SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt is zijn ene oog ook wat groter dan 't ander omdat hij een scheve afplatting had. Wordt aan gewerkt, maar ik zal het eens aankaarten ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Jamaar F heeft ook van die olijfvormige ogen. Ik heb ergens de indruk dat het daardoor een soort optisch bedrog is.
En anders gewoon eens aankaarten bij CB?
ik had hetzelfde, de CB-arts zei, hij kijkt wel scheel hè?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nu je het zegt is zijn ene oog ook wat groter dan 't ander omdat hij een scheve afplatting had. Wordt aan gewerkt, maar ik zal het eens aankaarten ja.
Volgens mij had ik het al verteld maar de fysio zei een paar weken geleden spontaan "oh hij kijkt nog scheel? dat kán nog bijtrekken hoor".Sindsdien zie ik het op elke foto.
Zeemanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:09 schreef pessie het volgende:
Kyara leuke pakjes zeg! Wil je delen waar je ze vandaan hebt?
F. Is tof suiker. ik dacht ook dat dat loensen vanzelf over zou gaan.
Ja, L. is steeds meer aan het volgen en lijkt steeds meer te zien. Maar dat gaat wel gepaard met een intens geconcentreerde (schelequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ja volgens mij ook LE, nu ze beter ziet kijkt ze amper nog scheel, alleen als ze moe is nog.
Suiker, geel staat Isa ook erg mooi. En blauw
ja maar ze zei het ook zo bluntly!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Spirit ik moet toegeven, ik had het al in huis. Toen ik nog een krullenbol met bruine ogen zou krijgen.
Ik vind groen zo mooi staan bij rood haar
Mango jij was toch echt beledigd?Ik vond dat zo'n mooi verhaal. En dan later al je foto's terugkijken, hihi.
Misschien is ze wel lesbisch en is E iets voor haar? Kan ook altijd nog natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind Zeeman ook een leuke winkel. Ik verlaat die winkel nooit meer zonder tasje.![]()
En ik vind F. zo leuk. Jammer dat ie al gekoppeld is. Nu wordt Riley straks een oude vrijster. Die heeft nog niemand
Opzich is Bram nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind Zeeman ook een leuke winkel. Ik verlaat die winkel nooit meer zonder tasje.![]()
En ik vind F. zo leuk. Jammer dat ie al gekoppeld is. Nu wordt Riley straks een oude vrijster. Die heeft nog niemand
Think outside the box!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Misschien is ze wel lesbisch en is E iets voor haar? Kan ook altijd nog natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook helemaal goedgekeurd. Wvk zei "ik geloof dat ik wel kan stellen dat het bij jullie allemaal prima gaat he?" Ja, inderdaadDe prikjes waren wel gemeen, heb ons meisje nog nooit zo horen huilen. Echt zo'n schrik/pijnhuiltje, uit de grond van haar hart. Het was maar goed dat papa met Lars in de kamer ernaast de ogentest opnieuw aan het doen was, want Lars had dat niet gepikt... zijn zusje zo'n pijn doen.. boh! (Die ogentest moet overigens nóg een keer overnieuw, weer niet geslaagd)
Haha.. jullie ook al zo aan het uithuwelijken? Ik zag vanmiddag een oproep van Gordon voor een nieuw programma "helpmijndochteraandeman" oid. Zou het nog te vroeg zijn om Femke al op te geven?
Mama van Lars & Femke
players unite.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie weet hoeveel chickies die van mij later wil hosselen, ik zeg niet bij voorbaat nee.
Cathmar had er 2 in de aanbieding (v&a)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef As1981 het volgende:
Is zo'n bumbo nou echt handig? Ik vind het er altijd een beetje raar uitzien ofzo. Maar ik heb wel een baby die het liefst de hele dag wil zitten maar dat nog niet zelfstandig kan.
En zijn die dingen een beetje te betalen, mijn man ziet me weer aankomen....
Ik vond m handig, E was t niet met me eens. Tweedehands niet duur, 20/25 euro meestalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef As1981 het volgende:
Is zo'n bumbo nou echt handig? Ik vind het er altijd een beetje raar uitzien ofzo. Maar ik heb wel een baby die het liefst de hele dag wil zitten maar dat nog niet zelfstandig kan.
En zijn die dingen een beetje te betalen, mijn man ziet me weer aankomen....
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Cathmar had er 2 in de aanbieding (v&a)
Ik heb geen foto's. Alleen 1 mega chagerijnige midden in een wee toen mijn vriend de camera goed wilde instellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:17 schreef L-E het volgende:
Kijken jullie wel eens de foto's van de bevalling terug? En huilen jullie dan ook voortdurend, of ben ik gewoon zo'n emo?
Ik kan ze nog steeds niet terug kijken zonder er van van de kaart te raken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:17 schreef L-E het volgende:
Kijken jullie wel eens de foto's van de bevalling terug? En huilen jullie dan ook voortdurend, of ben ik gewoon zo'n emo?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef L-E het volgende:
Er zit zo'n foto tussen, zo een die je gewoon niet wil hebben. Van een prematuur en dysmatuur kindje, helemaal bleek en grauw, terwijl er een paar blauwe ok-pakken omheen staan met een beademingtoestand op dat kindje. Onderdrukte paniek op ieders gezicht.
En dat is mijn kindje. En dat ligt nu blakend van gezondheid, met zijn spekbenen en zijn onderkinnen intens gelukkig te slapen boven. Held.
Stoerequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef L-E het volgende:
Er zit zo'n foto tussen, zo een die je gewoon niet wil hebben. Van een prematuur en dysmatuur kindje, helemaal bleek en grauw, terwijl er een paar blauwe ok-pakken omheen staan met een beademingtoestand op dat kindje. Onderdrukte paniek op ieders gezicht.
En dat is mijn kindje. En dat ligt nu blakend van gezondheid, met zijn spekbenen en zijn onderkinnen intens gelukkig te slapen boven. Held.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ze nog steeds niet terug kijken zonder er van van de kaart te raken.
Ja.dat dus!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Stoere![]()
Dat lijkt me idd ook heel confronterend![]()
Nee ik kan het nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]Staat jouw bevallingsverhaal eigenlijk al ergens?
+1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Het helpt mij echt bij de verwerking. Lees het echt vaak terug ook.
Op het moment jank ik al genoegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn tante is per ambulance afgevoerd vanmiddag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Tally, hopelijk wordt dat snel minder heftig
Even zonder verder bij te lezen: L0t, hoe was je eerste werkdag? Hebben jij en J het overleefd?
Dan krijg je het aardig voor je kiezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Mijn tante is per ambulance afgevoerd vanmiddag.
Dat gedoe op mn werk is nog niet afgelopen. De gebroken nachten. De peuter. Al met al een hoop te overdenken
Omg! Gelukkig ging je even kijken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Dus ik ga net zo bij mijn slapende baby kijken, heeft ie het snoer van de babyfoon in bed getrokken.![]()
Grijpafstand is weer vergroot kennelijk!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat vorig jaar vandaag mijn uitgerekende dag was![]()
En nu is.mn meisje over 12 dagen alweer 1. Wat gaat het toch hard (en wat is ze toch leuk)
Ik weet nog precies waar ik was toen ik las dat je positief had getest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en 1 jaar geleden deed ik vandaag een testje waar ik een schaduw van een streepje op meende te zien! Ik dacht toen nog dat ik mezelf gek aan het maken was
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet nog precies waar ik was toen ik las dat je positief had getest.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:46 schreef Gulara het volgende:
En Pi is al voorzien, en is echt niet toe aan een buitenvrouw. Toen we net in de trein bij D. in de buurt waren begon hij spontaan een serenade voor D. te zingen! Heul hard!
Oh ja, ik heb dus geen drempelangst om m'n baby mee de hort op te nemen, maar ik geloof dat de medemens soms gehoopt had dat ik hem thuis had gelaten.
Ik heb vorige week pas voor het eerst durven knippen (met een clippertje en Egg Birds). Daarvóór vijlde ik altijd, durfde het echt niet aan met zijn beweeglijkheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
E's nageltjes beginnen wat minder bijtbaar te worden, maar ik durf niet zo goed te knippenze is zo beweeglijk!!
Ik bijt M's nageltjes nog steeds.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb vorige week pas voor het eerst durven knippen (met een clippertje en Egg Birds). Daarvóór vijlde ik altijd, durfde het echt niet aan met zijn beweeglijkheid.
Succes aan de nachtbrakers en shandaly veel plezier op je kolfdate, hoop dat ie knap is!
Egg Birds?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb vorige week pas voor het eerst durven knippen (met een clippertje en Egg Birds). Daarvóór vijlde ik altijd, durfde het echt niet aan met zijn beweeglijkheid.
Nee precies. Alleen dat het zonde is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, terwijl als je zelf door de supermarkt loopt en er krijst een baby dan heb je er zelf totaal geen problemen mee en dan denk je eigenlijk niks.
Nee, zeker niet. Dan zou je niets meer kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:21 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan zou ik ook zijn gegaan. Dat heeft dan ook geen zin. Maar soms moet je gewoon je boodschappen doen. Ik zou tenminste niet midden in de AH mijn mandje laten staan omdat mijn kind piept.
Lief dat je het vraagt. Het was wel oké, liep een beetje rond met het gevoel 'wat doe ik hier?' en voelde me 's ochtends echt verdrietig. Maar vandaag gaat het al wel wat beter. Maar als ik kon kiezen bleef ik thuisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Tally, hopelijk wordt dat snel minder heftig
Even zonder verder bij te lezen: L0t, hoe was je eerste werkdag? Hebben jij en J het overleefd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:59 schreef Zolena het volgende:
n
Pessie schilderen, succes pas op de zon, ik ga volgende week ook beginnen met schilderen. Hopelijk krijg ik voor de dakkapel een handige steiger geregeld want ik zie het wiebelend op een laddertje nog niet helemaal zitten.
Wennen hè. Succes!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Het was wel oké, liep een beetje rond met het gevoel 'wat doe ik hier?' en voelde me 's ochtends echt verdrietig. Maar vandaag gaat het al wel wat beter. Maar als ik kon kiezen bleef ik thuisNu aan het kolven, dat vind ik ook maar niks op het werk..
Lees wel mee maar echt even geen puf om ergens op te reageren.
Ik begin te geloven dat onze definities van het woord 'binnenkort' niet helemaal overeenkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd dat jij ook een topic of 2 doorschuiftNog geen eerdere datum?
Van dat laatste heb ik ook (veel..) last jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:55 schreef Gulara het volgende:
[..]
+1
Hoewel ik niet heel veel te verwerken had, vond ik het wel heel fijn om het op een gegeven moment op te schrijven. Bleef maar bezig met de bevalling en nasleep. Voor mij hielp het wel, toen ik het opgeschreven had werd het minder.
nog wel een naar moment in het ziekenhuis wat soms nog door m'n hoofd spookt![]()
Kei mooi!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef danic het volgende:
Jeumig! Op vakantie zijn jullie echt niet bij te houden zeg! Dat belooft wat als ik volgende week weer ga werken![]()
Dus ik doe ff ego, want ik ben ook die fotografeerhoek aan het uitproberen. De meesten met een spiegelreflexcamera gemaakt, maar deze met telefoon:
[ afbeelding ]
Dammquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat onze definities van het woord 'binnenkort' niet helemaal overeenkomen.. Mjah, we hebben afgesproken een bepaald bedrag op onze spaarrekening te willen hebben. Dat hebben we allang, maar we moeten er eerst een
nieuwe auto
van kopen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef Mangostine het volgende:
Goeie hoek, ga ik ook proberen! Mooi meiske danic
Jongens, ik zei het toch: mijn kind is heul niet scheel!
Mwoah, dan zou ik toch gaan voor de ooglap, qua hipheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Gooooooooo M! Beter een piratenpakkie en een papegaai op zijn schouder dan een ooglap!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie weet hoeveel chickies die van mij later wil hosselen, ik zeg niet bij voorbaat nee.
Dat wordt beter, kan ik je na negen maanden vertellen! De kolfkamer van het hele gebouw zit naast het koffieapparaat van 'mijn' afdeling. Dus ik kom de hele tijd mijn directe collega's tegen. Het duurde maanden voor ik dat niet meer awkward vond, maar tegenwoordig vertel ik zelfs gewoon uit mezelf dat ik (nog steeds) bv geef. Helemaal nooit iemand die dat raar vond, behalve ikzelf... Stom hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, het wordt vast beter!En dat kolven ja... niks aan en ik voel me er toch niet helemaal gemakkelijk bij, hoewel ik weet dat ik er nog meer tijd voor zou mogen nemen.
Hoi schattig vers babytje! Ik ben even vergeten hoe je ook alweer heet, maar ach, ik vind je sowieso leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef Elmo76 het volgende:
Hoi meisjes!
Ik kom me hier ook eens melden met mijn dametje! Ik heb wel al af en toe wat meegelezen hier, maar vind het nogal lastig om bij te houden. Dus ik weet niet hoe actief ik hier ga zijn.
Zag een foto voorbij komen van een mooi meisje!wauw danic, mooie dame heb je daar!! (Fotohoek?! Iemand die me ff wil bijpraten?)
En geen schele M voor mango!zal ik dat vrijdag (toch?!) eens ff checken!
![]()
Hierbij nog een fotootje van mijn meisje, vandaag al weer 3 weken oud!![]()
[ afbeelding ]
Thanks! Liva heet ze!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hoi schattig vers babytje! Ik ben even vergeten hoe je ook alweer heet, maar ach, ik vind je sowieso leuk
Elmo, nog gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat vorig jaar vandaag mijn uitgerekende dag was![]()
En nu is.mn meisje over 12 dagen alweer 1. Wat gaat het toch hard (en wat is ze toch leuk)
Gisteren was het een jaar geleden dat we Nin hebben gemaaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en 1 jaar geleden deed ik vandaag een testje waar ik een schaduw van een streepje op meende te zien! Ik dacht toen nog dat ik mezelf gek aan het maken was
Joahquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:
Leuk is dat hè LBHeb jij gebakken! Is van jou!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Haha, dit klinkt zo tof en ubercute tegelijk!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef Suikertante het volgende:
Nou dat moment bestaat hier niet
Ik vind het mooiste moment dat hij kletst in bed, dan draai ik hem op z'n rug, hij kijkt moeilijk want hij kijkt ineens in het licht en dan ineens ontspant zijn hele gezicht in een grote glimlach en zegt hij daarna heel hard Heeeeu!![]()
![]()
whut?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Nog steeds een voorkeur voor z'n kont trouwens, of niet?
QFT. Belachelijk dat ze dat hebben gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Dat zou voor mij een reden zijn dat die mensen voorlopig niet meer mogen oppassen.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef Mangostine het volgende:
Mijn kind staat net in box te tongzoenen met de muur![]()
Ik vind het zo mooi dat hij nu zijn armpjes naar me uitstrekt als ie bij mij wil.
En dat ie doet wat spirit zegt, zijn gezichtje begraven als ie moe is, maar dan in mij.
Ik was al pissig toen m'n moeder Noor op de arm had gevoed, terwijl ik had gezegd dat ze op het kussen gevoed moet worden, zeker als ze nog slaperig is. Dat is niks vergeleken bij deze actiequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wtf sparkling? Ben je Heel Woedend geworden tegen ze? Misschien dat dan de boodschap aankomt? Wat zou ik boos zijn zeg. Hoe dan ook: sterkte.
Succes, je komt handen tekort met een baby die alles op schouderhoogte beschouwt als optrekmogelijkheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje trekt zich nu ook succesvol op aan de tafel. Was tot nu toe alleen in de box. Nu gaat ze het eigenlijk overal proberen. Tafel was haar nog niet eerder gelukt (weinig grip).
ad ezels?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was al pissig toen m'n moeder Noor op de arm had gevoed, terwijl ik ad ezels dat ze op het kussen gevoed moet worden, zeker als ze nog slaperig is. Dat is niks vergeleken bij deze actie.
Hoera voor de box!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Succes, je komt handen tekort met een baby die alles op schouderhoogte beschouwt als optrekmogelijkheid.![]()
Berenkonten zijn gaaf man, jeweetzzzzquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:45 schreef Suikertante het volgende:
Nog steeds een voorkeur voor z'n kont trouwens, of niet?
Damn you autocorrect!quote:
quote:
goeie!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
Latest Parenting Trend: The CTFD Method
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
Ook al is het een grap, het blijkt voof mij telkens het beste advies ever te zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem eigenlijk best mooi!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef becky27 het volgende:
Willen jullie lachen (tenminste ik vind hem heul lachwekkend)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef becky27 het volgende:
Willen jullie lachen (tenminste ik vind hem heul lachwekkend)Heel keurig volgens de richtlijnen, ze lacht niet, twee oren in beeld en geen tanden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het vrolijke meisje is er wel een beetje vanaf ja...
Same here.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Spirit82 het volgende:
De nachtvoeding vind ik ook zo mooiDat ze nog half slaapt en helemaal tegen me aangeknuffeld ligt met haar oogjes dicht, helemaal ontspannen. Overdag is ze snel afgeleid door alles om zich heen of moet ze perse zitten. Maar snachts is het nog even mijn kleineknuffelbaby
Meer mooie emo momenten?
Ja.. alleen heb ik er geen boodschap aan... Slaaptijd is slaaptijd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef Mineola het volgende:
Hebben jullie kinders ook zo'n last met slapen 's avonds? Of is dat weereen weersonafhankelijke faaaaaase?!
Heel erg mee eens, maar aan die groten van jou is dat uit te leggen. Die kleine wordt wat lastiger neem ik aan. Of mag hij van jou standje luchtalarm aanhouden, de halve avond?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.. alleen heb ik er geen boodschap aan... Slaaptijd is slaaptijd.
Dat doet mijn kind niet...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heel erg mee eens, maar aan die groten van jou is dat uit te leggen. Die kleine wordt wat lastiger neem ik aan. Of mag hij van jou standje luchtalarm aanhouden, de halve avond?
Ik ben er nog niet helemaal over uit of alleen het weer is, of ook een klein restantje waterpokken, of gewoon (en dat vermoed ik) een Nieuwe Fase. Overdag slaapt hij namelijk prima. Dus ik ben best standvastig ermee, hij blijft principe in bed. Met gekrijs heb ik ook geen moeite (hij is niet de enige baby in de buurt die moeite heeft), maar hysterisch over zn toeren hoeft nou ook weer niet.
Het heeft dan wel weer als voordeel dat meneer slaapt tot de wekker gaat, ook wel prettig.
Aaahh ja, dat gebeurt hier ook. Of dat hij na een voeding intens tevreden mijn borst nog even naknuffelt. Zo van 'bedankt homie'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Same here.Dan ligt hij inderdaad compleet ontspannen en rustig, met zijn ogen dicht en armen slap langs zijn lijf.
![]()
Ik vind het ook zo lief als hij dan klaar is met drinken en de tepel loslaat en zijn hoofdje precies op mijn borst ten rustte legt. Als een zacht kussentje.
En soms sabbelt hij in de lucht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Aaahh ja, dat gebeurt hier ook. Of dat hij na een voeding intens tevreden mijn borst nog even naknuffelt. Zo van 'bedankt homie'
Mopperen is idd prima! Ook als hij na een uurtje nog steeds niet slaapt maar ligt te kletsen of spelen met zijn knuffel, ook geen probleem. Hij vindt het heel oke in bed, en ik haal hem er ook niet uit tenzij overstuur. Maar dat is hij niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doet mijn kind niet...
Nee serieus, ik leg m weg en dan mag hij prima ff mopperen.. Maar eigenlijk is dat mopperen gewoon omdat hij moe is, ook als ik m oppak blijft hij dan mopperen, dus dan moppert hij maar een end heen. Binnen 5 minuten gaat hij uit.
Dat vind ik ook altijd zo leuk, vertederend ook zo'n mini baby in megabed armen wijd uit elkaar helemaal ontspannen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:11 schreef Kyara het volgende:
Wat fijn Mango!
en de armpjes wijd. Zo lief
Overstuur huilen dan gaan we hem altijd weer halen... Dan is het nog een keer wat drinken, nog even knuffel... maar uiteindelijk als hij weer kalm is gaat hij toch weer terug naar bed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mopperen is idd prima! Ook als hij na een uurtje nog steeds niet slaapt maar ligt te kletsen of spelen met zijn knuffel, ook geen probleem. Hij vindt het heel oke in bed, en ik haal hem er ook niet uit tenzij overstuur. Maar dat is hij niet.
De laatste weken sliep hij alleen steeds heel goed en snel in, en nu is het een klein weekje opeens drama. Tussen zeven en acht in bed, en pas rond negen/tien uur slapen, dat werk. Ik vroeg me gewoon af of dat herkenbaar was.
Het is overigens heel goed mogelijk dat het gewoon de temperatuur is, maar toevallig hoorde ik dit weekend iets over slecht inslapen 's avonds, en het leek wel of hij het gehoord had
Ja! Dat had ik ook nog willen zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef L-E het volgende:
Sparkling, wat een narigheid hebben jullie te verduren sinds de geboorte van E. Klinkt wel alsof je tussen alles door van haar weet te genieten, dat vind ik tof, en knap
+1!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ook al is het een grap, het blijkt voof mij telkens het beste advies ever te zijn.
De mijne niet, wat houdt dat in?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef Kyara het volgende:
Doen hier trouwens nog baby's mee met het Babylab /Baby research center?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje is mobiel hoor. Ze stapt over van stoelen naar tafels naar banken. In dr luierkont en op dr waggelbeentjes
Ik heb me met M ingeschreven vorig jaar. Ging vanuit de universiteit Nijmegen (geloof dat andere universiteiten iets vergelijkbaars hebben). Ze doen vaak onderzoek met jonge kinderen bijvoorbeeld naar taalontwikkeling of het aanleren van patronen. Ik ben met M vorig jaar een aantal keer geweest en vandaag ook weer. Hij vindt het ontzettend leuk. Voor de meisjes ben ik wel benaderd maar ik heb ze niet ingeschreven, vind het met 2 net teveel gedoequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje is mobiel hoor. Ze stapt over van stoelen naar tafels naar banken. In dr luierkont en op dr waggelbeentjes
Ik heb even gegoogled; hier in Groningen is het helaas pas vanaf 2 jaar. Klinkt wel leuk, ik vind taalverwerving heel interessant!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:57 schreef Kyara het volgende:
Doen hier trouwens nog baby's mee met het Babylab /Baby research center?
Dat ziet er altijd zoooo lief uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Echt gaaf dat hij daarvoor een decoratieve doos heeft gekozen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef Mineola het volgende:
Mijn baby trok zich gisteren op aan een decoratieve doos onder de salontafel tot staan!
[ Bericht 15% gewijzigd door bellelena op 17-07-2013 20:25:11 ]
Ik wil vrijdag ook wel evsn voor je kijken hoor.quote:
Dat heb ik hier ook één keer gehad toen hij heel erg geschrokken was van een hard geluid. Herkende hem niet meer terug en hij is toen nog wel een uurtje ofzo op zijn hoede en prikkelbaar gebleven. Daarna nooit meer meegemaakt eigenlijk. Succes ermee...quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Suikertante het volgende:
Nou bedankt allemaalIk denk wel dat hij overleeft zonder hoor, maar ze leken me erg leuk!
Eh hier is iets nieuws: F heeft maar liefst 10 minuten geslapen in de mc! Maar toen we thuis kwamen wilde hij niet meer slapen, was eigenlijk wel heel moe, en toen zette ik een bord iets te hard neer en hij ging me toch krijsen!!! Maar echt zó hard dat het echt pijn doet, op vol volume en heel hoog, en niets hielp!! Na vijf minuten heb ik hem meegenomen onder de douche en daar was hij stil, maar toen ik eronderuit kwam ging het meteen op volle sterkte door. Nu geeft mijn vriend een fles en ik duim zo hard dat hij rustig wordt/blijft. Hij is nu stil, maar straks is die fles leeg..
Ik heb echt hartkloppingen, wát een kutgeluid zegen zo sneu!
is dit serieus alleen een schrikreactie?
Dat had Isa dus gister toen die deur dicht klaptequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Suikertante het volgende:
Nou bedankt allemaalIk denk wel dat hij overleeft zonder hoor, maar ze leken me erg leuk!
Eh hier is iets nieuws: F heeft maar liefst 10 minuten geslapen in de mc! Maar toen we thuis kwamen wilde hij niet meer slapen, was eigenlijk wel heel moe, en toen zette ik een bord iets te hard neer en hij ging me toch krijsen!!! Maar echt zó hard dat het echt pijn doet, op vol volume en heel hoog, en niets hielp!! Na vijf minuten heb ik hem meegenomen onder de douche en daar was hij stil, maar toen ik eronderuit kwam ging het meteen op volle sterkte door. Nu geeft mijn vriend een fles en ik duim zo hard dat hij rustig wordt/blijft. Hij is nu stil, maar straks is die fles leeg..
Niet zwanger zijn en geen borstvoeding geven is gaafquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef Suikertante het volgende:
Dat eten en drinken als een dweil is herkenbaar. Maar toch valt het me mee eigenlijk! Tot dit
Sorry ik was echt even diep onder de indruk. Maar een biertje doet wonderen
Dat heeft L ook een tijd gehad, nu gaat het beter. Soms kijkt hij nog heel verschrikt naar mij en dan zeg ik meestal iets geruststellends met een glimlach, dat helptquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Suikertante het volgende:
Nee, dat is Dude. Die is minimaal 2x zo grootquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef Fieder het volgende:
Wow knappe Saar!![]()
En BobIs dat Bob die huilt bij jouw zwangere buik of was jij dat niet?
SPOILER: DudeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt gaaf dat hij daarvoor een decoratieve doos heeft gekozen!![]()
Brood: soms een halfje bij het ontbijt en tussen de middag eentje. Daarna is hij meestal wel klaar met de kinderstoel. Op het KDV eet hij er wel twee, maar geen idee hoe ze dat geven. Iig zonder korstjesquote:Zolena, de tips over het brood zijn al gegeven geloof ik. Heb in aanvulling daarop wel een andere vraag: hoeveel brood eten jullie kindjes van 6-9 maanden ofzo? Silvijn geef ik er meestal 1 a 1,5 maar eet als ik het aanbied met gemak 2 boterhammen op, en ik denk als ik er nog een zou geven dat hij hem ook zo weg tikt. Het is met elk hapje ook hap slik weg en met allemaal mmmmm en omnomnom geluidjes.
[ Bericht 33% gewijzigd door kleinzusje op 17-07-2013 21:56:11 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Present!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:47 schreef Mangostine het volgende:
Wat, komt er weer 5 minuten jolijt?
IEDEREEN KOMEN NU![]()
![]()
Terugpakken dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
D..... en dat terwijl zij in het begin altijd de klappen van J moest incasseren
Ze was 3 weken te vroeg. Dus geen minuutje gewachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef bellelena het volgende:
Een jaar geleden zat je daar nog met je dikke buik!
Was je er wel al klaar voor? Ze was (en is!) in ieder geval een mooi afgebakken meisje!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze was 3 weken te vroeg. Dus geen minuutje gewacht
Beste methode die ik ook gezien hebquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh!
Wat knapquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Komt vrijdag weer hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje net gemist. Snif. Waarom ging ik nou mijn huis schoonmaken. Snif
Vrijdag wordt mijn oma gecremeerd. En Riley gaat naar mijn nicthje. Die heeft een zoontje van twee en is nog het meest in baby's. Dit is de eerste keer dat Riley ergens anders heengaat dan het kdv voor een langere tijd. Alleen ik weet helemaal niet wat ik als tips moet meegeven. Maak me nu ineens zorgen dat ik te makkelijk denk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |