ja, it's a hard knock lifequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef Diconnected het volgende:
JIJ MET JE MODPOWERS BEETJE NA MIJN POST NOG POSTEN
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scherenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scheren
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHINGquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
Ja da's wel velen werk iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijken plus het feit dat ik vaak ingegroeide haartjes heb bij m'n oksels en bikinilijn, benen gelukkig niet zo vaak als de rest maar het blijft echt kut
Spookjequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mij zie je t vaak nog als ik geschoren heb. Alsof t door m'n huid schijnt
Ja ik ga maar eens uitzoeken of het niet wordt vergoed ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHING
Ja net als gister heb ik er geen zin in, dus dan tshirt aan, maar me wel kapot ergeren aan m'n stoppels en haartjes op m'n benenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |