SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is al oud.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Capi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_fatima_elatik.html
Ik had hem nog niet gezien, thanks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:04 schreef Capi het volgende:
Het spijt me dat ik niet overal van op de hoogte ben man
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:58 schreef Tjacka het volgende:
hoi wil iemand die dvd die bij de scc zit?
ze fietsen naar de trainingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef manny het volgende:
Leuk allemaal dat fietsen enzo, maar het mag wel weer beginnen !
provinciaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zullen we die wedstrijd om de JC-schaal maar verplaatsen? De Zwarte Cross is dat weekend al, dus zal de KNVB maar een andere oplossing moeten verzinnen...
de wat kross?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zullen we die wedstrijd om de JC-schaal maar verplaatsen? De Zwarte Cross is dat weekend al, dus zal de KNVB maar een andere oplossing moeten verzinnen...
Provinciaal met een zachte g zelfs, who cares?quote:
die verliezen we dan ook en in speelronde 20 ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
Worden we nog wel kampioen als we dit jaar de JC-schaal winnen?
Krijgen we dan ook wel de jaarlijkse pak slaag van Real Madrid?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die verliezen we dan ook en in speelronde 20 ook
ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef MrStock het volgende:
[..]
Provinciaal met een zachte g zelfs, who cares?
Dat blijkt....quote:
Lekker brommer kiekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef MrStock het volgende:
Zekers, mot ok gebeure...quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:14 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat blijkt....
Zul je een leuk leven hebben, als je mensen al gaat beoordelen op waar ze vandaan komen...
ik ben echt niet de enige hoor. dat zie je. dat je zo'n boersfestival al boven ajax kiest zegt genoeg lijkt me. ga je dan ook met bier gooien in de arena als ze rowen heze draaien? of alleen als je de teletekstpagina op start?quote:
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt niet de enige hoor. dat zie je. dat je zo'n boersfestival al boven ajax kiest zegt genoeg lijkt me. ga je dan ook met bier gooien in de arena als ze rowen heze draaien? of alleen als je de teletekstpagina op start?
Ajax is je sociaal, persoonlijk, zakelijk, emotioneel en complete leven!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.
Dit ondanks dat bijna iedereen die om voetbal geeft in mijn familie, voor PSV is. Maar ik vind hun filosofie en manier van voetballen zum kotzen....
Tsjah, ik verkies momenteel ZC boven Ajax omdat ik er ook een sociaal leven bij heb....
Let op PI man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in de Arena geweest ja, maar dan ga ik niet met bier gooien. Ik ben al 14 jaar fan van Ajax. Wellicht niet voor sommigen hier omdat ik geen seizoenskaart heb oid, maar ik zie mezelf wel als dusdanig.
Dit ondanks dat bijna iedereen die om voetbal geeft in mijn familie, voor PSV is. Maar ik vind hun filosofie en manier van voetballen zum kotzen....
Tsjah, ik verkies momenteel ZC boven Ajax omdat ik er ook een sociaal leven bij heb....
En toch in Bulgarije zitten....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax is je sociaal, persoonlijk, zakelijk, emotioneel en complete leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |