Ik denk dat het voor het logistieke gedeelte handiger is als de ledematen er gewoon aan blijven zitten, hoe wil je anders zo'n enorme homp vlees op een brancard krijgen? Aan armen en benen kan je zo'n lichaam nog gewoon optillen. Met 12 man, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef TNA het volgende:
Thuis benen en armen amputeren en hop hop de chopper in.
Nu kunnen ze in ieder geval Amerikaanse kinderen vervoeren, maar hoe zit het dan als ze een volwassen patiënt hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Sommige ziekenhuizen hebben daarom nieuwe helikopters gekocht, die zo zijn ontworpen dat ze mensen kunnen vervoeren tot 300 kilo.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu kunnen ze in ieder geval Amerikaanse kinderen vervoeren, maar hoe zit het dan als ze een volwassen patiënt hebben?
Ik vraag me n.a.v. dit nieuwsbericht wel af wat er in Amerika gedaan wordt aan het probleem obesitas. Waarschijnlijk niks, aangezien het steeds erger wordt. Te druk bezig met telefoonlijnen tappen en e-mails onderscheppen denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef kwiwi het volgende:
OngelofelijkZe zouden aparte ziekenhuizen en ambulances/helicopters voor die mensen moeten hebben met heel groot iets van "fatso inside" op de zijkant. Misschien schamen ze zich dan zo kapot dat ze toch eens wat moeite doen om af te vallen.
Niks nuttigs in ieder geval. Zolang gezond voedsel vele malen duurder blijft dan ongezond spul blijft het gros van de amerikanen sowieso dik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me n.a.v. dit nieuwsbericht wel af wat er in Amerika gedaan wordt aan het probleem obesitas. Waarschijnlijk niks, aangezien het steeds erger wordt. Te druk bezig met telefoonlijnen tappen en e-mails onderscheppen denk ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niks nuttigs in ieder geval. Zolang gezond voedsel vele malen duurder blijft dan ongezond spul blijft het gros van de amerikanen sowieso dik.
Ik stel voor om Fatapults te ontwikkelen. Tuigje om de patiënt en slingeren in de richting van het ziekenhuis.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef TNA het volgende:
Thuis benen en armen amputeren en hop hop de chopper in.
Gooi dan gelijk deze fucker erop, want dat heeft hetzelfde effect. En heet toevallig ook Fatboyquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stel voor om Fatapults te ontwikkelen. Tuigje om de patiënt en slingeren in de richting van het ziekenhuis.
Dit is niet vies dik. Dan denk ik toch aan iets heel anders. Ik zou het eerder scharen onder stevig gebouwd.quote:
Denk eerder dat ze Chinooks moeten gaan in zetten voor deze zwaargewichten. De vraag is waar moet dat ding landen midden in een stad of dorp.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over een paar jaar:
[ afbeelding ]![]()
1/3... nog steeds erg veel natuurlijk, maar dat zijn toch al heel andere cijfers dan wat de fantasten bij de NOS beweren.quote:During the past 20 years, there has been a dramatic increase in obesity in the United States and rates remain high. More than one-third of U.S. adults (35.7%) and approximately 17% (or 12.5 million) of children and adolescents aged 2—19 years are obese.
Landen is niet nodig. Aanhaken en vliegen maar:quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
Denk eerder dat ze Chinooks moeten gaan in zetten voor deze zwaargewichten. De vraag is waar moet dat ding landen midden in een stad of dorp.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Landen is niet nodig. Aanhaken en vliegen maar:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |