdronken kalf uit de inmiddels gedempte put te trekken.

Ik heb persoonlijk met niemand problemen in dit topic. (Of welk topic dan ook) Maar kap eens met de bulgarije shit enzo. Hou je focus op de NL markt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 22-07-2013 22:46:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')