ja, it's a hard knock lifequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:18 schreef Diconnected het volgende:
JIJ MET JE MODPOWERS BEETJE NA MIJN POST NOG POSTEN
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scherenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vrij blonde haartjes, maar wat een zegen zou het zijn om nooit meer te hoeven scheren
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHINGquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:20 schreef Diconnected het volgende:
ik zit wel serieus te overwegen om m'n benen en oksels te laten laseren
Ja da's wel velen werk iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik dus niet, dus ik moet echt iedere 2 dagen scheren anders is het gewoon lelijken plus het feit dat ik vaak ingegroeide haartjes heb bij m'n oksels en bikinilijn, benen gelukkig niet zo vaak als de rest maar het blijft echt kut
Spookjequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mij zie je t vaak nog als ik geschoren heb. Alsof t door m'n huid schijnt
Ja ik ga maar eens uitzoeken of het niet wordt vergoed ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oksels zou ik ook graag willen. Benen ook wel maar KACHING
Ja net als gister heb ik er geen zin in, dus dan tshirt aan, maar me wel kapot ergeren aan m'n stoppels en haartjes op m'n benenquote:
Bij mij alleen tot een bepaald bedrag en alleen in je gezicht bij 3 sterren of meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens uitzoeken of het niet wordt vergoed ofzo
ja daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij alleen tot een bepaald bedrag en alleen in je gezicht bij 3 sterren of meer
trololololquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Reviews aan het zoeken en dat je zo leest dat ze tevreden zijn over het apparaat; maar dat ie niet alle haartjes meepakt.
Jongeuh! Das toch het enige wat dat apparaat moet doen !111Hoe kun je er dan tevreden over zijn als ie z'n werk niet doet
![]()
Ruilen?quote:
Noeeezzzzzquote:
ik heb er 1...en idd meestal staan er na het scheren net iets minder haren op als voorheen. Doet pijn en doet zn werk dus niet.....quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Reviews aan het zoeken en dat je zo leest dat ze tevreden zijn over het apparaat; maar dat ie niet alle haartjes meepakt.
Jongeuh! Das toch het enige wat dat apparaat moet doen !111Hoe kun je er dan tevreden over zijn als ie z'n werk niet doet
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat geen enkel epilady níet werktquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb er 1...en idd meestal staan er na het scheren net iets minder haren op als voorheen. Doet pijn en doet zn werk dus niet.....
Gewoon scheren gaat makkelijker.
er zal er idd 1 zijn die het wel doet...maar ik heb hem nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat geen enkel epilady níet werkt![]()
Maar ik moest gewoon lachen om de review zelf
En om de 2 dagen scheren is gewoon kut. Nu met dit warme weer heb ik meteen ook rode bultjes van het scheren; dus wil toch echt eens iets anders dan dit geklooi tbh![]()
Ik lees nu wel goeie reviews over de braun 7791... Ga daar nu even naar kijken
NOquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NO
Ik vind dat eens per week moeten scheren wel prima zo.
"Ermnermnerm" - Schaar haar pakjesman.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik wil ook Ciate, maar hij staat nog steeds op dispatching.. Dus ik opzoeken wat dat nou eigenlijk betekent.. Zowel afhandelen als verzenden. Jonge nu weet ik nog niks
.
Het betekent trouwens ook verorberen
Ze zijn m'n nagellak aan het opetenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"Ermnermnerm" - Schaar haar pakjesman.
My strange addictionquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn m'n nagellak aan het opeten
En... Welkeen bedoel je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem mijne pakt ook niet alle haren, tenzij ik er 300 keer overheen ga. Maar het eindresultaat is prima, dus ik vind het wel best. Dus ik vind het wel een fijn apparaat omdat het alsnog 100 miljoen keer fijner is dan scheren
Voor m'n benen vind ik het de pijn niet waard trouwens, dat scheer ik net zo makkelijk. Heb het vooral over m'n oksels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |