Same here, ook heel de dag door van die irritante plaatjes op m'n timeline achterlaten die niet grappig waren, wtf moet ik daar nou meequote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik een keer. Ik had een jongen verwijderd want het was een rare stalker die vage reacties achterliet (en hij had zelf heel irritante statusupdates vol spelfouten). Kreeg ik een kwartier later een bericht waarom ik hem had verwijderd (hoe kom je daar zo snel achter vraag ik me af?). Ik zei dat ik hem irritant vond en geen behoefte had aan z'n reacties. Hij zei: oke dat is je goed recht. Ik zei nog terug dat het helemaal mooi zou wezen als dat niet zo zou zijn. Daarna gelukkig nooit meer iets van hem gehoord.
Dit soort zooi, en dan meerdere per dag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same here, ook heel de dag door van die irritante plaatjes op m'n timeline achterlaten die niet grappig waren, wtf moet ik daar nou mee!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort zooi, en dan meerdere per dag.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Laatst op mijn timeline een hele facebookfight omdat iemand blijkbaar ontvriend was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, horen jullie nog wat van de personen die jullie ontvriend hebben? Een vraag waarom, een verwijt, een sneer?
Ik heb een keer gezeik gehad met iemand omdat ik haar niet wilde toevoegen, daar begon ze bij een gezamenlijke vriendin over me te zeiken (kon ik dus lezen). Kijk, daarom wilde ik haar niet toevoegen. Snapte ze niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Laatst op mijn timeline een hele facebookfight omdat iemand blijkbaar ontvriend was.
Dat kon niet en echte vrienden deden zoiets niet en wat niet meer.
Vermakelijk edoch triest.
post hier dan, kunnen we meegenietenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Laatst op mijn timeline een hele facebookfight omdat iemand blijkbaar ontvriend was.
Dat kon niet en echte vrienden deden zoiets niet en wat niet meer.
Vermakelijk edoch triest.
Joh , je mag wel wat van de mensen lenen die ik eruit heb gegooid, ziekte, geldproblemen hebben , liefdesverdriet in de heftigste vorm, mijn newsfeed werd een beetje zeikbookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Niemand vindt het leuk om ellende te lezen.
Echte vrienden leer je ook pas kennen bij dood en ziektes en toestanden.
Iemand die ook bij je aan komt lopen als het even wat minder gaat. Helaas zijn die er niet zo veel.
Is al een tijdje terug, kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:24 schreef kami124 het volgende:
[..]
post hier dan, kunnen we meegenieten
Dat is jammer, dan zal ik nog eens iets posten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug, kan het niet meer terugvinden
Nou als je dat al irritant vind. Ik heb een vriendin op Facebook die elke maandag (vermaandagquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:58 schreef Ezio het volgende:
Zo'n kennis van me post elke maand een foto met als bijschrift dat haar kind weer een maandje ouder is geworden. Nu dacht ik dat maanddagen normaal gesproken na 1 jaar ophielden, maar ze is al dik 4 jaar aan de gang
Echt irritant, ik wil dat smerige mormel niet elke 4 weken in mijn newsfeed
...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
Nou als je dat al irritant vind. Ik heb een vriendin op Facebook die elke maandag (vermaandag) viert dat haar hamster (Skippy) weer een week ouder is.
[ afbeelding ]
Heb ik ook gehad. Een heel vage kennis die ik misschien een keer per 3 jaar tegenkom deed ineens een vriendschapsverzoek. Dat weigerde ik, kwam ze op hoge poten verhaal halen. Toen heb ik haar even medegedeeld dat mijn FB alleen is voor mensen waarmee ik daadwerkelijk bevriend ben, om de vriendschap te onderhouden, aangezien ik nogal ver weg woon en met een aantal mensen graag in contact wil blijven . Begon ze te jammeren dat ze het niet kon begrijpen dat ik een vriendschap bij voorbaat afwees.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezeik gehad met iemand omdat ik haar niet wilde toevoegen, daar begon ze bij een gezamenlijke vriendin over me te zeiken (kon ik dus lezen). Kijk, daarom wilde ik haar niet toevoegen. Snapte ze niet.
Dan zet je die updates toch gewoon uit? Doe ik ook met al die lui die alleen maar kinderfoto's posten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:58 schreef Ezio het volgende:
Zo'n kennis van me post elke maand een foto met als bijschrift dat haar kind weer een maandje ouder is geworden. Nu dacht ik dat maanddagen normaal gesproken na 1 jaar ophielden, maar ze is al dik 4 jaar aan de gang
Echt irritant, ik wil dat smerige mormel niet elke 4 weken in mijn newsfeed
Toch maar eens doen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan zet je die updates toch gewoon uit? Doe ik ook met al die lui die alleen maar kinderfoto's posten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
Nou als je dat al irritant vind. Ik heb een vriendin op Facebook die elke maandag (vermaandag) viert dat haar hamster (Skippy) weer een week ouder is.
[ afbeelding ]
Waaatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
royal sadnessquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
First World Problems.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt absolute non-informatie zo'n update. Daar doet geen mens wat mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit eigenlijk nog wel grappig . Ik weet niet of ik het iedere maandag wil lezen, maar vooruit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:06 schreef kami124 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap de tegenstelling niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef kami124 het volgende:
Hij post bijna elke week hoe geweldig het wel niet allemaal is, maar in werkelijkheid is ie al heel lang vrijgezel en wilt ie maar wat graag een vriendin (dinnetje)
Zijn online geweldigheid lijkt niet overeen te komen met zijn (blijkbaar IRL) uitdrukkelijke wens om niet langer vrijgezel te zijn. Als het was gestopt bij:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik snap de tegenstelling niet helemaal.
was ik ook wat verbaasd geweest, maar de toevoegingquote:Hij post bijna elke week hoe geweldig het wel niet allemaal is, maar in werkelijkheid is ie al heel lang vrijgezel
verklaart de tegenstrijdigheid wel wat beterquote:wilt ie maar wat graag een vriendin (dinnetje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |