ja, it's a hard knock lifequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef Diconnected het volgende:
JIJ MET JE MODPOWERS BEETJE NA MIJN POST NOG POSTEN
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scherenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scheren
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHINGquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
Ja da's wel velen werk iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijken plus het feit dat ik vaak ingegroeide haartjes heb bij m'n oksels en bikinilijn, benen gelukkig niet zo vaak als de rest maar het blijft echt kut
Spookjequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mij zie je t vaak nog als ik geschoren heb. Alsof t door m'n huid schijnt
Ja ik ga maar eens uitzoeken of het niet wordt vergoed ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHING
Ja net als gister heb ik er geen zin in, dus dan tshirt aan, maar me wel kapot ergeren aan m'n stoppels en haartjes op m'n benenquote:
Bij mij alleen tot een bepaald bedrag en alleen in je gezicht bij 3 sterren of meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens uitzoeken of het niet wordt vergoed ofzo
ja daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij alleen tot een bepaald bedrag en alleen in je gezicht bij 3 sterren of meer
trololololquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Reviews aan het zoeken en dat je zo leest dat ze tevreden zijn over het apparaat; maar dat ie niet alle haartjes meepakt.
Jongeuh! Das toch het enige wat dat apparaat moet doen !111Hoe kun je er dan tevreden over zijn als ie z'n werk niet doet
![]()
Ruilen?quote:
Noeeezzzzzquote:
ik heb er 1...en idd meestal staan er na het scheren net iets minder haren op als voorheen. Doet pijn en doet zn werk dus niet.....quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Reviews aan het zoeken en dat je zo leest dat ze tevreden zijn over het apparaat; maar dat ie niet alle haartjes meepakt.
Jongeuh! Das toch het enige wat dat apparaat moet doen !111Hoe kun je er dan tevreden over zijn als ie z'n werk niet doet
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat geen enkel epilady níet werktquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb er 1...en idd meestal staan er na het scheren net iets minder haren op als voorheen. Doet pijn en doet zn werk dus niet.....
Gewoon scheren gaat makkelijker.
er zal er idd 1 zijn die het wel doet...maar ik heb hem nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen enkel epilady níet werkt![]()
Maar ik moest gewoon lachen om de review zelf
En om de 2 dagen scheren is gewoon kut. Nu met dit warme weer heb ik meteen ook rode bultjes van het scheren; dus wil toch echt eens iets anders dan dit geklooi tbh![]()
Ik lees nu wel goeie reviews over de braun 7791... Ga daar nu even naar kijken
NOquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NO
Ik vind dat eens per week moeten scheren wel prima zo.
"Ermnermnerm" - Schaar haar pakjesman.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wil ook Ciate, maar hij staat nog steeds op dispatching.. Dus ik opzoeken wat dat nou eigenlijk betekent.. Zowel afhandelen als verzenden. Jonge nu weet ik nog niks
.
Het betekent trouwens ook verorberen
Ze zijn m'n nagellak aan het opetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"Ermnermnerm" - Schaar haar pakjesman.
My strange addictionquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn m'n nagellak aan het opeten
En... Welkeen bedoel je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem mijne pakt ook niet alle haren, tenzij ik er 300 keer overheen ga. Maar het eindresultaat is prima, dus ik vind het wel best. Dus ik vind het wel een fijn apparaat omdat het alsnog 100 miljoen keer fijner is dan scheren
Voor m'n benen vind ik het de pijn niet waard trouwens, dat scheer ik net zo makkelijk. Heb het vooral over m'n oksels
*gaat kijken*quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik lees meestal goeie reviews van deze: http://www.epilatorshop.n(...)681-wet-amp-dry.html
Klinkt wel interessant...
Die eerste zin demotiveert mij directquote:Met de Braun Silk-epil 7681 Wet & Dry bent u altijd voorzien van uw natje en uw droogje als het op epileren aankomt.
Ik ben wel benieuwd. Hem in het water gebruiken klinkt ook wel hendig. Of juist helemaal niet, want hoeveel grip krijgt hij dan op de haren?quote:
yeahquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In je lip snijden is altijd zo fijn
Mehehe, en dan water erop zulks een fijn gevoel in een sneetjequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yeahalleen doe ik nu bikinilijn tegenwoordig met de ladyshave, vind m'n huid net wat fijner en geen snijkans
Nee ik lees overal dat het nog steeds pijnlijk is; maar lang niet zo erg als sommige andere... Naja ik las ook over hoe pijnlijk het harsen was en dat vond ik eik ook reuze meevallenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Hem in het water gebruiken klinkt ook wel hendig. Of juist helemaal niet, want hoeveel grip krijgt hij dan op de haren?![]()
Maar vooral de belofte dat hij pijnloos epileert vind ik best twijfelachtig
ja dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mensen persé hun complete armen zouden willen scheren/epileren...... Het zijn... armen... carrrrrre![]()
FILMPJE!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik lees overal dat het nog steeds pijnlijk is; maar lang niet zo erg als sommige andere... Naja ik las ook over hoe pijnlijk het harsen was en dat vond ik eik ook reuze meevallen
ZAL IK ER ANDERS EEN REVIEUW OVER SCHRIJVEN
Ik heb ook best harige armen en heb er ook nog wel eens opmerkingen over gehad; maar nee sorry ik vind het echt niks... Dan ben ik elke dag bezig; vrees ik...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe het wel anders voel ik mij een harigen monster, maar de laatste tijd irriteer ik me eraan dat het weer moet maar dan doe ik het toch maar.
Maar goed ik heb ook velen opmerkingen gehad waarom ik zulke harige armen had dus dat zal er vast mee te maken hebben, ik voel me er echt kut door.
Ik snap ook wel waarom je het niet zou doen hoor, maar ik doe het wel. Nu nog wel, denk niet dat ik het nog 20 jaar ga doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook best harige armen en heb er ook nog wel eens opmerkingen over gehad; maar nee sorry ik vind het echt niks... Dan ben ik elke dag bezig; vrees ik...
Oksels en benen vind ik stukken erger... Als je daar na 1 dag alweer stoppeltjes hebt... en dan ook echt zwarte puntjes waar je niet eens bij kan met scheermesje ofzo grrrr
Slaquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets vega eten vandaag, nu nog bedenken wat
Die zijn ze ook aan het opetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Mss het volgende:
Mijn ciaté staat ook nog steeds op dispatching
Gebakken aardappels?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef megamandy het volgende:
Ooh en nu wil Megatoby er ook nog Patatas Brava's bij
Die van ons waren uit de oven leek het bij de tapasshit, maar ik vind het nog steeds gebakken aardappelsquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu volgens mij is dat gefrituurd. Dalijk even nakijken
Volgens wikipedia is het dit:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die van ons waren uit de oven leek het bij de tapasshit, maar ik vind het nog steeds gebakken aardappels
quote:Patatas bravas (aardappelen in een pittige tomatensaus), ook wel patatas á la brava of papas bravas genoemd, zijn aardappelen in ongelijke vorm gesneden met een grootte van ongeveer 2 centimeter, gefrituurd in olie.
Er bestaan toch ook van die apparaten daarvoor? Die hebben wij thuis, steek je in het stopcontact dus scheelt weer een pit op je fornuis. En als je er een pakt met twee platen is het ook nog sneller.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:47 schreef Mss het volgende:
Ik ga denk ik van de week maar eens een grillpan kopen. Gegrilde groenters nermnerm.
Zo een heb ik ook. Veelal voor tosti;squote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er bestaan toch ook van die apparaten daarvoor? Die hebben wij thuis, steek je in het stopcontact dus scheelt weer een pit op je fornuis. En als je er een pakt met twee platen is het ook nog sneller.
Ik vind dat super fijnOok om tortilla's te maken enzo
[ afbeelding ]
Zoiets.
Ja ook nogquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook. Veelal voor tosti;s
Dat kan ook ja, maar is wel wat lastiger schoon te maken denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er bestaan toch ook van die apparaten daarvoor? Die hebben wij thuis, steek je in het stopcontact dus scheelt weer een pit op je fornuis. En als je er een pakt met twee platen is het ook nog sneller.
Ik vind dat super fijnOok om tortilla's te maken enzo
[ afbeelding ]
Zoiets.
Die platen kun je er heel makkelijk afhalen als het goed isquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, maar is wel wat lastiger schoon te maken denk ik.
vaak kunnen die platen losquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 1x vlees opgedaan, maar nu pak ik gewoon een pan. Idd vervelend om schoon te maken en als er vocht/vet uit komt gaat het snel eroverheenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus sowieso niet iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook een epileerapparaat maar daar moet je eerst langere haren voor kweken voordat je 'm kunt gebruiken.
Gewoon terugsturen met haren erin einz.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat wou ik dus sowieso niet iddNaja morgen heb ik em in huis; dus ben benieuwd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo een had ik en die was na 2x gebruiken kapot.
Wij hadden er 1 bij de AH; en daar werd echt alles op gepleurd, van hamburgers tot biefstuk tot kipfilet en tortilla'squote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo een had ik en die was na 2x gebruiken kapot.
Jeuj, vakantie tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:03 schreef Mss het volgende:
Wat een faalwerkdag. Moet telefoon aannemen die ongeveer eens per kwartier gaat. Dus allemaal quiz battle spelen jawohl!
Je gewicht in stroopwafels?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:06 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd we hebben de stroopwafelprijs gewonnen bij de postcodeloterij
En het ergste is nog dat ik de telefoontjes die binnen komen niet eens zelf kan afhandelenquote:
Bij de grote M was het vorige week rustig, nu is het kenserdruk. Tenminste toen ik moest werken. En dan wordt t pas druk nadat iedereen weg is gestuurd omdat t rustig wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
Is het overal dan zo rustig?Megatoby komt nu ook al eerder naar huis omdat er niets te doen is en heeft twee dagen vrij gepakt
En bij ons in de winkel was het inderdaad ook rustig. Waar zijn alle mensen heen dan
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat ik de telefoontjes die binnen komen niet eens zelf kan afhandelen.
Ja dat is zo leuk als het dan opeens druk wordtquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de grote M was het vorige week rustig, nu is het kenserdruk. Tenminste toen ik moest werken. En dan wordt t pas druk nadat iedereen weg is gestuurd omdat t rustig was
Joop had het ook al rustig, dus ook vrij genomen. Morgen zwemmen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
Is het overal dan zo rustig?Megatoby komt nu ook al eerder naar huis omdat er niets te doen is en heeft twee dagen vrij gepakt
En bij ons in de winkel was het inderdaad ook rustig. Waar zijn alle mensen heen dan
Dat is zo geweldig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij de grote M was het vorige week rustig, nu is het kenserdruk. Tenminste toen ik moest werken. En dan wordt t pas druk nadat iedereen weg is gestuurd omdat t rustig was
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop had het ook al rustig, dus ook vrij genomen. Morgen zwemmen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
[..]Zo lijkt het een hele vreemde zwaan
Ja, denk het wel. Normaal gesproken heb ik dat niet, ik ben een moeilijke zwetert zeg maar.quote:
aw yisss mooie vooruitgang!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ik ben 7e geworden voor die kamer waar ik op gereageerd heb. Van het weekend was ik nog 13e!
Begin van de bouwvakquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef megamandy het volgende:
dat is echt matig ja. Ik had het ook toen ik met mijn antidepressiva begonquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Normaal gesproken heb ik dat niet, ik ben een moeilijke zwetert zeg maar.
De eerste nacht met die pillen was mijn bed letterlijk een zwembad
Ja, zeker matigquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt matig ja. Ik had het ook toen ik met mijn antidepressiva begon
Nice! En hebben dat zoveel mensen zich afgemeld op het laatste moment dat je zo ver naar voor gaat in de ranking?quote:
En gewoon lekker 2-3x per dag douchen andersquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, zeker matigMoet ook veel vaker m'n kleren wassen (nouja, broeken dan, die draag ik vaker dan 1 dag, rest niet) en ik stink in de avond ook echt .
Ja, nu ga ik kijken om te zien hoe ze eruit zien, want van een plattegrond krijg je niet echt een goede indruk.quote:
Oh is dat die internationale? Daar zitten der veel van mijn oude opleidingquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nice! En hebben dat zoveel mensen zich afgemeld op het laatste moment dat je zo ver naar voor gaat in de ranking?
Morgen mag ik bij de campus in Diemen kijkenSchijnbaar kon je dat formulier toch invullen zonder studentnummer
Ben benieuwd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net in het kader van work/life balance 1600 meters gezwommenvoor twee euro
Hallo schimmel/andere vieze dingen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En gewoon lekker 2-3x per dag douchen anders
tuurlijk welquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er bestaat niet iets als gezonde afhaal of wel?
wokkie zoals de eazie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er bestaat niet iets als gezonde afhaal of wel?
Nee een nieuwe, in september gaan er pas de eerste mensen wonen. Maar die Internationale zit inderdaad ook ergens in Diemen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh is dat die internationale? Daar zitten der veel van mijn oude opleiding
Moet je persé afhalen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die hebben we zondag al op :v maar verder dan dat kwam ik niet
was lekker! Viel me nog mee dat ik mijn tempo nog zo vast kon houden na drie jaar of langer niet zwemmenquote:
Ik kan echt niet zwemmenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was lekker! Viel me nog mee dat ik mijn tempo nog zo vast kon houden na drie jaar of langer niet zwemmen
een helder soepje met wat groente? Kun je zelfs bij de Chinees halen. Garnalensoep met tsjapzooi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tell meIk kom er echt niet uit
Oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee een nieuwe, in september gaan er pas de eerste mensen wonen. Maar die Internationale zit inderdaad ook ergens in Diemen.
www.campusdiemenzuid.nl ga ik kijken
Ik vind soep geen avondetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een helder soepje met wat groente? Kun je zelfs bij de Chinees halen. Garnalensoep met tsjapzooi.
maaltijdsalade van de appie halon?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind soep geen avondetenof naja, ik vind dat ik niet lang genoeg verzadigd ben en dan ga ik alsnog snaaien.
lees je wel?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind soep geen avondetenof naja, ik vind dat ik niet lang genoeg verzadigd ben en dan ga ik alsnog snaaien.
En groentesquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja, jij zegt toch soep? Soep is soep toch
Ja ik kwam er net achterquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
En groentes`dus niet in de soep maar er naast
Dat is toch heul veul?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net in het kader van work/life balance 1600 meters gezwommenvoor twee euro
Owyeahquote:Uw bestelling is ingepakt
Ik denk dat veel mensen op het laatste moment op een andere kamer reageren, op die waar ze dan het hoogste staan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nice! En hebben dat zoveel mensen zich afgemeld op het laatste moment dat je zo ver naar voor gaat in de ranking?
Morgen mag ik bij de campus in Diemen kijkenSchijnbaar kon je dat formulier toch invullen zonder studentnummer
Ben benieuwd
31,5 baantje in het 50 meter bad. Ja, nee, het is niet onmeunig veul, maar wel een aardige workoutquote:
Ik vind je een baas!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
31,5 baantje in het 50 meter bad. Ja, nee, het is niet onmeunig veul, maar wel een aardige workout
(het rare aantal komt omdat ze vooraan bij het trappetje een rolstoeler te water aan het laten waren en ik het trappetje halverwege moest nemen)
Pic!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net ook maar weer op een bestelknop geramd, ik kreeg afkickverschijnsels
ERMAHGERDquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:58 schreef milka82 het volgende:
Spees, ik ging vanochtend op kraamvisite bij een vriendin, waar rijd ik langs......
http://www.alpaca-friesla(...)3e-b772-b9a6a2ed9027
Hehehe, ik heb even aan je gedacht
1600 klinkt als weinig maar als zo'n bad maar 50 meter is dan is het opeens velenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
31,5 baantje in het 50 meter bad. Ja, nee, het is niet onmeunig veul, maar wel een aardige workout
(het rare aantal komt omdat ze vooraan bij het trappetje een rolstoeler te water aan het laten waren en ik het trappetje halverwege moest nemen)
Noooope !quote:
Phehe, ik zie het al voor mequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg altijd water in mn bakkes en ik verzuip half, en ik ben dood na 5 meter zwemmen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Milka, ze hebben een alpaca die legolas heet_
quote:U bent van harte welkom om een bezoek te brengen aan onze boerderij. Neem alvorens wel even contact op
ja als je t mot lopen of fietsen is het idd niksquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1600 klinkt als weinig maar als zo'n bad maar 50 meter is dan is het opeens velen
Ik zeg, meet bij mij en dan met zijn allen Alpaca's knuffelen, heheheh . Moeten jullie eens naar het noorden komen I.p.v. Wij naar Braboland!quote:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zeg, meet bij mij en dan met zijn allen Alpaca's knuffelen, heheheh . Moeten jullie eens naar het noorden komen I.p.v. Wij naar Braboland!
Jonge, ik heb al 300 keer gezegd dat wij zuiderlingen dat met alle liefde doen, we worden alleen nooit uitgenodigdquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik zeg, meet bij mij en dan met zijn allen Alpaca's knuffelen, heheheh . Moeten jullie eens naar het noorden komen I.p.v. Wij naar Braboland!
Bij de vorige laptop moest je met 30% echt sprinten naar de oplader anders was ie weg hoorquote:2 hr 42 min (30%) remaining
ermahgerd!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef milka82 het volgende:
Whaaajoooh, ik ga het ook gewoon doen ook! Even een geschikte datum uitzoeken, die boerderij mailen en dan gaan met die banaan/ baneen/ alpaca
Uithuilen bij de alpaca'squote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef milka82 het volgende:
En dan wel allemaal komen op de meet hè, niet dat ik hier in mijn eentje die nagellaktaart weg zit te happen....
Mwrhehequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef milka82 het volgende:
En dan wel allemaal komen op de meet hè, niet dat ik hier in mijn eentje die nagellaktaart weg zit te happen....
Als de datum juist isquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef milka82 het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef milka82 het volgende:
Ik lollerdequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:19 schreef milka82 het volgende:
Het is privé natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:21 schreef milka82 het volgende:
Ik zal in mijn agenda speuren en het dan op onze geheime facebook klappen
Ach ja. Nu je er dan toch bent, hahahah. Zie hem bijna elke week schuifelen met zijn vieslel vriendin....quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En taart:
Mogen we ook op bezoek mij rinus?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ach ja. Nu je er dan toch bent, hahahah. Zie hem bijna elke week schuifelen met zijn vieslel vriendin....
Je trouwzaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef milka82 het volgende:
Ik gebruik mijn trouwzaal nu eigenlijk altijd.... Pas hem meestal aan bij website ( al kreeg ik laatst iets met mijn meisjesnaam en die pakketdienst zat echt te kijken van Miss M. K.?... Aangezien we nu heel burgerlijk een naambordje hebben sinds een maand)
Staat in mijn handtekening en idd ergens een verwijzing pas ik aan naar s.-p.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Bestellen met je nieuwe achternaam![]()
priem, gebruik jij je trouwnaam wel es, eigenlijk? En milka?
Voor mij ook, al is het geen werkdagquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef Mss het volgende:
Dit is volgens mij gevoelsmatig echt de langste werkdag ever
Hier was laatst een komkommer bevroren, ermnermquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef Mirjam het volgende:
zucht, de koelkast bevriest nu steeds al ons drinken, maar als ik hem 1 standje lager zet is het weer niet koud genoeg, kuting
he bahquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier was laatst een komkommer bevroren, ermnerm
Omdat Wallonenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom denken Fransozen eigenlijk altijd dat iedereen Frans spreekt. Gister hele bestelling in het Frans en ik stond zo van eh![]()
gezondheid te kijken tot ze een keer klaar waren
die hebben eht chauvinisme uitgevonden johquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom denken Fransozen eigenlijk altijd dat iedereen Frans spreekt. Gister hele bestelling in het Frans en ik stond zo van eh![]()
gezondheid te kijken tot ze een keer klaar waren
Je bent in NEDERLAND, doe normaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die hebben eht chauvinisme uitgevonden joh
Datquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die hebben eht chauvinisme uitgevonden joh
ja vertel dat maar aan die Fransenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent in NEDERLAND, doe normaal.
* Mirjam zet camera aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders pakt megafoon.
Voor mij is dat wel een van de dingen die mijn werk nog uitdagend maaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE NE PARLES PAS FRANCAIS VIEZE KUTLULLEN.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
En als je dan in frankrijk bent en netjes in - zo goed mogelijk frans - probeert te bestellen in de mac; gaan ze tig miljoen miljard vragen stellen en zeggen ze dat je verkeerd hebt besteld want ik had geen 'menu' gezegd. IK ZEI WEL MENU KUT LUISTERENNNNN![]()
UNE GRANDE BIG MAC MENU CE N'EST PAS DIFFICULT PUTAIN![]()
![]()
Maar dat zei ik nietUiteraard
Bij de M is elke bestelling en klant een uitdaging. Die mensen behandelen je soms echt alsof je fucking retarded bent. Soms wil ik gillen dat ik een universitaire opleiding volg en hier ook niet voor mn lol werk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel een van de dingen die mijn werk nog uitdagend maaktFrans en Duits lullen. Vorige week nog een vrouw in het Spaans moeten helpen, lang leve de Madrileense metro waardoor ik de getallen in het Spaans kon uitspreken
Gadverdammequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of een vrouw die met intervallen van 30 minuten steeds mcflurry's komt halenermnerm 5 flurry's op een avond.
Ooh maar er was een tijd dat we echt iedere keer onze bestelling bij de McDrive moesten controleren en er ook echt iedere keer iets niet bij zatquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Ja heb je er echt 3 hamburgers in gedaan? Ja? Want soms klopt het niet hoor. Weet je het zeker?'. En dan gaan ze fucking alles uitzoeken en uitpakken. Ja doeeei pak je het ook lekker zelf weer in kthnxbye volgende klant aub
Mja ik streep alles af zodat ik zeker weten alles heb, let dan zelf op terwijl ik het pak doei.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh maar er was een tijd dat we echt iedere keer onze bestelling bij de McDrive moesten controleren en er ook echt iedere keer iets niet bij zat
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of een vrouw die met intervallen van 30 minuten steeds mcflurry's komt halenermnerm 5 flurry's op een avond.
dat maakt niks uit natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Bij de M is elke bestelling en klant een uitdaging. Die mensen behandelen je soms echt alsof je fucking retarded bent. Soms wil ik gillen dat ik een universitaire opleiding volg en hier ook niet voor mn lol werk.
Daar gaat het niet om. Iemand met universiteit kan dat werk echt niet beter dan iemand met LTS zwakstroom.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel het verschil ziet/merkt tussen mij en duidelijk retarded M personeel
Ik heb het ook naar mijn zin, ik kan er alleen niet tegen als mensen zo neerbuigend doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Iemand met universiteit kan dat werk echt niet beter dan iemand met LTS zwakstroom.
Daarnaast wordt dat eenvoudige baantje een stuk leuker als je er niet met zo'n attitude in staat en gewoon probeert er het beste van te maken
Ik spreek uit ervaring!
Dat zul je altijd houden. In de 10 jaar dat ik in de zorg werkte scheten mensen nog net niet op m'n hoofd, zo neerbuigend konden ze doen. gewoon van je af laten glijden, anders word je gek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het ook naar mijn zin, ik kan er alleen niet tegen als mensen zo neerbuigend doen.
Ja, maar dat is universeel als je een service-gerelateerd beroep hebt. Hoe denk je dat onze HBO- opgeleide secretaresses zich soms voelen? Gelukkig zijn er ook een hoop normale mensenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het ook naar mijn zin, ik kan er alleen niet tegen als mensen zo neerbuigend doen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat zul je altijd houden. In de 10 jaar dat ik in de zorg werkte scheten mensen nog net niet op m'n hoofd, zo neerbuigend konden ze doen. gewoon van je af laten glijden, anders word je gek.
Gelukkig zijn er 95% normale mensen die wel leuk zijn om te helpen. Maar de andere 5% is het waard om over te zeikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat is universeel als je een service-gerelateerd beroep hebt. Hoe denk je dat onze HBO- opgeleide secretaresses zich soms voelen? Gelukkig zijn er ook een hoop normale mensen
Vooruitquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn er 95% normale mensen die wel leuk zijn om te helpen. Maar de andere 5% is het waard om over te zeiken
Dat blijf je altijd houden in een restaurant, winkel etc. waar je met klanten te maken hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij brengt schoenen maar hij heeft ze niet gezien? Ik snap t nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat blijf je altijd houden in een restaurant, winkel etc. waar je met klanten te maken hebt.
Wij hadden een klacht binnen gekregen van schoenen die een maand oud zouden zijn maar ze zagen eruit alsof ze 10 jaar oud warenBeide kanten, serieus zo zijn mijn schoenen er nog niet uit na weet ik hoeveel festivals.
Dus wij wilden dat niet accepteren, ging de vader opbellen want hij was advocaat en hij wist dat wij Limburgers onszelf als apart zagen maar we hoorden toch echt bij Nederland en hij hoopte toch dat het Nederlandse recht toch ook Limburg bereikt had
Later bleek dat hij de schoenen zelf niet gezien had, daarna niets meer ervan gehoord
Nee hij was de vader van diegene waar de schoenen van waren. Een of andere studente denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij brengt schoenen maar hij heeft ze niet gezien? Ik snap t niet![]()
Oh de vader ging opbellen, hij ging niet de vader opbellen. Lezen is moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij was de vader van diegene waar de schoenen van waren. Een of andere studente denk ik.
Bejaarden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn broer is toen hij schalen rondbracht op een bejaardenfeestje uitgekafferd door een bejaarde omdat hij niet precies wist wat er op de broodjes zat.
Klein detail: Het was de 90ste verjaardag van mijn opa. Wij zijn als kleinkinderen maar met schalen gaan lopen omdat een lopend buffet ons niet zo'n strak plan leek op een plek waar er zoveel kans was dat iemand een heup zou breken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bejaarden.
Heb je toen zijn boot kapot gegooid?
[..]
Bejaarden.
[..]
Bejaarden.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]. Wel eerst 50 cent gegeven natuurlijk. En daarna erop gestampt
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij allemaal denken dat die bejaarde mishandeld wordt, ze heeft die boot gewoon gekocht!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij allemaal denken dat die bejaarde mishandeld wordt, ze heeft die boot gewoon gekocht!
HOEzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
mijn buurtgenoten zijn nog kariger dan ik dacht
ik kreeg van 8 mensen een enveloppe met 40 euro en een kookboek he. Voor de bruiloft.quote:
...................................quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kreeg van 8 mensen een enveloppe met 40 euro en een kookboek he. Voor de bruiloft.
Nu komt er een declaratie voorbij voor dat kookboek!!
(ik ben de penningmeester enzo)
Dafuq?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kreeg van 8 mensen een enveloppe met 40 euro en een kookboek he. Voor de bruiloft.
40 euro + het boek van de mensen samen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noeeeeee...............quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
40 euro + het boek van de mensen samen?
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
5 euro was alleen dat broodje hamburger of niet
Ja dat bedoel ik, dat is echt triest naast het feit dat t bedrag een beetje laag is voor 8 man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Naja, ik weet dat niet iedereen evenveel geld heeft dus dat is nog 1 ding, maar dat dat kookboek gedeclareerd wordt vind ik best erg
VAN ONZE BELASTINGCENTEN?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup!
Ik ga meteen opperen om een verbod te leggen op kadootjesdeclaraties. Vind het echt nergens op slaan
ja dat is best wel matigquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Naja, ik weet dat niet iedereen evenveel geld heeft dus dat is nog 1 ding, maar dat dat kookboek gedeclareerd wordt vind ik best erg
ik ga de bal sowieso nu laten rollen jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:22 schreef Mss het volgende:
Gewoon die declaratie weigeren. Je kunt vast wel iets in je statuten vinden om zo'n declaratie op te weigeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |