quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:10 schreef -0- het volgende:
Haha dubbelfaal
Een tomaat wordt biologisch gezien over het algemeen onder fruit geschaard.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Ik lees dat het een grap is maar het hele verhaal klinkt zo bizar afschuwelijk.
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]. Staat dat er serieus als reactie onder?
quote:Heb ik weer!!![]()
Op 13 Juli kwam ik er achter dat iemand via mijn paypal 300 dollar had besteed (ongeveer 245 euro). Na dat allemaal opgelost te hebben met paypal. Krijg ik van paypal gewoon netjes mijn geld terug. Hoe dit heeft kunnen gebeuren ik weet het niet. Wachtwoord en alles veranderd. Ik had mijn bankrekening aan mijn paypal gekoppeld, ik weet nu dat het niet slim is. zodra ik me geld terug heb pas ik het gelijk aan. In de hoop dat het niet meer zal gebeuren. Ik dacht er klaar mee te zijn. Maar vandaag kwam ik er achter waar dat geld voor bedoeld was. Iemand heeft via mijn Facebookaccount een advertentie gemaakt. Nu heb ik het meeste allemaal verwijderd en ongedaan gemaakt. En Facebook een berichtje gestuurd moest in het engels. Maar echt terecht bij hun kan je niet echt. Ik wil dit niet!! ik zit alleen op facebook voor sociaal contact niet om gehackt te worden of wat dan ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet het wel enzooww.quote:
Meer dan 800 vrienden?quote:
Ja?quote:
Verkapt 'kijk mij eens veel fb vrienden hebben' plaatje. Die chat eraf knippen had minder tijd gekost dan de profielfoto's vervagen.quote:
Hier volstaat slechts een:quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Kijk, hoewel FB geen datingssite is snap ik dat mensen op die manier contact met elkaar kunnen leggen met de intentie om te daten ofzo.
Maar deze gozer is ZO triest bezig, al een week stuurt ie me prive berichten.
Wat maakt het zo triest?
- mijn profiel is afgeschermd voor vreemden, op een paar foto's na
- wat wel zichtbaar is, is dat ik al 5 jaar een relatie heb
- hij oogt minimaal 20 jaar ouder dan ik
- hij kan gvd zien dat ik zijn berichten lees en niet reageer
-![]()
[ link | afbeelding ]
Get a fucking life zeg, jezus.
Je kent ze dus wel allemaal ergens van?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja?![]()
Waarbij de term Facebook "vriend" natuurlijk eerder kennis betekend.
Ik vind zulke mensen engquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Kijk, hoewel FB geen datingssite is snap ik dat mensen op die manier contact met elkaar kunnen leggen met de intentie om te daten ofzo.
Wat maakt het zo triest?
-![]()
[ link | afbeelding ]
Ook eens meegemaakt met een oudere vrouw (gevalletje: kort haar, bril, lekker pittig ding zeg maarquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Wat maakt het zo triest?
-![]()
[ link | afbeelding ]
Dat heeft 'ie al, hij wil 'm echter met jou delen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Verkapt 'kijk mij eens veel fb vrienden hebben' plaatje. Die chat eraf knippen had minder tijd gekost dan de profielfoto's vervagen.
Je voelt je wel thuis in dit topic hè?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:20 schreef Queens het volgende:
Gare thuistatoeëerder en mensen die geïnteresseerd zijn![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze post serieus elke dag iets over een manier om geld te verdienen, ze biedt vele diensten aan.
Ze bakt taarten, maakt telefoonhoesjes, maakt lotions en scrubs en maakt tassen.
Elke dag vraagt ze om klanten![]()
Oja, ze is 17 jaar.
Pics van jezelf om te beoordelen of deze gast gelijk heeft met z'n "hou leuke dame"quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Wat maakt het zo triest?
-![]()
[ link | afbeelding ]
Diegene is helemaal niet gehackt, maar heeft een te makkelijk wachtwoord wat geraden is.quote:
Ja, heerlijk! Eindelijk een uitlaatklep voor alle gekkigheid die ik op FB ervaar!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je voelt je wel thuis in dit topic hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |