Vallijleintrijn!quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe trein. Wat zou ik moeten zien?
Elke dag alleen is bij deze het kleurtje andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
hadden jullie deze al gezien?
joepiequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er rijden sinds vandaag weer treintjes op Bretigny, al zijn het er maar enkele![]()
http://malignec.transilie(...)1822072013_VDD21.pdf
Meer in het dal dan in de spits.. :pquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er rijden sinds vandaag weer treintjes op Bretigny, al zijn het er maar enkele![]()
http://malignec.transilie(...)1822072013_VDD21.pdf
GTW, rest is Protosquote:
Ach verrek. Heb een paar weken geleden nog in zo'n Protosrammelkast gezeten...quote:
Als ze nu meteen GTWs hadden besteld ipv zo'n ten dode opgeschreven serie als de Protos....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ach verrek. Heb een paar weken geleden nog in zo'n Protosrammelkast gezeten...
mja, dat is met de kennis van nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze nu meteen GTWs hadden besteld ipv zo'n ten dode opgeschreven serie als de Protos....
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen aircoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef Koning_Kaak het volgende:
Hallo,
Ik lees al heel lang mee hier, vind treinen wel interessant maar voornamelijk de stroomlijning van dienstregelingen en hoe verkeer geleid wordt. Ja rare hobby, maar daarin ben ik vast niet de enige
Ik heb al tijden een account, nooit gebruikt en alleen gelezen maar nu is het maar eens tijd om daar verandering in te brengen
Vraagje, welke treinen hebben airco? en welke vooral niet?
En DM'90?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen airco
De vraag is of bij de rest van de treinen die wél airco hebben of die het wel doet..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen airco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |