quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet snappen dat spatieloos boven iedereen hier staat xd xd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet snappen dat spatieloos boven iedereen hier staat xd xd
Hu? Zie jij mij hier dat posten? Wat?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil ik hier wel even herhalen.
xcachet: Toto mag van mij naar de hel.
Indirect een doodsverwensing, oftewel een ban, nu jij weer, groetjes!
Alle haters op zijn tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
cachet moet ditis prom weg pak je toto even lekker aan
quote:
Dat dus, herhaling is dodelijk. Zelfde dat ik wel eens in VBL rond hang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik wandel hier wel vaker rond hoor
Denk zometeen welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
GVD WANNEER KRIJGT DIE CASLET EEN BAN
WEG ERMEE
Dat is wat je op TC zei, en dat is wat je bedoelde, nu snel schijnheilig doen heeft geen zinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hu? Zie jij mij hier dat posten? Wat?!
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
WEG ERMEE
ik doe niet meer tinychattenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr gr
Voor 10 euro krijg je haar nummer van mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr gr
Je ziet het hier mij niet posten dus reden voor een ban is niet aanwezig over die post.. En niemand kan bewijzen dat ik DIE zin bedoeldequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat je op TC zei, en dat is wat je bedoelde, nu snel schijnheilig doen heeft geen zin
Nee ik hou van mezelfquote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
WEG ERMEE
Hey bijna naamgenoot. Hoe gaat het met jou?quote:
OMDATquote:
Lekker volwassen houding dit wel hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je ziet het hier mij niet posten dus reden voor een ban is niet aanwezig over die post.. En niemand kan bewijzen dat ik DIE zin bedoelde
[..]
Nee ik hou van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |