bij een halfje wit natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Tussen brussel en rotterdam zie ik regelmatig langharig gespuis constant rondlopen waarvan ik afvraag hoe ze aan een ticket komen.
Dat volgt wel in de rapportage over 2013. De rapportage over 2012 is zo goed als onleesbaar door de idiote overvloed aan statistiek van de koude grond.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Met ERTMS ben ik niet bekend, maar afhankelijk van de oorzaak van het doorglijden, zal je volgens mij vermoedelijk snel uitkomen bij een technisch STS-passage. Daarom msschien toch wel jammer dat er niet vermeld is welk deel van die 80 STS-passages het afgelopen halfjaar technisch STS-passages waren en welk deel de machinist zelf de oorzaak was.
Ik zal eens kijken wat we hier tegen kunnen doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Ireyon het volgende:
Dus het is gewoon een compleet gebroken systeem wat al jaren misbruikt wordt. Hey Rikus, doe dáár eens wat aan
Daarvoor neem ik ook dit meequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, je moet bagage dan in een onbewaakte bagagehoek ruimte flikkeren iets wt niet aan te raden is, bij de stoel verschilt het niet veel met een ns trein.
Ja, die ruimte is bij iedere coupe een groot rek op de balkons dus dat maak ik altijd op die manier vast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef icloud het volgende:
Kun je die vastmaken dan?zijn daar rekken, nooit geweten reis niet zo vaak, met grote bagage
Er is gekozen om een uit de kluiten gewassen schaar in de ritssluiting van mn koffer te zetten, want daar zat de reservesleutel inquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef icloud het volgende:
Enne moesten ze het slot openbreken? Of moesten ze graven?
Ach ik heb op pinkpop eens gezien hoe iemand een dixie leeghaalde voor zijn sleutels, het kan altijd ergerquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er is gekozen om een uit de kluiten gewassen schaar in de ritssluiting van mn koffer te zetten, want daar zat de reservesleutel in
Net of iemand een tas met 20 vieze onderbroeken gaat jattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Daarvoor neem ik ook dit mee![]()
[ afbeelding ]
dure spullen moet je zo dicht mogelijk bij je hebben, niet in een tas die uit het zicht ligtquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef icloud het volgende:
Er zijn genoeg mensen die dure dingen in de tas hebben.
Zeg je nu dat er iets goed was aan de V250?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:58 schreef James1988 het volgende:
In de V250 waren de bagagerekken voorzien van een ketting en een slotje om je koffers mee vast te zetten. Dat werkte zo te zien best aardig.
Maar als mijn collega ga verhuizen in september met de Eurostar ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dure spullen moet je zo dicht mogelijk bij je hebben, niet in een tas die uit het zicht ligt
mooi hequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar als mijn collega ga verhuizen in september met de Eurostar ontkom je er niet aan
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er iets goed was aan de V250?![]()
"Best aardig" is iets anders dan goed...quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er iets goed was aan de V250?![]()
Voor V250-niveau is dat heel goed hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
"Best aardig" is iets anders dan goed...
Er zijn genoeg mensen die domme dingen doen. We hoeven niet verantwoordelijk te zijn voor AL het leed in de wereld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef icloud het volgende:
Er zijn genoeg mensen die dure dingen in de tas hebben.
Ik zie een blauwe trein. Wat zou ik moeten zien?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
hadden jullie deze al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |