komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef Gulara het volgende:
Maar? Maar? Maar Marokkanen zijn toch heul niet Aziatisch?![]()
ik snap het niet meer..![]()
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nah! Het ging niet eens over sex dacht ik.
doe je hoofddoek op?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
Nah. Gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
tico probeert mij mee te krijgen naar die krijsmeeting in een park .
uhuh.quote:
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.quote:
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
jij ziet er uit als Marokkaan aldus jezelf.
is dit een valstrik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja een vrijgevochten modebewuste sexy Marokkaan wel! Tropische verrassing!
Maar jij bent hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
komt wel goed schatje.![]()
Ik ben heul geen Marokkaan, ik fop alleen iedereen door er zo uit te zien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Gulara het volgende:
[..]
Maar wel Aziatisch? Want dat is kei dicht bij mij!
Ja?quote:
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?quote:
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!quote:
Met moeite. En veel fantasie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
mutsquote:
Dat ligt er aan. Mijn tante ligt op IC. Als dat verkeerd gaat ben ik er niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Joene het volgende:
[..]
jou ! Maar je zal wel niet komen niet ?
Ja die ja.quote:
En op die bewuste envelop is de verpakking van het geboortekaartje gebaseerd!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn zaad opgestuurd en is ze zo zwanger raakt!
Hoeft ze niet bekend te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |