SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Hij is paars met petrolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:29 schreef bellelena het volgende:
Goeie stash Marjolijntje! Die roze met groen, die kleuren vind ik mooi! Welke is dat?
En wat een toffe foto! Jullie zien er zo mooi uit samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Poppedein, ik heb (al las ik dat het waarschijnlijk niet meer nodig was) mijn manduca wel te leen, maar die moet terug zijn op 12 september.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Eigenlijk alleen de rucksack omdat je die hoog genoeg kan krijgenquote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Piekie81 het volgende:
Is rugdragen met zo'n uk handig en welke knoop is dan geschikt voor langere stukken en dus ook om te slapen?
Het is lastig zeker met rugdragen omdat een jas gewoon lastig knopen is als hij dik is.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:09 schreef Piekie81 het volgende:
En ook nog een heel andere vraag. Op een gegeven moment wordt het natuurlijk weer kouder. Hoe dragen jullie dan? Over je jas heen? En wat voor stof heeft je jas dan, wol of zo'n hi-tech stofje lijken me niet echt fijn voor een baby om tegenaan te zitten.
Of is een draagjas dan een must have?
Precies de tip die ik nodig had!quote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef pessie het volgende:
Gulara, en de doek bij z'n broekje instoppen voor je hem op je rug gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |