abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:20:14 #101
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129113656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 02:55 schreef hmmmz het volgende:
Mensen die hier hip willen doen met hollister of abercrombie :') Ik hoop dat je niet veel ouder bent dan 16. Pubermerk waar je als jong volwassene niet in gezien wilt worden. In de VS kan je het dragen tot het einde van je highschool tijd. Als je het daarna op de uni gaat dragen ben je echt een douche en kijken ze je raar aan.
Ik ben 16, en tevens /care wat ze in dat achterlijk land doen. Hip doen met "de VS" :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_129113752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik ben 16, en tevens /care wat ze in dat achterlijk land doen. Hip doen met "de VS" :')
Blijkbaar care je wel en doe je ook hip met "de VS":

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
+ Vooral Engels/Amerikaans personeel, maakt het nog excentrieker
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:28:37 #103
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129113865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Blijkbaar care je wel en doe je ook hip met "de VS":

[..]

Het maakt het exentriek, dat kan niemand ontkennen. Net als dat ze bij Seidensticker winkels in Nederland vaak Duits spreken.

Maar zo'n teksten als "in de VS kan dit echt niet meer" enzo :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:32:21 #104
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_129113952
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef hoink581 het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik moeten concluderen dat je een overduidelijke kasthomoseksueel bent, TS.

Ik adviseer je dan ook om zo snel mogelijk voor je liefhebberij van bockworst uit te komen voor je nog meer schade aanricht.
_O-
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:41:55 #105
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129114179
Gister was ik weer in Maastricht en kon het niet laten om ook even bij de Hollister binnen te komen. Daar bij het pashokje raakte ik aan de praat met zo'n meisje van ongeveer mijn leeftijd die daar werkte. Ik vroeg waarom er maar 2 pashokjes waren, en toen moest ze lachen en zei ze dat ik niet de enige was die dat vroeg, maar dat het waarschijnlijk bij het concept hoort.

Maar toen begon ze wat meer te vertellen, vroeg ik hoe lang ze d'r werkt en zei ze nog niet zo lang, en dat ze er was gaan werken omdat ze nog veel mensen nodig hadden. Ze vroeg wat ik deed en ik vertelde dat ik fotografeerde, dat vond ze best vet. Uiteindelijk haar nummer gekregen _O-
pi_129114451
Had dit tien jaar geleden. Toen was het ook echt super goedkoop. Kocht truien voor een tientje. Baal er wel van dat nu iedereen er in loopt, want dan lijkt het net of je hip wilt doen. Ik woonde in California dus kocht het altijd daar en was verder ook eigenlijk nergens te koop. Ben echt verbaasd over de prijzen hier in Europa. Overigens net als in New York waar het ook heel veel duurder is. Zeker op 5th. Beetje triets. Had nooit verwacht dat het zo populair zou worden.

Hollister zit gewoon ontzettend goed. Pas namelijk niet bijzonder veel kleding maar deze zitten als gegoten. Ziet er overigens niet uit als al die dunne mensen in muscle fit lopen. Dat zou een betere klacht zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 19 juli 2013 @ 10:57:13 #107
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129114554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:53 schreef ssebass het volgende:
Hollister zit gewoon ontzettend goed.
True, ik vind er veel makkelijker passende kleding dan in de meeste andere winkels.
pi_129115712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 10:41 schreef Susteren het volgende:
Gister was ik weer in Maastricht en kon het niet laten om ook even bij de Hollister binnen te komen. Daar bij het pashokje raakte ik aan de praat met zo'n meisje van ongeveer mijn leeftijd die daar werkte. Ik vroeg waarom er maar 2 pashokjes waren, en toen moest ze lachen en zei ze dat ik niet de enige was die dat vroeg, maar dat het waarschijnlijk bij het concept hoort.

Maar toen begon ze wat meer te vertellen, vroeg ik hoe lang ze d'r werkt en zei ze nog niet zo lang, en dat ze er was gaan werken omdat ze nog veel mensen nodig hadden. Ze vroeg wat ik deed en ik vertelde dat ik fotografeerde, dat vond ze best vet. Uiteindelijk haar nummer gekregen _O-
Lief dagboek,

vandaag heb ik op Fok! weer eens beschreven hoe mijn dag was. Eigenlijk kon niemand het interesseren, maar omdat ik me zo enorm graag wil profileren heb ik toch maar geschreven. En nu heb ik nog eens kunnen vermelden dat ik foto's neem en dat een meisje mijn telefoonnummer wilde! :D

Groetjes,

Susteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')