quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
Voor TT kun je ons modje aanspreken en OP kun je nog 24 uur aanpassen.
Wel ballen dat je er gewoon op hebt gewacht
quote:
ballen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:40 schreef sacha het volgende:
Na 64 keer een netwerk zoeken ga ik nu slapen![]()
Gratis mee surfenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:40 schreef sacha het volgende:
Na 64 keer een netwerk zoeken ga ik nu slapen![]()
Ja hoe zit dat ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef Senzune het volgende:
Wordt er achter de schermen teveel met de dames gehosselt dat het hier zo stil is?
Ze zijn nu achter de schermen aan het bakkeleien over nietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Tarado het volgende:
Als ze geen ruzie maken loopt het hier niet
Jammer.quote:
Zal ik doen.quote:
Zeker....het is hier zo ongeveer cougartown.quote:
Kan ik het helpen dat de meeste dames in Amsterdam wonen ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker....het is hier zo ongeveer cougartown.![]()
Niet op chufi letten, want die probeert alle dames voor zichzelf te houden.
Ik gun het je van harte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat de meeste dames in Amsterdam wonen ...
bakkeleien is dat een ander woordt voor hosselen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn nu achter de schermen aan het bakkeleien over niets
Nee voor ruzie maken...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
bakkeleien is dat een ander woordt voor hosselen?
Nooit gaan trouwen, geen toegevoegde waardequote:
I know....daar was ik gelukkig al op vrij jonge leeftijd van overtuigd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nooit gaan trouwen, geen toegevoegde waarde
Kan je nou mooi zeggen ja in 40+quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know....daar was ik gelukkig al op vrij jonge leeftijd van overtuigd.
Moest ff kijken, OUD is nie zo oud als ik d8quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Mss moet ik mijn wijsheden eens in OUD gaan plempen.
Integendeel zelfs .. Soms lijkt iets iets heel anders te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Moest ff kijken, OUD is nie zo oud als ik d8
Ik onderzoek het zelf wel, laat me niks aanpratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Integendeel zelfs .. Soms lijkt iets iets heel anders te zijn
Heb je kinderen ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik onderzoek het zelf wel, laat me niks aanpraten
2 nog wel ja, jij?quote:
Van uit Ierland, of ben jij dat niet?quote:
Das ERquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Van uit Ierland, of ben jij dat niet?
Hm ken ik nie, moet me eerst beter in lezen denk ikquote:
Sas is van een eiland, Ierland is dat trouwens ook .. Er is weinig verschilquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hm ken ik nie, moet me eerst beter in lezen denk ik
jaja ik zoek het zelf wel uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas is van een eiland, Ierland is dat trouwens ook .. Er is weinig verschil
Cougars zijn niet in mij geïnteresseerd. Meestal zoeken die wat jongersquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker....het is hier zo ongeveer cougartown.![]()
Niet op chufi letten, want die probeert alle dames voor zichzelf te houden.
Ik zou zeggen doe normaal en wie weet vindt je het nog gezellig ook... Hosselen is niet het doel hier... Daar schijnt trouwens ook nog een apart topic voor open te staan...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Cougars zijn niet in mij geïnteresseerd. Meestal zoeken die wat jongers
Hosselen was ook niet mijn doel. Alleen was dat het onderwerp van deze SC.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe normaal en wie weet vindt je het nog gezellig ook... Hosselen is niet het doel hier... Daar schijnt trouwens ook nog een apart topic voor open te staan...
In dat geval: welkom!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hosselen was ook niet mijn doel. Alleen was dat het onderwerp van deze SC.
Dank je.quote:
En gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net thuis van de diploma-uitreiking van mijn dochter, bachelor of HRM!
Dank u! Wel een beetje jammer dat als je dan terug komt bij je auto er iemand tegenaan heeft gezeten tijdens het uitparkeren. Maar geukkig was de bestuurder zo beleefd een briefje met telefoonnummer achter te laten onder de ruitenwisser, waar verwacht je dat nog? Niet in hartje Rotterdam.quote:
Knap gedaan van je dochterquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Goed plan, van harte btwquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Aansluitend gaat ze nog voor haar master Sociologie naar de universiteit, ze is nog jong en de banen liggen niet voor het opscheppen, dus wil je haar kansen vergroten.
Dank uquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan, van harte btwvoor je dochter. Blijf leren, kan alleen maar beter worden
Nee, tot nu toe niet. Hoezo heb je werkquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben jij nog een beetje druk deze week?
Wanneer komt de pup?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe niet. Hoezo heb je werk
Haha, nee helaas, maar als ik hoor dat iemand een stoere bouwvakker met ballen zoekt zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe niet. Hoezo heb je werk
Oh ja volgende week al.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wanneer komt de pup?
Deisy gefeli met je dochter
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja volgende week al.Soms ben ik te enthousiast, en krijg ik spijt. Maar beloofd, komt vast wel goed. Het is wel een verbond zo'n pup.
Ik denk dat je het heel leuk vindt, het is sowieso gezellig met een dier in huis en het weer wordt goed om er lekker vaak mee naar buiten te kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja volgende week al.Soms ben ik te enthousiast, en krijg ik spijt. Maar beloofd, komt vast wel goed. Het is wel een verbond zo'n pup.
Muhhhh Ik hoop niet meer 's nachtsquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het heel leuk vindt, het is sowieso gezellig met een dier in huis en het weer wordt goed om er lekker vaak mee naar buiten te kunnen.
Ik kom wel met foto's het is zo'n schatjequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Komt helemaal goedLaat ff weten hoe het gaat
Te veel onkruid op dat duinquote:
Wat ik ervan kon zien was het een labrador, of kruising met?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom wel met foto's het is zo'n schatjeOp de foto
Nee Labrador ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat ik ervan kon zien was het een labrador, of kruising met?
Bruine zijn stronteigenwijs hoorde ik, echt waar, maar wel leukquote:
Bij Soury, een oppashundquote:
Hier twee weken. Het is een zekere afval periode van minstens 5 kiloquote:
Hou es opquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bruine zijn stronteigenwijs hoorde ik, echt waar, maar wel leuk
Je gaat gewoon dit doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier twee weken. Het is een zekere afval periode van minstens 5 kilo
Ja ik sleep het wel mee Ik ben dit ras gewendquote:
Echt heerlijk om met die beesten te doen als je van honden houdtquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou je moet er maar van houden .... Maar het water ligt iig voor de deur...
Welnee joh, dan is hij allang droog 's nachts.quote:
Zo 1 is er ook bij mij in de straatquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik sleep het wel mee Ik ben dit ras gewend [ afbeelding ]
Lui als een aap, water is om te drinken. En die puppy cursus hoeft niet want dat heeft ze zelf al bedacht
Ooit ooit, neem ik weer een bulletje, stomme clowns zijn hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En een kracht dat ze hebben, die bij mij in de straat was weggelopen, ik kom er aan met de doggies en die loopt me echt bijna van de benen van enthousiasme, is nog een jonkie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit ooit, neem ik weer een bulletje, stomme clowns zijn het
Ze was niet zo groot, maar ja wel onwijs sterk. Maar zo lief, er zat geen vals iets in haar. Ik ben opgegroeid met collies. Die grepen alles wat onbekend was in hun reet, dat heeft mijn vader nog bijna een recht zaak gekostquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En een kracht dat ze hebben, die bij mij in de straat was weggelopen, ik kom er aan met de doggies en die loopt me echt bijna van de benen van enthousiasme, is nog een jonkie.
Inbrekers opeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Voor mij geen huisdieren.. Wat moeten die dieren de hele dag opgesloten in een flat.. als ik aan het werk ben ?
Oh nee even niet, maar ik ga toch voor de bulletjes ooitquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Voor mij geen huisdieren.. Wat moeten die dieren de hele dag opgesloten in een flat.. als ik aan het werk ben ?
Als jij niet thuis bent, dan is er niemand om ze af te schieten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het zielig vinden ... En inbrekers eet je niet op maar schiet je af
Heb je wel een hoop kattebakgrid nodig ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij niet thuis bent, dan is er niemand om ze af te schieten.
Mijn kat eet alle inbrekers op als ik niet thuis ben....werkt als een tierelier!
Wat is zieligquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
Ik blijf het zielig vinden ... En inbrekers eet je niet op maar schiet je af
Maar zitten er geen gevaarlijke stoffen in vers mensenvlees? Is dat wel eens onderzocht? We eten al die andere rotzooi, dus welke invloed heeft dat op onze vleeskwaliteit...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef drakin het volgende:
Scheelt wel ontzettend in de kosten van voer + het is vers vlees wat echt heel gezond is voor de kat.
Ook voor honden trouwens.
Jammer dat Fann hier niet postquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zitten er geen gevaarlijke stoffen in vers mensenvlees? Is dat wel eens onderzocht? We eten al die andere rotzooi, dus welke invloed heeft dat op onze vleeskwaliteit...
Die leest echt wel bij hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DM d'r even of ze langs wil komen....vindt ze zeker weten leuk als je dat doet.
Die zit te worstelen met klonenquote:
Nee serieus, ken haar niet zo goed, net zo min dat ik jou ken, maar lijkt me wel een leuke meidquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op want Hi Fann leest wel mee
Das een pluspuntquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gisteren heb ik samen met FANN on-line boerka's uitgezocht. Erg gezellig.
Een huisdier in huis, terwijl je zelf de hele dag weg bent?quote:
Ja, dus niet doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een huisdier in huis, terwijl je zelf de hele dag weg bent?
Uhh wie zegt datquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een huisdier in huis, terwijl je zelf de hele dag weg bent?
Niemand, langs elkaar heen lullenquote:
Blijkbaar wat een onzin weer hier, ach het wentquote:
Je hebt gewoon een post gemist... Maak je niet drukquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar wat een onzin weer hier, ach het went
Ja zal welquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een post gemist... Maak je niet druk
Chufiquote:
Ohhhquote:
quote:
Echte mannen zijn hier niet te vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]Jullie meiden kunnen jullie hier echt gelijk om iets druk maken en dan doel ik niet alleen om jou S ... Maar goed het is hier geen vrouwen tegen de vrouwen... Er zijn ook mannen bij dus .. En vat niet alles persoonlijk op...
Uh neequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]Jullie meiden kunnen jullie hier echt gelijk om iets druk maken en dan doel ik niet alleen om jou S ... Maar goed het is hier geen vrouwen tegen de vrouwen... Er zijn ook mannen bij dus .. En vat niet alles persoonlijk op...
Ik zeg al niets meer.quote:
Geef je nu aan dat je een watje bent? zonder pinpas?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte mannen zijn hier niet te vinden.
Doe maar hoorquote:
Gelijk stil .. Dit was ook de eerste keer volgens mij.. Om niets en we gaan zo weer gewoon verder ,,, Er is niets gebeurd ...quote:
Jongens?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk stil .. Dit was ook de eerste keer volgens mij.. Om niets en we gaan zo weer gewoon verder ,,, Er is niets gebeurd ...
Sorry, ben een film aan het kijken.quote:
OK thks en wel cool antwoordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sorry, ben een film aan het kijken.
Welke avond vullende Film is dat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
Ik ben de hele avond al film aan het kijken en nog is die niet afgelopen
Een echte kerel betaalt cash.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef je nu aan dat je een watje bent? zonder pinpas?
Ok jij ook alquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een echte kerel betaalt cash.
Een pinpas is voor watjes.![]()
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef je nu aan dat je een watje bent? zonder pinpas?
Wat zit er in het glaasje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef sacha het volgende:
Pindakaas door een rietje vanaf mijn duin
Salems Lot, maar nog 20 minuten te gaan dus bijna klaar ermee, teller staat op 2.38 en het eindigt op 3.03, aftiteling ga ik niet naar kijken.quote:
Maar dat is een eigen aangevraagde film toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Salems Lot, maar nog 20 minuten te gaan dus bijna klaar ermee, teller staat op 2.38 en het eindigt op 3.03, aftiteling ga ik niet naar kijken.
Ik heb echt nog nooit van een ea film gehoord, vertel wat is dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is een eigen aangevraagde film toch?
Ik kan het nergens in het programma vinden... Dus Hoe kijk je je film?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit van een ea film gehoord, vertel wat is dat?
Op de PC, ik werk niet volgens een programmaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het nergens in het programma vinden... Dus Hoe kijk je je film?
OKquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de PC, ik werk niet volgens een programma
En ook gewoon nog zoveel mogelijk cash betalen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja.
Verder met Sig eens, alleen met 10 jaar vertraging.
Ik was reuze trots toen mijn dochter gehaald had wat mij niet gelukt is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Afgezien van wat vaste lasten die automagisch afgeschreven worden, betaal ik alles cash.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
En ook gewoon nog zoveel mogelijk cash betalen?
Hoe haal je je cash dan van de bank?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van wat vaste lasten die automagisch afgeschreven worden, betaal ik alles cash.
Ik heb een pinpas, maar kan me niet heugen wanneer die ik die voor het laatst gebruikt heb.
Old skool Sig.
Niet. Alles wat ik nodig heb om cash te betalen ligt in de koektrommel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe haal je je cash dan van de bank?
En de goeie fee stopt het erin, altijd handigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet. Alles wat ik nodig heb om cash te betalen ligt in de koektrommel.
Nee dat doet de tandenfee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
En de goeie fee stopt het erin, altijd handig
Zwarte piet doet ook al niets meer in mijn schoen sinds ik niet meer bij mijn ouders woon, en ik laat de deur nog wel voor hem openstaan en ik heb meestal een wortel in mijn schoen gestopt.quote:
En niet stiekem er zelf toch iets in stoppen ....quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef Senzune het volgende:
[..]
Zwarte piet doet ook al niets meer in mijn schoen sinds ik niet meer bij mijn ouders woon, en ik laat de deur nog wel voor hem openstaan en ik heb meestal een wortel in mijn schoen gestopt.
Ik kan niet mikken dus dat is geen probleem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En niet stiekem er zelf toch iets in stoppen ....
Je piest dus ook altijd naast de pot?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik kan niet mikken dus dat is geen probleem.
Nee, mocht het zover komen dan ga ik op mij knieën voor de pot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je piest dus ook altijd naast de pot?
Gewoon gaan zitten. Is een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nee, mocht het zover komen dan ga ik op mij knieën voor de pot.
Ik wou het niet zeggen maar gewoon als een vrouw gedragen ...quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten. Is een stuk makkelijker.
Daar schrikt ze niet van, Beetje zwaarder geschut zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:31 schreef Kingstown het volgende:
Even een verkeerde smiley posten voor sascha, zodat ze zich meteen weer op thuis voelt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar schrikt ze niet van, Beetje zwaarder geschut zou ik zeggen
Ben ff niet in the moodquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Anyway de dames laten het afweten vanavond... Maar die zullen daar hun redenen wel voor hebben....
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ff niet in the moodTijdje terug is onze flatcoat Noah geopereerd aan een mastocytoom bij haar bek/lip, helaas zit er weer een nieuwe en zal waarschijnlijk weer onder het mes moeten, dit keer laten we het wel onderzoeken, gradatie en of de randen schoon zijn
Ik hoop voor je dat de reageerders uit jouw R&P-topic hier niet meelezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ben ff niet in the moodTijdje terug is onze flatcoat Noah geopereerd aan een mastocytoom bij haar bek/lip, helaas zit er weer een nieuwe en zal waarschijnlijk weer onder het mes moeten, dit keer laten we het wel onderzoeken, gradatie en of de randen schoon zijn
Tnx, tis afwachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]Das minder leuk nieuws ... Sterkte er mee
Als ze goed hebben gelezen zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de reageerders uit jouw R&P-topic hier niet meelezen.
I-net zo traag als pindakaas door een rietje, ken je die uitdrukking niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Pindakaas door een rietje?
Welkom thuis.
Jewel maar dat noemen we traag als dikke strond door een trechter bij 10 graden vorst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
I-net zo traag als pindakaas door een rietje, ken je die uitdrukking niet?
gekkiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Pindakaas door een rietje?
Welkom thuis.
Dikke strontquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Jewel maar dat noemen we traag als dikke strond door een trechter bij 10 graden vorst.
Ik dacht ik loop even met mijn rode pen myats afquote:
Maar krijg ik met een fout nog wel een sticker in mijn schriftje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik loop even met mijn rode pen myats af
Met één fout wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar krijg ik met een fout nog wel een sticker in mijn schriftje?
Ik wil wel als straf in de hoek vd klas gaan zitten maar dan moet je niet het krukje omdraaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met één fout wel.
Maar nu je er 2 in één zin hebt gemaakt, is het helaas pindakaas. Al dan niet door een rietje...
Een stempeltjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar krijg ik met een fout nog wel een sticker in mijn schriftje?
Zoals een goede juf hoort te zijn, rechtvaardig, maar liefquote:
Niks zitten, staan!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik wil wel als straf in de hoek vd klas gaan zitten maar dan moet je niet het krukje omdraaien.
Dus in de hoek staan dus, ook nog met ezelsoren op?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks zitten, staan!
In Nederland hanteren we geen 'naughty chair'...
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dus in de hoek staan dus, ook nog met ezelsoren op?
Nee, dat hoeft dan weer niet, die oren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dus in de hoek staan dus, ook nog met ezelsoren op?
Ach ik zal iig niet liegen want dan begint mijn neus te groeien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft dan weer niet, die oren.
Het is geen Pinocchio...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat heb je gehosseld dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
Ik kan gerust vaker een avondje hosselen zie ik ... Niets gebeurd... Dees heeft dr zweepje nog niet ter hand genomen en Sas gaat weer top met driedubbele rietjes snelheid...
Wil je het even niet over wijn hebben want ik heb al een koppijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:07 schreef chufi het volgende:
[..]
2 flessen wijn en een gezellige avond in Buitenveldert...
Oh sorry ... Witquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:54 schreef Senzune het volgende:
[..]
Wil je het even niet over wijn hebben want ik heb al een koppijn.
Hier niet, maar ik heb een knal voor mijn kop gehad. Ik maakte een geintje voor de gein werd er even naar mij uitgehaald alleen kreeg ik de mep vol in mijn nek ipv ernaast.quote:
De tweede 40+-fokker die deze week een klap op zijn bek krijgtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:30 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik heb een knal voor mijn kop gehad. Ik maakte een geintje voor de gein werd er even naar mij uitgehaald alleen kreeg ik de mep vol in mijn nek ipv ernaast.
Hoort dat eigenlijk bij het 40+ zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tweede 40+-fokker die deze week een klap op zijn bek krijgt![]()
Denk dat het bij de net 40+ ers hoort... Ik heb er geen last van, maar een PP of een SIG zie nog wel eens een klap op hun bek krijgen ... En mogelijk dat er ooit wat dames met elkaar op de vuist gaan of zo ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:33 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hoort dat eigenlijk bij het 40+ zijn?
Ah 40 plussers gebruiken teveel hun hoofd dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het bij de net 40+ ers hoort... Ik heb er geen last van, maar een PP of een SIG zie nog wel eens een klap op hun bek krijgen ... En mogelijk dat er ooit wat dames met elkaar op de vuist gaan of zo ...
Je maakt je vaak te druk om niks...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ah 40 plussers gebruiken teveel hun hoofd dus.
En nu ben je dat niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was vroeger nog getrouwd,,, Ik had iets waar ik me druk om kon maken...
Wat dat betreft heb je misschien gelijk, maar het verleden is niet zomaar terug te draaien.. Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef Senzune het volgende:
[..]
En nu ben je dat niet meer.
Denk ten allertijden eerst aanjezelf, dat is het enige wat ik te zeggen heb.
De laatste keer was nog in Tilburg ergens in 1984 en die heeft ze driedubbel terug gekregen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef chufi het volgende:
Ik heb er geen last van, maar een PP of een SIG zie nog wel eens een klap op hun bek krijgen ...
OK tijdje terug...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De laatste keer was nog in Tilburg ergens in 1984 en die heeft ze driedubbel terug gekregen.
Ik zie het tegenwoordig eerder aankomen wanneer het fout dreigt te gaan en begeef me sowieso veel minder op plekken waar veel mensen bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ah 40 plussers gebruiken teveel hun hoofd dus.
Voor mij was het ook ergens midden jaren 80, maar die hebben nog geen tikje teruggekregen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
De laatste keer was nog in Tilburg ergens in 1984 en die heeft ze driedubbel terug gekregen.
had je een pre uitgaanskater?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
omdat ik me vrijdag ziek had gemeld en niet gewerkt had , denk ik nu dat het zondag is ... Maar morgen kan ik nog niet weer werken ....
Nee ik ben uit mn ritme..quote:
Want dat vind je lekker om de dag mee te beginnen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef sacha het volgende:
ik krijg elke dag een klap op mijn schmoel
Heb je griep of wil je er niet over praten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben uit mn ritme..Dus misschien dinsdag of woensdag weer aan het werk... hangt van het herstel af...
Pijnlijke schouder.... donderdag op het werk gebeurt.... Iemand trok me op mn voeten (ik lag op de grond) Maar daar ging het dus fout....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je griep of wil je er niet over praten?
Maar waarom lig je op de grond als je aan het werk bent?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Pijnlijke schouder.... donderdag op het werk gebeurt.... Iemand trok me op mn voeten (ik lag op de grond) Maar daar ging het dus fout....
Dat gebeurt soms op mn werk ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarom lig je op de grond als je aan het werk bent?
Jaja, maar hoe trek je iemand die al op de grond ligt op zijn voeten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms op mn werk ...
Soms kijk ik ook wel eens onder de vloer![]()
Aan mn armen op mn voeten .... vanaf de grond ....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, maar hoe trek je iemand die al op de grond ligt op zijn voeten?
Had je geen zin om zelf op te staan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan mn armen op mn voeten .... vanaf de grond ....
Dacht ik kan wel een handje gebruiken , maar dan wordt je door een ex-international op getrokken en dan ging het mogelijk iets te snel ...quote:
Is er iets verrekt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik kan wel een handje gebruiken , maar dan wordt je door een ex-international op getrokken en dan ging het mogelijk iets te snel ...
Ja balen, geen gekke dingen meer doen dan met ex-internationalsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moet haast het wel... Bepaalde bewegingen zijn erg pijnlijk....
Nee, ik word langzaam wijzer met de jaren... Dunken gaat het niet meer worden ....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja balen, geen gekke dingen meer doen dan met ex-internationals
Zo, wat een agressiviteit rond koffietijdquote:Op zondag 21 juli 2013 09:05 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen, hopen dat de schouder van Chufi weer beetje bij getrokken is, en over iemand op zijn Bek timmeren, oh ik weet er nog wel een paar die ik zo nokkie nokkie wilt slaan
Buren ellende juist door dit warme weer wekt agressie op, bbq, radio's, gillende kinderenquote:Op zondag 21 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo, wat een agressiviteit rond koffietijd, veel te warm om te vechten, relaxen is het woord
Dat is inderdaad wel een verschil met als het koud is maar ik vind dat wel gezellig en heb hier gelukkig geen buren die ghettoblasters aan hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 10:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Buren ellende juist door dit warme weer wekt agressie op, bbq, radio's, gillende kinderen
Kan heel gezellig zijn ja, hier 2 huizen verderop denken ze dat ze alleen buiten zitten of zo, dat hele gezin schreeuwt, hebben ze zelf niet eens in de gaten denk ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een verschil met als het koud is maar ik vind dat wel gezellig en heb hier gelukkig geen buren die ghettoblasters aan hebben
Heeeel herkenbaar! Hier ook een zooi buren incl. kinderen rond de acht, tien jaar en tot 3 uur 's nachts brullen ze door....quote:Op zondag 21 juli 2013 10:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Buren ellende juist door dit warme weer wekt agressie op, bbq, radio's, gillende kinderen
Dan zijn het ook rare ouders als ze dat toestaan. Ik heb geen kinderen maar als dat zo was geweest dan moeten ze het niet in hun kop halen om na 22.00 uur overlast te veroorzaken.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heeeel herkenbaar! Hier ook een zooi buren incl. kinderen rond de acht, tien jaar en tot 3 uur 's nachts brullen ze door....
Hier ook weinig overlast, ik heb wel een speelterrein achter maar ik vind het wel gezellig om spelende kinderen te horen.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een verschil met als het koud is maar ik vind dat wel gezellig en heb hier gelukkig geen buren die ghettoblasters aan hebben
Tegenwoordig gaat het meer zoquote:Op zondag 21 juli 2013 13:39 schreef Senzune het volgende:
Spelende kinderen en zomer doen mij altijd aan het volgende denken.
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:52 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat het meer zo![]()
[ afbeelding ]
quote:-zullen we naar de schommel gaan?
-Nee, ik ga liever wippen.
Zo is dat ... Geen buurkinderen gehoord hierquote:Op zondag 21 juli 2013 22:11 schreef Kaat38 het volgende:
Tja, als de moeder al het 'goede' voorbeeld geeft door continue te brullen kan je van die kinderen ook niet anders te verwachten.
Lol hebben en zeker met dit weer moet kunnen maar hou een beetje rekening met je omgeving denk ik dan.
das goed nieuws denk ikquote:Op maandag 22 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier niet... Oh ik ga morgen niet werken ...
Komt goed uit ,,,, UPS komt langs met een pakketquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zit er in dat kadoosje?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed uit ,,,, UPS komt langs met een pakket
Waar was dat onderzoek ook al weer dat ca. 70% van de mannen een vrouw gelijk geeft om van het gesprek/de discussie af te zijn?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk niet maar Sas begint er over en gun haar ff een momentje
Ik gok dat er dan nog ruim 20% gelogen heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar was dat onderzoek ook al weer dat ca. 70% van de mannen een vrouw gelijk geeft om van het gesprek/de discussie af te zijn?
Het lijkt al gewerkt te hebben...quote:Op maandag 22 juli 2013 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar was dat onderzoek ook al weer dat ca. 70% van de mannen een vrouw gelijk geeft om van het gesprek/de discussie af te zijn?
Waar zie je me wel voor aan Leandra?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
Daar zou ik even mee wachten, tot het wat minder warm is.
ik krijg nooit gelijk dus dit is een geluksmomentjequote:Op maandag 22 juli 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk ? Ik zou niet eens meer weten waar het over ging .. maar het zal wel 100%
Mooi ... Kusje er op en we zijn beide blijquote:Op maandag 22 juli 2013 01:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg nooit gelijk dus dit is een geluksmomentje
hč gadverdamme, ik haat het als je dat doetquote:Op maandag 22 juli 2013 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi ... Kusje er op en we zijn beide blij
Vertel dan eens hoe je het wel zou willen?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
hč gadverdamme, ik haat het als je dat doet
ik wil helemaal nietsquote:Op maandag 22 juli 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe je het wel zou willen?
Ik hoop ook dat mijn wekker 's morgens vroeg afgaat omdat ik moet werken maar ik zit helaas zonder.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn wekker ging vanmorgen om 6 uur al af zodat ik fijn nog even 5 km. kon gaan rennen voordat ik naar mijn werk ging
Balen voor je, behalve dat het een slechte tijd is zit je inderdaad ook nog eens met de vakantieperiode waarin mensen slecht bereikbaar zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat mijn wekker 's morgens vroeg afgaat omdat ik moet werken maar ik zit helaas zonder.![]()
Sollicitaties gaan moeizaam omdat diegene die ik moet hebben op vakantie zijn etc.
Deze bejaarde houdt het prima uit met een ventilatorquote:Op maandag 22 juli 2013 16:25 schreef sacha het volgende:
Zijn de eerste bejaarden al door de hitte bevangen?
Het is voornamelijk balen dat ik niet ingeschreven sta terwijl ik wel de papieren in orde had gemaakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen voor je, behalve dat het een slechte tijd is zit je inderdaad ook nog eens met de vakantieperiode waarin mensen slecht bereikbaar zijn.
Succes!
En deze bejaarde is nog lang niet bejaard. 22 Graden hier, en goed uit te houden.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Deze bejaarde houdt het prima uit met een ventilator
Veel te vroeg om hard te lopen. Dat doe ik het liefst als ik terug kom van het werk, maar bij deze hitte sla ik wel even over.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn wekker ging vanmorgen om 6 uur al af zodat ik fijn nog even 5 km. kon gaan rennen voordat ik naar mijn werk ging
Inderdaad....rare hobbies hebben die 40 plussers.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
Het is gewoon te warm om hard te lopen of te fietsen of zelf maar boodschappen te doen.. Laat staan werken
Ik had op mijn werk airco, ik zat daar liever dan thuis.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
Het is gewoon te warm om hard te lopen of te fietsen of zelf maar boodschappen te doen.. Laat staan werken
Mijn werk is gebaseerd op airco (computervloer), maar in mn kantoorruimte werkt die heel matig ...quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk airco, ik zat daar liever dan thuis.
Daarom zit ik nog op mijn werk.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had op mijn werk airco, ik zat daar liever dan thuis.
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik hoop dat ik snel nieuwwerk heb.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn werk is gebaseerd op airco (computervloer), maar in mn kantoorruimte werkt die heel matig ...
Hoop ik ook voor jequote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik hoop dat ik snel nieuwwerk heb.
Nee, dat klopt.Ik ben in die gelukkige omstandigheid. Maar ik weet dat niet iedereen dat heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:54 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar dat he je niet altijd zelf voor het zeggen.
Het is even balen maar het komt wel weer goed, ik heb nog wel wat pijlen op mijn boog. Alleen is het even lastig omdat het ook vakantietijd is.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.Ik ben in die gelukkige omstandigheid. Maar ik weet dat niet iedereen dat heeft.
Succes met zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |