'Geveinsde' losbandigheid. Laat ik het dan zo formuleren. Voor 'lekker gek' mensjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:36 schreef genakt het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat het moet. Dus geforceerd nee
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooiste Lowlandstraditie is toch wel de spijt van mensen die tussen de bomen gaan kamperen en er achter komen dat dat al onze pisplek is.
Ik deel die mening ook het opzettelijk slopen van spullen is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.
Zuurpruim
Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.
Wat denk je van gedempte sloten in de campingvelden die je gewoon ziet door de holling in het veld en mensen die daar dan toch hun tentje neerpleuren maar bij een bui met hun luchtbed uit de tent komen drijven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Maar WE MOETEN OP CAMPING 3. Ook al komen we aan op vrijdag.
Zal een plekje tussen de bomen vrijhouden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Maar WE MOETEN OP CAMPING 3. Ook al komen we aan op vrijdag.
Ja!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik pleit ervoor dat dit het officieuze camping-anthem voor 2013 moet worden:
Die zag ik voorgaande jaren ook al, met je gespeelde losbandigheid. Ik zou willen dat ik zo lekker gek was als jijquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekkkkk http://soundcloud.com/esicoffical
Oooohoohooohhhhhwwhmmm, jahquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Die zag ik voorgaande jaren ook al, met je gespeelde losbandigheid. Ik zou willen dat ik zo lekker gek was als jijDat is niet losbandig, dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je niet doen .. kan soms zelfs gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet losbandig, dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.
Jep, ik zag hoe een meisje vol op d'r hoofd werd geraakt, was niet fijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet je niet doen .. kan soms zelfs gevaarlijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Jep, ik zag hoe een meisje vol op d'r hoofd werd geraakt, was niet fijn.Mijn vriendin heeft een donor nier. Een klap in haar buik van zo'n ding kan voor haar echt levensbedrijgend zijn. We kijken ook eerst even of ze niet met dat soort tafarelen bezig zijn voor dat we onze tent opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mijn vriendin verloofdeheeft een donor nier. Een klap in haar buik van zo'n ding kan voor haar echt levensbedrijgend zijn. We kijken ook eerst even of ze niet met dat soort tafarelen bezig zijn voor dat we onze tent opzetten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Moet er nog aan wennen.
Maar heb er geen problemen mee als je onderling waterballonen schiet.
Heb er even een vraagje ingeschoten. Dus ga je gangquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee piet. Wat gaan we doen aan de LL Quiz? Slaat af en toe echt enorm dood..
Overigens: Album van AlunaGeorge is gelekt.
Ik heb gister 1 nr van die Aluna gehoord, en alhoewel ik fan ben van vrouwelijke frontmans.... kion t me niet echt bekoren. Niet slecht op zich, maar... meh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee piet. Wat gaan we doen aan de LL Quiz? Slaat af en toe echt enorm dood..
Overigens: Album van AlunaGeorge is gelekt.
Your love your drums.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Attracting Flies is best aardig nummertje? En White Noise met Disclosure ook.
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij dit jaar een enorm vrouwenjaar wordt
Austra
Bat for Lashes
The Boxettes
Chvrches
Daughter
HAIM
The Joy Formidable
Kate Boy
The Knife
MS MR
Had er Niki & The Dove of Purity Ring bijgepropt en het was compleet geweest(aangezien Marina & The Diamonds en Florence + The Machine al ooit geweest zijn).
Goed jaar voor boobies!
Buiten "op het podium" heb ik zeer weinig met boobies, maar mocht ik ze tegenkomen in het wild dan zal ik een x applaudiserenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Indiaantje zet Major Lazer - Bubble Boops op
Tokimonsta ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij dit jaar een enorm vrouwenjaar wordt
Austra
Bat for Lashes
The Boxettes
Chvrches
Daughter
HAIM
The Joy Formidable
Kate Boy
The Knife
MS MR
Had er Niki & The Dove of Purity Ring bijgepropt en het was compleet geweest(aangezien Marina & The Diamonds en Florence + The Machine al ooit geweest zijn).
Goed jaar voor boobies!
Ik las daar de omschrijving van en dat leek me meer een DJ, dus toen maar geskipped.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tokimonsta ?
Ook beetje in die categorie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las daar de omschrijving van en dat leek me meer een DJ, dus toen maar geskipped.
Mwa, ik kon vorig jaar op dinsdag voor LL via officiële kanalen ruim twee uur na de kaarten in de verkoop gingen ook nog een ticket kopen. Wie niet waagt..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 minuten al uitverkocht waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 seconden al uitverkocht waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |