Heb juist bewust gekozen voor een band uit het middensegment. Op droog hebben deze banden prima grip, op nat wegdek wat minder en dat is net wat ik wil!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef maart78 het volgende:
waarom wel een bmw en dan toyo bandentoyo zal vast niet slecht zijn maar waarom geen michelin of goodyear of dunlop ik snap d'r geen hol van..
en heb je nu ook een reserve band of nood reparatie setje bij?
Juist met RFT heb je toch minder grip als het nat is (althans dat is mijn ervaring)quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb juist bewust gekozen voor een band uit het middensegment. Op droog hebben deze banden prima grip, op nat wegdek wat minder en dat is net wat ik wil!![]()
[ afbeelding ]
Ook leuk met die banden als je er geen RFT onder hebt liggen, je meteen je kofferbak moet volgooien met plakspullen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Juist met RFT heb je toch minder grip als het nat is (althans dat is mijn ervaring)
Ook dat nog eens. Dus eigenlijk is die alleen op rijcomfort op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook leuk met die banden als je er geen RFT onder hebt liggen, je meteen je kofferbak moet volgooien met plakspullen etc.
bij wheeler dealers hebben ze een aflevering gemaakt met een M5 e39quote:
Style man, zeker checkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij wheeler dealers hebben ze een aflevering gemaakt met een M5 e39
Ook van een E30 touring en een E36 M3 cabrio.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij wheeler dealers hebben ze een aflevering gemaakt met een M5 e39
je moet er toch niet aan denken dat je dan ergens totaal afgelegen zit oquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:30 schreef Hyperdude het volgende:
Ik dus ook niet.
Na een korte stop op parkeerplaats van 15 min. oid. startte ie alleen nog maar om daarna direct af te sterven. Na 15 min. zekeringen checken en op de tank bonken de ANWB maar gebeld. 30 min. later kwam er een Sven met oplegger.
Duurt meestal uren daaro; maar stonden nu gelukkig vlak bij een doorgaande weg. Ben je blij dat je een noodvoorraad van bier, appelsen zonnebrandzooi mee hebt.
BTW is daaro trouwens 25%![]()
Met een lege telefoon accu en geen laderquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je dan ergens totaal afgelegen zit o
welk dorp is dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmorgen de olie ververst. het veelbesproken reset-apparaatje werkt in de praktijk minder goed dan ik had verwacht.
bij een e46 met obd1 kan je blijkbaar niet de olie interval resetten zonder de service interval reset te doen. na het indrukken van oil reset gebeurde er namelijk niets.
nu verschijnt er Service 25000 op het dashboard bij het starten, ik had juist oil verwacht.
uurtje lekker bezig geweest met sleutelen bij een nieuw DIY adres hier in het dorp
[ afbeelding ]
klein minpuntje gevonden, de veer rechtsachter is gebroken.... zal even moeten opzoeken welke ik moet hebben, dat gebeurd via chassisnummer begrijp ik.
Heb na mijn middelbare school 6 maanden in Australië op een boerderij van familie in de outback "gewerkt". Daar kon je de hele dag op gravelwegen rijden zonder 1 ander mens te zien. GSM had je nog niet, maar waarschijnlijk ook nog geen bereik in 2013. Dan moet je echt afspreken dat je ergens aankomt om X uur. Dan gaan ze zoeken na een paar uur (als ze nuchter zijn).quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat je dan ergens totaal afgelegen zit o
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mijn diesel staat bekend om z'n hemelende pomp, vast een stukje duurder dan bij jou.
Vooral als ie in de prak draait na een snelle Autobahnrit en alu-schilfertjes uit het gehele brandstofsysteem moeten worden verwijderd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mijn diesel staat bekend om z'n hemelende pomp, vast een stukje duurder dan bij jou.
Al die tools kan je bij een Brezan/Rijsbergen zo halen. Maar over het algemeen kom je heel ver met een steeksleutelset, doppenset en (torx) schroevendraaiers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand die toevallig weet of zo'n set in Nederland te koop is, en zo ja, waar ik dat kan kopen. Ik zou namelijk mijn spiegel willen demonteren.
Het betreft dit setje.
Mijn linker spiegel is defect, nou zou ik deze graag nader willen bekijken. Om dit te kunnen doen, moet je het linker deurpaneel eruit halen. (De bekleding.)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
wat is dit nou weer ..
Wat is nu het probleem van je spiegel demonteren dan ..
Welk model heb je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Mijn linker spiegel is defect, nou zou ik deze graag nader willen bekijken. Om dit te kunnen doen, moet je het linker deurpaneel eruit halen. (De bekleding.)
Dit doe je dus door middel van zo'n set, daarmee haal je alles veilig los.
E36 = exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
E46 ? Of wat ?
Bij een e46 zij. Het een paar torx boutjes, en trekken maar.. Stelt niets voor.
Het gaat om een E46 Coupé.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welk model heb je?
Het enige waarvoor je echt iets bijzonders nodig zou kunnen hebben heeft met je timing te maken. Verder heb je niets anders nodig dan kwaliteitsgereedschap.
V.w.b. de spiegel; je kan zeer waarschijnlijk het glas eruit wippen om het mechanisme te bekijken. Of haal het afdekkapje los aan de binnenkant van de deur; zit gewoon vast geklikt. De hele bekleding hoeft er niet af, en al wil je dat toch wel heb je alleen maar een torx schroevendraaier nodig. De buitenspiegel zelf zit met een drietal boutjes vast; stelt echt geen kont voor.
Zoals gezegd, dat is leuk maar echt niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:50 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Het gaat om een E46 Coupé.
Ik zou het graag willen doen zoals in dit filmpje.
Zal ik even opzoeken, bedankt!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dat is leuk maar echt niet noodzakelijk.Google eens op "how to remove doorlining bmw e46" en je zal zien hoe eenvoudig het is. Als je dan ook nog eens zoekt op "how to replace sideview mirror bmw e46" dan weet je precies wat je moet doen.
No problem, als er iets is roep vooral.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zal ik even opzoeken, bedankt!
Gewoon een schroevendraaier met een theedoek er overheen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef daNpy het volgende:
Zo'n plastic tool is wel handig voor het veilig verwijderen van de sierlijsten, zonder beschadigingen dus.
Maar het kan ook zonder als je voorzichtig bent.
http://link.marktplaats.nl/699224488quote:verkoop veren van een e36 schnitzler
orginele verlagingsveren van schnitzler
voor bmw e36 6cyl
Die verkoopt ie los en een net zo kwalitatieve advertentie. Iets met "Dikke bilstein b6 dempers met grote staaf" ofzoquote:
http://link.marktplaats.nl/699224030quote:verkoop
2voorste poten bilstein b6 voor een e36 m3
met de dikke piston !
zeer goede staat
Mooi zoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Vanmiddag zo'n setje gehaald bij de Brezan. Net het deurpaneel gedemonteerd en wat blijkt, de kabel voor de linker spiegel was niet aangesloten.
Deze weer erin aangesloten en hij werkt perfect. Ook de speaker werkt weer, deze maakte waarschijnlijk slecht contact.
Dit is het setje:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mooi zoWat kost zo'n setje en wat zit er allemaal in?
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zou het namelijk erg zonde vinden, wanneer ik met bijvoorbeeld een schroevendraaier een grote kras of misschien wel een scheur in de bekleding maak.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat een onzin.. Echt iets voor lompe mensen zonder gevoel in hun klauwen..
Maar t werkt wel ja
Net zoals lompe bestuurders betere banden dan Wanli nodig hebben om heelhuids thuis te komen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat een onzin.. Echt iets voor lompe mensen zonder gevoel in hun klauwen..
Maar t werkt wel ja
zo iemand die met 50 een op of afrit neemt...... en dan rij je in een bmwquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Maja je moet er gewoon naar rijden.. Als het regent zal ik niet 140 op de snelweg rijden hoor hahahaha
and then?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Och och och .. We moeten maar is gaan meeten
Ja dat kan.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef Craptacular het volgende:
Kan het kwaad een eerste kleine beurt uit te stellen? Ik zit nu met m'n Einzer qua kmstand op 16k.
technisch kan het waarschijnlijk prima, maar misschien het kan gevolgen hebben voor je garantie.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:49 schreef Craptacular het volgende:
Kan het kwaad een eerste kleine beurt uit te stellen? Ik zit nu met m'n Einzer qua kmstand op 16k.
het kan geen kwaad? Elk product dat in gebruik gaat werkt altijd perfect?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
nee, het kan geen kwaad en verlopen garanties geloof ik niet zo in. het roept wel de vraag op, als je door wilt blijven rijden, waarom zou je het uitstellen. de kosten blijven hetzelfde.
het is toch een fijne gedachte dat er verse olie door het blok vloeit en dat filters niet verstopt zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |