Zucht... ik krijg altijd overal de schuld vanquote:Op maandag 22 juli 2013 09:24 schreef CoolGuy het volgende:
ik ben toch altijd benieuwd geweest naar wie dan de klonen zijn achter Xeno/CC?
Onder de plak van je 11-jarige buurjongetje zitten....quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
EDIT: Gered door de gong. Mijn buurjongen van 11 komt net binnenlopen, en zegt: 'kun je dan niet beter gewoon mijn buurman blijven? Please?'
Ja. Is dat gek dan? Dat een 11 jarig ventje het beter inziet dan de gemiddelde huurder in dit topic?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef blomke het volgende:
Onder de plak van je 11-jarige buurjongetje zitten....![]()
De trend blijft dus neerwaarts bewegen, uiteraard zoals te verwachten was tijdens de leegloop fase van de huizenmarkt zeepbel.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb de CBS-data t/m juni 2013 verwerkt tot grafieken.
%-verandering t.o.v. dezelfde maand een jaar eerder
[ afbeelding ]
CBS huizenprijsindex
[ afbeelding ]
Aantal huizen verkocht (lopend gemiddelde over 12 maanden)
[ afbeelding ]
Ja de bodem is bereikt! (Minimaal 1x per maand moeten we dit even verkondigen)quote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Zouden we het 'ergste' nu wel gehad hebben? Is de bodem bereikt?
Gelukkig maar, een positief tegengeluid is noodzakelijk om de stemming erin te houdenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja de bodem is bereikt! (Minimaal 1x per maand moeten we dit even verkondigen)
Huh?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Ja de bodem is bereikt! (Minimaal 1x per maand moeten we dit even verkondigen)
Bij deze gaat hij dan ook zo sluitenquote:
In Zeeland wat minder.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Huh?
Bodem bereikt?
Gaan we omlaag dan?
Vanuit kopersperspectief is die dat al 5 jaar ofzo. Toch?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dus eigenlijk mogen we concluderen dat de huizenmarkt definitief stuk is?
Yes (en het topic, niet de echte huizenmarkt) ik gooi vanavond wel een nieuw topic open. Dit topic loopt niet, gescheld en getreiter en topic reports over users die anderen weer gebanned willen zien. Als men zelf niet inziet dat dit topic niet loopt hoor je mijn inziens hier ook niet thuis.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
Dus eigenlijk mogen we concluderen dat de huizenmarkt definitief stuk is?
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er uberhaupt geluisterd word naar mensen die bans aanvragen? Zulke intolerante mensen moet je juist zien te weren van een forum.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes (en het topic, niet de echte huizenmarkt) ik gooi vanavond wel een nieuw topic open. Dit topic loopt niet, gescheld en getreiter en topic reports over users die anderen weer gebanned willen zien. Als men zelf niet inziet dat dit topic niet loopt hoor je mijn inziens hier ook niet thuis.
Omdat ze helaas het wel vaak correct hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom er uberhaupt geluisterd word naar mensen die bans aanvragen? Zulke intolerante mensen moet je juist zien te weren van een forum.
Moet ik alle notes van je hier neer zetten over alle keren dat je anderen hebt lopen kwetsen? Ik snap het wel, het probleem is namelijk dat jij ook soms wel fatsoenlijke posts kan hebben maar soms verstier je het enorm.quote:Ik kom hier overigens amper meer langs omdat ik ook wel inzie dat mensen mijn bijdrage niet waarderen. Wat mij echter wel een beetje steekt is de manier waarom jij mij (en nog enkele users) iedere keer een trap probeert na te geven. Waaraan heb ik dat eigenlijk verdient?
Als scheefhuurder niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik zal ongetwijfeld wel eens iemand gekwetst hebben met mijn opmerkingen maar zoiets is gewoon onoverkomelijk. Je moest eens weten hoe vaak ik mij gekwetst gevoeld heb door al die keren dat mensen de term 'scheefhuurder' hier gepost hebben. Alsof ik een vreselijk asociaal mens zou zijn die moet worden gestraft.
Die reacties kreeg je door het feit dat je zelf ook wel weet dat je enorm rigide 1 standpunt in neemt en daar enorm achter gaat staan (en lang niet altijd met juiste brond vermelding). Give or take dat je bepaalde mensen loopt te kwetsen is het dan ook niet heel gek (niet juist, dat natuurlijk niet) dat jij ook aangepakt wordt.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik zal ongetwijfeld wel eens iemand gekwetst hebben met mijn opmerkingen maar zoiets is gewoon onoverkomelijk. Je moest eens weten hoe vaak ik mij gekwetst gevoeld heb door al die keren dat mensen de term 'scheefhuurder' hier gepost hebben. Alsof ik een vreselijk asociaal mens zou zijn die moet worden gestraft.
Kan je "mijn" grafiekjes van vanmiddag in de OP van het nieuwe topic gooien?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Yes (en het topic, niet de echte huizenmarkt) ik gooi vanavond wel een nieuw topic open. Dit topic loopt niet, gescheld en getreiter en topic reports over users die anderen weer gebanned willen zien. Als men zelf niet inziet dat dit topic niet loopt hoor je mijn inziens hier ook niet thuis.
Prima.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan je "mijn" grafiekjes van vanmiddag in de OP van het nieuwe topic gooien?
Precies.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef Tikbalang het volgende:
Ach gekwetst worden hier zal allemaal ook wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |