abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:01:52 #51
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_129080041
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat dat serieus is :') :').
Wat dan?
Het is sowieso triest.
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:06:59 #52
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_129080265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die mensen die ook happen , sorry hoor maar ik vind je nogal dom om je tattoo te laten zetten door iemand die er duidelijk niet voor geleerd heeft en maar wat weg doodled.

Ga dan naar een goede tattooshop die kost wat meer maar heb je later ook geen spijt van je tattoo
Tja, gratis tattoo hè? 8)7

Een vriend van mij is ook thuistatoeëerder maar is oorspronkelijk kunstenaar dus hij kan daadwerkelijk prachtig tekenen. Op huid ziet het er ook erg goed uit moet ik zeggen, hij heeft ook een hoop klanten (die mentaal in orde zijn).
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_129097338
ook bij dure tatoeages gaat het vaak genoeg mis. Dan ben je wel duidelijk een faalhaas als het met inkt in je vel te zien is.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_129097606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Kijk, hoewel FB geen datingssite is snap ik dat mensen op die manier contact met elkaar kunnen leggen met de intentie om te daten ofzo.

Maar deze gozer is ZO triest bezig, al een week stuurt ie me prive berichten.
Wat maakt het zo triest?
- mijn profiel is afgeschermd voor vreemden, op een paar foto's na
- wat wel zichtbaar is, is dat ik al 5 jaar een relatie heb
- hij oogt minimaal 20 jaar ouder dan ik
- hij kan gvd zien dat ik zijn berichten lees en niet reageer
- :')

[ link | afbeelding ]

Get a fucking life zeg, jezus.
:'( :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:11:05 #55
111843 Cassius
Something's fucky
pi_129102130

Jaja, het aantal 'inbraken' neemt hand over hand toe :')
pi_129102586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker donderdag 18 juli 2013 @ 22:27:39 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_129103035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]

Kzag vandaag een foto van een meneer met koevoet en de tekst:

hierbij wil ik iedereen bedanken voor het op facebook zetten wanneer jullie allemaal op vakantie zijn. Ik kan niet iedereen persoonlijk bezoeken, door de hoge werkdruk.Wij vragen hiervoor uw begrip.

I want to thank everyone for putting on facebook when youre having youre holliday.I am sorry i cant visit everyone personally ,due to the heavy workload.We hope for your understanding.

Ich mochte jedermann Dank sagen fur das in Facebook melden wann ihr im urlaub seit. Ich kann zwar nicht jedermann personlich bezuchen weil die Arbeidruck hoch ist .Wir bitte um verstandnis

J voudrais bien remercier toet le monde d.avoir note sur Facebook quand vous partirez en vacances. A cause de la pression du travail.Je ne peux pas venir voir chacun personnelement.Nous en.Demandons votre comprehension.

Voglio ringraziare coloro che hanno annunziato sul Facebook Qando partiranno in vacanza.A causa della pressione di lavoro,non posso vissatare ognumo personalmente.Percio chiediamo la vostra comprenzione
pi_129103612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef maily het volgende:

[..]

hierbij wil ik iedereen bedanken voor het op facebook zetten wanneer jullie allemaal op vakantie zijn. Ik kan niet iedereen persoonlijk bezoeken, door de hoge werkdruk.Wij vragen hiervoor uw begrip.

I want to thank everyone for putting on facebook when youre having youre holliday.I am sorry i cant visit everyone personally ,due to the heavy workload.We hope for your understanding.

Ich mochte jedermann Dank sagen fur das in Facebook melden wann ihr im urlaub seit. Ich kann zwar nicht jedermann personlich bezuchen weil die Arbeidruck hoch ist .Wir bitte um verstandnis

J voudrais bien remercier toet le monde d.avoir note sur Facebook quand vous partirez en vacances. A cause de la pression du travail.Je ne peux pas venir voir chacun personnelement.Nous en.Demandons votre comprehension.

Voglio ringraziare coloro che hanno annunziato sul Facebook Qando partiranno in vacanza.A causa della pressione di lavoro,non posso vissatare ognumo personalmente.Percio chiediamo la vostra comprenzione
Volgens mij ging het over een ander soort "inbraak". :D
  Spellchecker donderdag 18 juli 2013 @ 22:39:28 #59
197773 crew  maily
pi_129103650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over een ander soort "inbraak". :D
duh .... ;)
pi_129103741
quote:

[..]

Die vind ik wel grappig eigenlijk :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:10:13 #61
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_129104971
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Die vind ik wel grappig eigenlijk :P
Iets met stille hint ofzo :D
nerovetsrethca
pi_129105775
Krijgen we nu dit gezemel weer?
Al eerder eens zoiets voorbij zien komen in het verleden.
Maar natuurlijk een nieuwe verandering een "nieuwe" tekst
Dat dreigement ook erbij "Wie dit niet wil doen zal ik verwijderen uit mijn vriendenlijst" Nou Boo fucking Hoo :')
Mensen die privacy willen op facebook |:(

Hallo Facebook vrienden,
Ik wil jullie graag om een gunst vragen .... Facebook heeft haar privacy configuratie gewijzigd opnieuw.
Dankzij de nieuwe "Graphic app", kan elke persoon in Facebook overal in de wereld onze foto's, likes en reacties zien.
Gedurende de komende twee weken zal ik dit bericht plaatsen en vraag jullie het volgende te doen en te becommentariëren "DONE".
Wie dit niet wil doen zal ik verwijderen uit mijn vriendenlijst, omdat ik wil dat de informatie die ik met jullie deel onder ons blijft en niet de hele wereld over gaat.
Ik wil in staat zijn om foto's van mijn vrienden en familie te publiceren zonder vreemden in staat te zien en dat is wat er nu gebeurt als je kiest "like" of "reactie".
Helaas kunnen we niet deze configuratie zelf veranderen, vandaar dat ik jullie om actie vraag.
Acties vereist:
Als je met je cursor op mijn foto gaat staan die bij dit bericht staat (zonder te klikken) wordt een venster wordt geopend.
Beweeg nu de cursor naar het woord 'Vrienden', opnieuw zonder te klikken en vervolgens op 'Instellingen'. Vink "Levensgebeurtenissen" en "Commentaar en Like" en “Foto’s” uit.
Op deze manier wordt mijn activiteit over mijn familie en vrienden niet meer openbaar worden gemaakt.
Nu, kopieer en plak deze tekst op je eigen muur (niet "delen" !).
Zodra ik dit bericht terug zie op jouw pagina, zal ik deze zelfde handeling doen, dank jullie!
pi_129109746
quote:

[..]

Jezus wat een slecht Duits is dit!
pi_129113699
Tja, Facebook.... het blijft een klacht op zich hoe sommige mensen ermee omgaan :')
Zeker nu het zomer is.... sommigen lijken een beetje door te slaan.
Iedereen wil allemaal zoooo graag laten zien dat ze aan het "genieten"zijn!

Ik was gisteren aan het scrollen, komt er een foto voorbij van een kennis
lag op een veldje in bikini, duidelijk een zelfontspanner foto.
:"Even genieten van het zonnetje"

Bij dat soort foto's heb ik echt zoiets van :')
Als het een spontane foto is in een leuke setting, vakantie, zee, dan kan zo'n bikini foto wel vind ik,
dat is leuk maar je ziet zo vaak van die overdreven geposeerde foto's voorbijkomen.
Of een zelfgemaakte foto op een balkon:
"Lekker aan het "genieten" van een goed boek"
:')
  Spellchecker vrijdag 19 juli 2013 @ 10:32:23 #65
197773 crew  maily
pi_129113953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 01:46 schreef Psijic het volgende:

[..]

Jezus wat een slecht Duits is dit!
Het Engels is ook niet geweldig, en wat denk je van "toet" le monde .... :D
pi_129114594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef Groenevlinder het volgende:
"Lekker aan het "genieten" #genieten van een goed boek"
Fixed! :{
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:12:27 #67
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_129115016

ja GOH het is geen 2012 inderdaad.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:41:50 #68
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129115975
Mijn hemel.... Een (meer gezamenlijke) vriendin van me post echt de grootste bullshit over haar kind, ik word er langzamerhand helemaal tureluurs van :')

Ze post gister eerst dit:
quote:
Nieuwe ketting gekocht! Super blij mee!!:D
En dan is dat verdomme een ketting van een hartje, met in dat hartje een freaking foto van haar kind erop :') :')

Vervolgens:
-foto van haar dochter-
quote:
Kleine prinses heeft ook een nieuwe ketting!:D
-foto van haar dochter met opa-
quote:
Mn schatje&opa!♡♥♡
-foto van dochter die in één of andere domme pose staat-
quote:
Kleine fotomodel!!!♥♥
-foto van dochter op een pony-
quote:
Op de pony, en genieten dat ze dan doet!!:D
Diezelfde fucking foto kom ik tegen op instagram met deze beschrijving:
quote:
Mn kleine wijffie op een pony! Geniet ze zo van!
Like... Holy fuckballs nog aan toe, zeg. Ten eerste is die overstroming aan foto's van d'r dochter al hinderlijk, maar die omschrijvingen erbij steeds :') Ik kan het woordje 'genieten' niet meer ZIEN. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:44:28 #69
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129116081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef VeerEli het volgende:
//RAGE
Je kunt ze ook gewoon verwijderen (uit je feed).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:45:15 #70
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129116100
Oh, en dit is allemaal tijdens haar vakantie met haar 'prinsesje' :r
De dagen voordat ze op vakantie gingen werd dit gepost:

quote:
Nog 2 nachtjes werken en dan 3weken vakantie!:D kleine meid straks wegbrengen, die gaat 2 nachten uit logeren!! Scheelt dat t dichtbij is dus morgen tegen de avond ff om het hoekje kijken;):p en voor de rest lekker hele dag slapen!
quote:
Straks nog 1 nachtje werken en dan heerlijk genieten van mn welverdiende vakantie samen met mn prinsesje!!♡
quote:
Yes!! Heb 3 weken vakantie! Volop genieten van mn kleine prinses!!♡ nu nog ff paar uurtjes slapen en dan kleine meid weer ophalen van haar logeerparty!;)
quote:
Belangrijkste is in gepakt!!
-foto van d'r dochter in een koffer :') -

quote:
Weekje weg!! Heerlijk genieten van het weer en mn prinsesje!♡♥
Ja joh.. Meldt nog even een stuk of 10 keer dat je een weekje weg gaat met je fucking prinsesje :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:46:10 #71
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129116131
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je kunt ze ook gewoon verwijderen (uit je feed).
Ja, dat wordt hier altijd als advies gegeven, maar dit is het ergernissen topic en dus uit ik even mijn ergernis. :) Ze is een vriendin dus ik ga haar er niet uitgooien :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:46:35 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129116143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, dat wordt hier altijd als advies gegeven, maar dit is het ergernissen topic en dus uit ik even mijn ergernis. :) Ze is een vriendin dus ik ga haar er niet uitgooien :')
Gewoon 'Show in news feed' uitvinken. Klaar.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:47:06 #73
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_129116165
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Gewoon 'Show in news feed' uitvinken. Klaar.
Neuh. Vind het wel leuk om steeds weer verbaast te raken over haar posts.
  Spellchecker vrijdag 19 juli 2013 @ 11:48:58 #74
197773 crew  maily
pi_129116211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Neuh. Vind het wel leuk om steeds weer verbaasd te raken over haar posts.
:|W
  vrijdag 19 juli 2013 @ 11:49:50 #75
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_129116240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:47 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Neuh. Vind het wel leuk om steeds weer verbaast te raken over haar posts.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')