Dat kan iedereen met meer dan 2 hersencellenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi. Toevallig ook ervaring met ikea-kasten in elkaar zetten?
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat kan niet allemaal tegelijk ofzo
aiight rodawaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.
Connie heeft proefverlof joodje.quote:
Wel jammer dat je geen klasse hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mij ook niet. Dan heb ik toch een lul
Gevaarlijk man, met een handige app kan je van een foto een sleutel namaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
Heb je je sleutels ook gepost op facebook?
Meestal doen ze dat tegenwoordig...
schuren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?
Ik heb helemaal geen laminaatquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.
Heb je je toch weer overschat vandaag ofnie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ben trouwens weer gestopt, want ik moet zo iets doen dus kan niet verder
Even update: de muren zijn nu gedaan. Morgenochtend het vloerbedekking leggen en de kast in elkaar zetten..
Ja de vloer moest ook liggen en de kast in elkaar. Maar het verven was een rotklus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je je toch weer overschat vandaag ofnie?
Wanneer vingeren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja de vloer moest ook liggen en de kast in elkaar. Maar het verven was een rotklus.
Bovendien lig ik al in je 3 persoonsbed, toch schat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sorry ik ben de 13 al gepasseerd
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bovendien lig ik al in je 3 persoonsbed, toch schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |