eiwitten goed joh, ik heb ook nog ergens potje whey staanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef As1981 het volgende:
Dukan dus alleen eiwittten en een beetje groente. Dus ik mag mijn eigen gerechten en het konijnenvoer van becky
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik zal zelf nooit een dochter hebben. Ik werp me maar al te graag op als babysit voor je mooie dametjes
Je kent me hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:
Maar maar maar, als ik nou moet plassen, ga ik dan mijn baby's bij jullie achterlaten of neem ik ze mee?
Dilemma....
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....quote:
Ow..leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier nog zo'n fileparkeerfaalhaas. En sociofoob. En onzekere moeder. En melkkoe.
Dusss het wordt dolletjes
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee nog niet....maar ik ken je reputatie....
Kersjes, je moet dan wel mijn kinderen bij die Marokkaan vandaan houden hoor!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mijn vader komt, Badr heet ie, die wil vast met je meerijden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef Montelly het volgende:
Zijn er ook nog andere vaders die komen? Ik heb een ruime 5 zits, kan ook nog carpoolen als dat gewenst is?
Ik ben Joods, dat zit wel snorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
had je commentaar op mijn snor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:57 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Ik ben Joods, dat zit wel snor![]()
Grapje of course
Als ie groot genoeg is om de tweeling van Kyara in te verstoppen, dan wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |