SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is al oud.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Capi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_fatima_elatik.html
Ik had hem nog niet gezien, thanks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Capi het volgende:
Het spijt me dat ik niet overal van op de hoogte ben man
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi wil iemand die dvd die bij de scc zit?
ze fietsen naar de trainingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef manny het volgende:
Leuk allemaal dat fietsen enzo, maar het mag wel weer beginnen !
provinciaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zullen we die wedstrijd om de JC-schaal maar verplaatsen? De Zwarte Cross is dat weekend al, dus zal de KNVB maar een andere oplossing moeten verzinnen...
de wat kross?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zullen we die wedstrijd om de JC-schaal maar verplaatsen? De Zwarte Cross is dat weekend al, dus zal de KNVB maar een andere oplossing moeten verzinnen...
Provinciaal met een zachte g zelfs, who cares?quote:
die verliezen we dan ook en in speelronde 20 ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
Worden we nog wel kampioen als we dit jaar de JC-schaal winnen?
Krijgen we dan ook wel de jaarlijkse pak slaag van Real Madrid?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die verliezen we dan ook en in speelronde 20 ook
ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Provinciaal met een zachte g zelfs, who cares?
Dat blijkt....quote:
Lekker brommer kiekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zekers, mot ok gebeure...quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat blijkt....
Zul je een leuk leven hebben, als je mensen al gaat beoordelen op waar ze vandaan komen...
ik ben echt niet de enige hoor. dat zie je. dat je zo'n boersfestival al boven ajax kiest zegt genoeg lijkt me. ga je dan ook met bier gooien in de arena als ze rowen heze draaien? of alleen als je de teletekstpagina op start?quote:
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt niet de enige hoor. dat zie je. dat je zo'n boersfestival al boven ajax kiest zegt genoeg lijkt me. ga je dan ook met bier gooien in de arena als ze rowen heze draaien? of alleen als je de teletekstpagina op start?
Ajax is je sociaal, persoonlijk, zakelijk, emotioneel en complete leven!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.
Dit ondanks dat bijna iedereen die om voetbal geeft in mijn familie, voor PSV is. Maar ik vind hun filosofie en manier van voetballen zum kotzen....
Tsjah, ik verkies momenteel ZC boven Ajax omdat ik er ook een sociaal leven bij heb....
Let op PI man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.
Dit ondanks dat bijna iedereen die om voetbal geeft in mijn familie, voor PSV is. Maar ik vind hun filosofie en manier van voetballen zum kotzen....
Tsjah, ik verkies momenteel ZC boven Ajax omdat ik er ook een sociaal leven bij heb....
En toch in Bulgarije zitten....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax is je sociaal, persoonlijk, zakelijk, emotioneel en complete leven!
zegt onze slovenierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax is je sociaal, persoonlijk, zakelijk, emotioneel en complete leven!
KANKERGRAPPIG JIJquote:
Elke twee weken retourtje Amsterdamquote:
Dat vond ik nou ook, zijn posts gaan in tegenstrijd met zichzelf en inderdaad hoe maak je een debiel duidelijk dat hij een debiel is als zijn eigen debiele gedachtes tegen hem werken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef Smoofie het volgende:
Debiel vs debiel, snap dat je hulp nodig hebt Tyron.
Het komt er op neer dat Suarez een baas is.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, krijg nou wat. Al die tijd verkeerd gezien.
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://board.ogame.nl/boa(...)b590a32c0acb8e1d0229
Liepen wij hier tegen elkaar te flippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Ik was toen echt een GS verslaafde en zou bijna alles doen voor GS.Ik ben toen inderdaad de vakantiemodus ingegaan. Dat spel 2 jaar niet meer aangekeken, en nu raid ik weer volop in het rond. Paar HoF slagen tegen gehad en een paar dikke ninja's gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats 207 op het moment. Die Balaban knalt nog steeds in het rond man.
Suarezquote:
Daarom, Derk moet gewoon net zoals Lukoki lekker weggaan. Kan deze jongen weer naar links.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wauw wat een baas
Hier kan Derk "Huilie" Boerrigter een voorbeeld aan nemen.
quote:
Sananasquote:
Het is wel handig om zo'n draver als Boerrigter erbij te hebben voor de laatste pak 'em beet 15 minuten, als de ruimtes groter worden. Als hij die rol niet accepteert, mag hij wel opflikkeren ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daarom, Derk moet gewoon net zoals Lukoki lekker weggaan. Kan deze jongen weer naar links.
Goeie gozer ja, alleen ben ik bang dat hij niet veel aan spelen komt dit seizoen.quote:
Sana moet op links. Is hij beter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Goeie gozer ja, alleen ben ik bang dat hij niet veel aan spelen komt dit seizoen.
FdB kiest voor zijn sterkste mannen in de voorlinie en dat zijn Bojan/Boerrigter Siggy Fischer/Sana
Al zou FdB tijdens een KNVB bekerwedstrijd tegen een club uit eerste/tweede/derde/topklasse ook het zo aanpakken.
Boerrigter - Bojan - Sana
Hoesen gaat zijn minuten ook wel maken. Boertje, Hoesen en sana zullen de backup voor fischer, siggie en bojan worden gok ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Goeie gozer ja, alleen ben ik bang dat hij niet veel aan spelen komt dit seizoen.
FdB kiest voor zijn sterkste mannen in de voorlinie en dat zijn Bojan/Boerrigter Siggy Fischer/Sana
Al zou FdB tijdens een KNVB bekerwedstrijd tegen een club uit eerste/tweede/derde/topklasse ook het zo aanpakken.
Boerrigter - Bojan - Sana
Jaap!twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 17-07-2013 om 09:13:29Dag 3 van De Lutte is gestart! De Ajacieden zitten aan het ontbijt. Jaap Stam zal de eerste felicitaties op zak hebben. Hij is 41 geworden. reageer retweet
Beste voorstopper wil ik nog wel in meegaan, beste verdediger moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:37 schreef J2T het volgende:
Beste verdediger die Nederland ooit heeft gekend.
Jaap![]()
![]()
Ik kan er geen 5 opnoemen die ik beter vind. De Boer, natuurlijk en misschien Koeman. Van Tiggelen was ook een baas trouwens. Mijn grote voorbeeld vroeger.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beste voorstopper wil ik nog wel in meegaan, beste verdediger moeilijk
Koeman was moeilijk goed hoor. Scoorde hij niet een keer meer dan 20 doelpunten in een seizoen voor PSV? Bizar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan er geen 5 opnoemen die ik beter vind. De Boer, natuurlijk en misschien Koeman. Van Tiggelen was ook een baas trouwens. Mijn grote voorbeeld vroeger.
Verdedigend zijn/waren er weinig beter maar opbouwend, FdB, Ruud Krol, Rijkaard, Koeman, die waren dus toch completer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kan er geen 5 opnoemen die ik beter vind. De Boer, natuurlijk en misschien Koeman. Van Tiggelen was ook een baas trouwens. Mijn grote voorbeeld vroeger.
Dat bedoel ik. En de Boer en Koeman waren puur verdedigend echt niet minder dan Stam. Krol is moeilijk vergelijken, totaal ander voetbal toen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigend zijn/waren er weinig beter maar opbouwend, FdB, Ruud Krol, Rijkaard, Koeman, die waren dus toch completer.
puur verdedigend was De Boer echt wel een klasse minder dan Stam. Echter was er in die tijd geen enkele verdediger die zo kon opbouwen als De Boer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En de Boer en Koeman waren puur verdedigend echt niet minder dan Stam. Krol is moeilijk vergelijken, totaal ander voetbal toen.
98 was 1 van de beste NL teams ooitquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Godtje het volgende:
Stam en FdB werkte gewoon geweldig samen naast elkaar. Zonde dat die geen prijs hebben gepakt met bergkamp voorin.
3 van de beste spelers ooit in 1 team en niks winnen.
Klopt. Dat elftal was echt beter dan dat van '88.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:19 schreef J2T het volgende:
98-2000 was het beste Nederlandse elftal wat ik ooit heb meegemaakt. Mijn God wat een heerlijk elftal was dat. Dat elftal had minimaal 1 prijs moeten pakken.
Ik was toen bij die halve finale, ik ben niet zo'n oranje fan maar was erna wel even ziek van voetbalquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:19 schreef J2T het volgende:
98-2000 was het beste Nederlandse elftal wat ik ooit heb meegemaakt. Mijn God wat een heerlijk elftal was dat. Dat elftal had gewoon minimaal 1 prijs moeten pakken.
De Brazilianen hadden toen ook een bazen elftal trouwens. Toch waren wij zeker niet de mindere.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was toen bij die halve finale, ik ben niet zo'n oranje fan maar was erna wel even ziek van voetbal
2000 was echt een gemiste kans. Dat had onze titel moeten zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was toen bij die halve finale, ik ben niet zo'n oranje fan maar was erna wel even ziek van voetbal
Brazilie had een kut elftal en speelde kut voetbal. Alle ballen op Ronaldo, die wel fenomenaal was. Jammer eigenlijk dat Brazilië sinds de jaren 90 zijn eigen voetbalstijl heeft verloochend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De Brazilianen hadden toen ook een bazen elftal trouwens. Toch waren wij zeker niet de mindere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |