Belle, wat een scheetje zo in die wagen. En dat duimpje!

En mineola, wat een grote vent! (Ik had de foto vanmiddag al gezien, maar nog niet echt tijd genomen om fatsoenlijk te reageren.) De foto's van KZ mis ik altijd... misschien iets om van tevoren aan te kondigen?

Ah spirit, wat sneu. Was ze zo geschrokken van die deur? Lastig tegenwoordig met overal ramen en deuren open, hier knalt er ook wel eens wat dicht. (En tot nu toe gelukkig altijd nog zonder kindervingertjes of poezestaarten ertussen)
Ik begin best nieuwsgierig te worden naar die Kruidvat-ringen. Wij hadden 'vroeger' voor Lars een setje ringen (3 stuks) die bij een speelkleed hoorden, was ook het beste onderdeel van dat speelkleed...
Suiker, wat een tof pakje! Ik meende dat vrijwel alle baby's scheel kijken omdat 'scherp stellen' nog niet goed ontwikkeld is of zoiets... vanaf wanneer zou je je zorgen moeten maken dan?
Pessie, die pakjes komen van de Zeeman. Denk dat ik nog eens ga kijken voor een maatje groter, met mijn buikslaper zijn knoopjes op de rug ook best fijn

Wij zijn dus vanmiddag bij het CB geweest. Prachtige stats voor Femmetje: 5120g bij 59cm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ook helemaal goedgekeurd. Wvk zei "ik geloof dat ik wel kan stellen dat het bij jullie allemaal prima gaat he?" Ja, inderdaad

De prikjes waren wel gemeen, heb ons meisje nog nooit zo horen huilen. Echt zo'n schrik/pijnhuiltje, uit de grond van haar hart. Het was maar goed dat papa met Lars in de kamer ernaast de ogentest opnieuw aan het doen was, want Lars had dat niet gepikt... zijn zusje zo'n pijn doen.. boh! (Die ogentest moet overigens nóg een keer overnieuw, weer niet geslaagd)
Haha.. jullie ook al zo aan het uithuwelijken? Ik zag vanmiddag een oproep van Gordon voor een nieuw programma "helpmijndochteraandeman" oid. Zou het nog te vroeg zijn om Femke al op te geven?