quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet snappen dat spatieloos boven iedereen hier staat xd xd
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet snappen dat spatieloos boven iedereen hier staat xd xd
Hu? Zie jij mij hier dat posten? Wat?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil ik hier wel even herhalen.
xcachet: Toto mag van mij naar de hel.
Indirect een doodsverwensing, oftewel een ban, nu jij weer, groetjes!
Alle haters op zijn tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
cachet moet ditis prom weg pak je toto even lekker aan
quote:
Dat dus, herhaling is dodelijk. Zelfde dat ik wel eens in VBL rond hang.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik wandel hier wel vaker rond hoor
Denk zometeen welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
GVD WANNEER KRIJGT DIE CASLET EEN BAN
WEG ERMEE
Dat is wat je op TC zei, en dat is wat je bedoelde, nu snel schijnheilig doen heeft geen zinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hu? Zie jij mij hier dat posten? Wat?!
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
WEG ERMEE
ik doe niet meer tinychattenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr gr
Voor 10 euro krijg je haar nummer van mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan ik voor 5 euro ook een camsessie krijgen gr gr
Je ziet het hier mij niet posten dus reden voor een ban is niet aanwezig over die post.. En niemand kan bewijzen dat ik DIE zin bedoeldequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat je op TC zei, en dat is wat je bedoelde, nu snel schijnheilig doen heeft geen zin
Nee ik hou van mezelfquote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
WEG ERMEE
Hey bijna naamgenoot. Hoe gaat het met jou?quote:
OMDATquote:
Lekker volwassen houding dit wel hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je ziet het hier mij niet posten dus reden voor een ban is niet aanwezig over die post.. En niemand kan bewijzen dat ik DIE zin bedoelde
[..]
Nee ik hou van mezelf
Als je een statement wil maken moet je hem niet gauw weer gaan intrekken wanneer ik je de consequenties even vertel...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je ziet het hier mij niet posten dus reden voor een ban is niet aanwezig over die post.. En niemand kan bewijzen dat ik DIE zin bedoelde
[..]
Nee ik hou van mezelf
Klopt maar dit keer ben je er omdat er wat gebeurd als er geen TR's waren hing je hier nu niet rondquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, herhaling is dodelijk. Zelfde dat ik wel eens in VBL rond hang.
Mooi he. Zou het Amerikaanse leger dit soort onzin hebben zien aankomen toen ze bezig waren met de ontwikkeling van het internet?quote:
WEJOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Rodawa het volgende:
PSG heeft Cavani binnen Rozzje, 64 miljoen KEBEOWWWWW.
Ben 17 joh. En sws zie je mij nu serieus zijn op Fok?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lekker volwassen houding dit wel hoor
Dromen zijn bedrog, ze komen nooit uit. Daarom zijn het ook dromen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
We hebben meer mods nodig!
#Spatieformod
Elke dag 24/7 online.
Die knul heeft een rechtvaardigheidsgevoel.
Zijn droom is om een mod te worden!
Hoe heet jij dan?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey bijna naamgenoot. Hoe gaat het met jou?
MY VOTE GOES TOOOOOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
#Spatieformod
Elke dag 24/7 online.
Not right, hoewel het op valt, dat wel (ja, het ziet er irritant uit in de topiclijst)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt maar dit keer ben je er omdat er wat gebeurd als er geen TR's waren hing je hier nu niet rondRight?
Jouw rechtvaardigheidsgevoelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
#Spatieformod
Elke dag 24/7 online.
Het is FOK!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben 17 joh. En sws zie je mij nu serieus zijn op Fok?
Mensen vatten alles zo persoonlijk op.
Toto, een mod kan mij geen ban geven om die quote. Lul je er nou maar niet onderuit want je weet dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je een statement wil maken moet je hem niet gauw weer gaan intrekken wanneer ik je de consequenties even vertel...
Sorry verwarde je even met iemand anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan?!
Gaat wel, beetje aangekomen laatste tijd, afvallen is weer moeilijk. Kom bijna niet meer buiten, dus sociaal gaat het ook prima. Maar voor de rest heb ik geen problemen. En met u?
Nee, ik zou zwerty nooit bannen, al scheld ze iedereen helemaal dood!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Jouw rechtvaardigheidsgevoel![]()
''Zwerty vind mijn snor niet leuk, 2 dagen ban''
2 maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Jouw rechtvaardigheidsgevoel![]()
''Zwerty vind mijn snor niet leuk, 2 dagen ban''
We werken volgens het systeem zoals gebruikt in het Eurovisie Songfestival.quote:
Ik lul mij nergens onderuit, jij trekt je statement terug en daar maak ik je attent op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto, een mod kan mij geen ban geven om die quote. Lul je er nou maar niet onderuit want je weet dat ik gelijk heb.
Wat liefquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zou zwerty nooit bannen, al scheld ze iedereen helemaal dood!!!
NIEMAND kan bewijzen wat ik bedoelde. Jij zegt dat ik dat bedoelde. Maar hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lul mij nergens onderuit, jij trekt je statement terug en daar maak ik je attent op.
oooh okequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We werken volgens het systeem zoals gebruikt in het Eurovisie Songfestival.
12 points go to...... Spatie
10 points go to......
Etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |