Trein 38100:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk! Ook bekend op welk spoor? Hier ga ik wel even naar kijken
Dv 3A D 19:50 AD,3A,3B,ZZ,332,EE,SR [83A-R]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Morgenavond zou het wel kunnen vanaf spoor 2, dan komt ie over 3 neem ik aan
quote:Ga eropuit deze zomer! In juli en augustus bieden we u in het weekend én doordeweeks een voordelig Zomertarief voor Fyra tussen Amsterdam en Breda. Kijk snel hoeveel u bespaart en laat u inspireren door de tips in de Fyra-steden.
Even ontleden:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, 4 regels abracadabra waar 1 cijfertje relevant van is. Ra ra
Deventer spoor 3A doorkomst om 19.50uquote:Dv 3A D 19:50
Via de sporen:quote:AD,3A,3B,ZZ,332,EE,SR
Waarbij wissel 83A rechtsleidend is (het zou theoretisch ook kunnen dat er direct achter de brug naar het linkerspoor overgelopen wordt en dan via wissel 87A spoor 3 bereikt wordt, maar dit is dus de aankondiging dat dat niet gebeurt)quote:[83A-R]
Dat is 2 stops met de D, wat is t punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Sandrvich het volgende:
Weet iemand hier hoe je langere overstaptijden kan programmeren in Voyages-SNCF? 50 minuten overstap midden in de spits van gare de Lyon naar gare du Nord in Parijs vind ik niet heel veilig.
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef dennistd het volgende:
Een capaciteitsvergrotingsplan Arnhem-Zevenaar: http://www.prorail.nl/Ver(...)v_OBV_maart_2012.pdf
Opheffen is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?
De kering is nu al maar 5 minuten als de ICE rijdt, zonder ICE is dat 7. Hoewel dat wellicht toch helemaal op de schop gaat met PHS (zes sprinters Utrecht-De Haar, waarvan drie naar Rhenen en drie naar Arnhem).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?
In driebergen-Zeist kan ie wel aan de kant. Kunnen er meteen wat badslippers doorquote:
Driebergen-Zeist word viersporig, dus dan zou het zeker kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In driebergen-Zeist kan ie wel aan de kant. Kunnen er meteen wat badslippers door
versnellen in de tegenspitsrichting?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
De kering is nu al maar 5 minuten als de ICE rijdt, zonder ICE is dat 7. Hoewel dat wellicht toch helemaal op de schop gaat met PHS (zes sprinters Utrecht-De Haar, waarvan drie naar Rhenen en drie naar Arnhem).
Nou en. ILT vindt ingrijpen niet nodig dus ze zitten niet stampvolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Doe maar niet, die dingen zitten in de spits stampvol.
precies. Reizigers kunnen toch het dak op van de NS. Ow wacht, op het dak kunnen nog wel een aantal mensen meereizenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. ILT vindt ingrijpen niet nodig dus ze zitten niet stampvol
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Regenjas het volgende:
Zo op de trein doet de vorm van België mij een beetje denken aan Australië. Bedankt voor de informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |