Nah, ik kan niet alles gaan voorkauwen hequote:Op zondag 21 juli 2013 22:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
public.. verbeter me dan goed.
Je zal het wel druk hebben als je dat op facebook ook de hele tijd doet.
wtf, waarom wurgt die vieze zwerver een hondquote:Op maandag 22 juli 2013 13:33 schreef DroogDok het volgende:
Ik pinkte even een traantje weg.![]()
[ afbeelding ]
quote:
#zakdoekjegeeftquote:Op maandag 22 juli 2013 17:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Meid, het is zoooo waar #brokinmekeel #ontroerent
Lijkt me een leuke meid.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Upload ook altijd allemaal van dit soort meuk.
[ afbeelding ]
Moest zo lachen om die laaste hashtag.quote:
Degene die in mijn nieuwsoverzicht van dit soort plaatjes/statussen posten zijn altijd de dikste meiden. Die halsoverkop aan shit als '30 day squat shred' ofzo beginnen en als je ze na die 30 dagen ziet zijn ze nog vetter dan de keer daarvoor. Ik vergelijk het altijd met geld: mensen die echt rijk zijn lopen er geen aandacht mee te vragen.quote:
Big boob chick:quote:dr borsten zijn zeker mooi maar wat echt mooi is dat is dr hart dat is uniek
Dude:quote:je kent mijn hart niet eens :-s
Een kreetje 'omg' erdoorheen, een opmerking 'Mooie foto ''big boob chick'' en ''dude'' heeft gelijk je hebt een goed hart en nog een 'hot!!!!' erbij.quote:elk hart is uniek dat maakt wie we zijn maar jij bent ook eerlijk toch
Random chick:quote:ik wist het niet zeker maar ging dr van uit omdat je ook om dieren gaf maar nu weet ik het wel je hebt een goed hart
Dude:quote:''Dude''..wat ben je toch een slijmbal zeg .;-p
Big boob chick:quote:verschil tussen slijmen en eerlijk zijn is groot
Dude:quote:@marcel nee je bent slijmerig.. Je kent me niet eens.. En je wil gewoon aandacht en doet net alsof het innerlijk telt terwijl je alleen maar naar mijn foto's loopt te gapen
quote:als je zo denkt is dat jou keus is helaas niet waar ik wert meer van gekwets worden af als geen ander dus nee dingen die ik zeg meen ik en naar fotomodellen die uit de hoogte doen en mooi zijn van buiten aleen nee daar zeg ik dat niet tegen
Dit is mooi. Waarom geen pics van haar ontblote bovenlijf?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
Oh mén
Ik ga niet alles quoten want het zijn welgeteld 63 reacties
Maar ik heb dus zo'n chick op facebook die dagelijks pics van zichzelf post.. Ze is 27 jaar en heeft echt immens grote tieten. Ik denk cup G of H ofzo![]()
Maar die showt ze dus ook behoorlijk... Soms post ze gewoon pics van zichzelf met ontbloot bovenlijf en dan d'r arm voor haar tieten![]()
Goed, nu dus een pic van maart 2012Komen nog steeds verse reacties op. Dus vanaf vandaag zal ik quoten:
Dude:
[..]
Big boob chick:
[..]
Dude:
[..]
Een kreetje 'omg' erdoorheen, een opmerking 'Mooie foto ''big boob chick'' en ''dude'' heeft gelijk je hebt een goed hart en nog een 'hot!!!!' erbij.
Dude:
[..]
Random chick:
[..]
Dude:
[..]
Big boob chick:
[..]
Dude:
[..]Prachtig, dit. Maar vooral zij die zegt dat hij aandacht wil met zijn posts, terwijl zij degene is die dagelijks tig foto's van zichzelf post, vaak including die extreem grote memmen van d'r op alle verschillende manieren
Geen negerin, gewoon blankquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:15 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit is mooi. Waarom geen pics van haar ontblote bovenlijf?
Waarom heb ik trouwens het idee dat we hier met een negerin te maken hebben?
als je zulke fotos maakt en dan zeikt dat mannen je willen kieren moet ke tegen de muurquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen negerin, gewoon blankEn ik ga haar pics hier niet neergooien, ook al snap ik dat jullie die heul graag zouden willen zien
Maar das toch gek? Facebook blokkeert toch foto's die te bloot zijn?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen negerin, gewoon blankEn ik ga haar pics hier niet neergooien, ook al snap ik dat jullie die heul graag zouden willen zien
Ik denk dat het ook maar een spelletje is... Of een dubbele strijd die ze aan het voeren is met zichzelf ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je zulke fotos maakt en dan zeikt dat mannen je willen kieren moet ke tegen de muur
Facebook blokkeert alleen foto's waar tepels op te zien zijn, en die zie je niet ivm die arm die ze ervoor houdtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:24 schreef maily het volgende:
[..]
Maar das toch gek? Facebook blokkeert toch foto's die te bloot zijn?
ok ...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Facebook blokkeert alleen foto's waar tepels op te zien zijn, en die zie je niet ivm die arm die ze ervoor houdt
zeg dan niks als je geen pics gaat postenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef -niemand- het volgende:
[..]
zeg dan niks als je geen pics gaat posten
Kom op, gooi gewoon een pic van die tetten neer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opSinds wanneer is het hier verplicht geworden om beeldmateriaal bij te plaatsen, dan? Hoepel op, zeg.
Wow, nog nooit zo'n bizarre 'crash' gezien! Oh my gattie!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand zat in dat vliegtuig wat afgelopen nacht gecrasht is in New York. Zo gelovig als de pest. Ik zat me al af te vragen wanneer god voor het eerst ter sprake zou komen
[ afbeelding ]
Ik heb een sterk vermoeden dat het deze is:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom op, gooi gewoon een pic van die tetten neer.
Tevens "een 3"![]()
Dat is wat anders dan een vreemde man die zwanst hoe ze een goed hart en innerlijk heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je zulke fotos maakt en dan zeikt dat mannen je willen kieren moet ke tegen de muur
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat het deze is:
[ afbeelding ]
Kan alleen de betreffende foto niet vinden. Verder matcht ze het profiel wel, 4500 foto's van zichzelf op FB.
'i leave you alone for two days and this is what happens'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand zat in dat vliegtuig wat afgelopen nacht gecrasht is in New York. Zo gelovig als de pest. Ik zat me al af te vragen wanneer god voor het eerst ter sprake zou komen
[ afbeelding ]
Oh echt? Ik ken iemand die naaktfoto's van zichzelf op FB heeft en die zijn dus niet geblokkeerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:24 schreef maily het volgende:
[..]
Maar das toch gek? Facebook blokkeert toch foto's die te bloot zijn?
Gewoon van wat ik zie, plaats ik die smiley. Lijkt mij best een lekkerwijf...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou ze mag wel dikke tetten hebben, maar dit soort vrouwen vind ik echt walgelijk.
Dit is d'r niet. Kun je nagaan, die chick die ik bedoel heeft nog veel grotere tieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat het deze is:
[ afbeelding ]
Kan alleen de betreffende foto niet vinden. Verder matcht ze het profiel wel, 4500 foto's van zichzelf op FB.
Beetje detectiveje spelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is d'r niet. Kun je nagaan, die chick die ik bedoel heeft nog veel grotere tieten.
Maar waar haal je deze foto weg dan?
VeerEli ik weet niet of je het vergeten bent, maar we zien nu een Thumbnail van jouw op die screenshot hé. (Ziet er wel best goed uit wat ik er van kan zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:41 schreef VeerEli het volgende:
Hahaha, die gast die dat achterlijke stukje Engels postte en vroeg om een cijfer, post nu dit, en die reactie is zo droog
[ afbeelding ]
Oh ja, dat maakt me niet veel uit. Is zo enorm klein dat je daar weinig mee kuntquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:08 schreef kami124 het volgende:
[..]
VeerEli ik weet niet of je het vergeten bent, maar we zien nu een Thumbnail van jouw op die screenshot hé. (Ziet er wel best goed uit wat ik er van kan zien).
Tevens post dat ie een 4 krijgt voor z'n Nederlands.
Zonder moeite op gefapt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Is zo enorm klein dat je daar weinig mee kuntMaar thanks
quote:
Hij vergeet er nog bij te zetten dat je een goed hart hebtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt me niet veel uit. Is zo enorm klein dat je daar weinig mee kuntMaar thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |