Ik ben 16, en tevens /care wat ze in dat achterlijk land doen. Hip doen met "de VS"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 02:55 schreef hmmmz het volgende:
Mensen die hier hip willen doen met hollister of abercrombieIk hoop dat je niet veel ouder bent dan 16. Pubermerk waar je als jong volwassene niet in gezien wilt worden. In de VS kan je het dragen tot het einde van je highschool tijd. Als je het daarna op de uni gaat dragen ben je echt een douche en kijken ze je raar aan.
Blijkbaar care je wel en doe je ook hip met "de VS":quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben 16, en tevens /care wat ze in dat achterlijk land doen. Hip doen met "de VS"
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Susteren het volgende:
+ Vooral Engels/Amerikaans personeel, maakt het nog excentrieker
Het maakt het exentriek, dat kan niemand ontkennen. Net als dat ze bij Seidensticker winkels in Nederland vaak Duits spreken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijkbaar care je wel en doe je ook hip met "de VS":
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef hoink581 het volgende:
Aan de hand van dit topic heb ik moeten concluderen dat je een overduidelijke kasthomoseksueel bent, TS.
Ik adviseer je dan ook om zo snel mogelijk voor je liefhebberij van bockworst uit te komen voor je nog meer schade aanricht.
True, ik vind er veel makkelijker passende kleding dan in de meeste andere winkels.quote:
Lief dagboek,quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:41 schreef Susteren het volgende:
Gister was ik weer in Maastricht en kon het niet laten om ook even bij de Hollister binnen te komen. Daar bij het pashokje raakte ik aan de praat met zo'n meisje van ongeveer mijn leeftijd die daar werkte. Ik vroeg waarom er maar 2 pashokjes waren, en toen moest ze lachen en zei ze dat ik niet de enige was die dat vroeg, maar dat het waarschijnlijk bij het concept hoort.
Maar toen begon ze wat meer te vertellen, vroeg ik hoe lang ze d'r werkt en zei ze nog niet zo lang, en dat ze er was gaan werken omdat ze nog veel mensen nodig hadden. Ze vroeg wat ik deed en ik vertelde dat ik fotografeerde, dat vond ze best vet. Uiteindelijk haar nummer gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |