quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
Jongens, ik, als alphaman zijnde, heb gewoon een cracker met sandwichspread naar binnen gewerkt EN IK GAF GEEN NEUK. Dus beter luisteren jullie naar deze b0ii met autoriteit als ik zeg dat het nu wel genoeg is geweest, want deze discussie gaat nergens om.
welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nou dan heb jij er ook geen!!__!
Je hebt het zelf gepostquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik wel, woon jij in mijn huis om dat te kunnen weten of zo?
Do you even lift broquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
Jongens, ik, als alphaman zijnde, heb gewoon een cracker met sandwichspread naar binnen gewerkt EN IK GAF GEEN NEUK. Dus beter luisteren jullie naar deze b0ii met autoriteit als ik zeg dat het nu wel genoeg is geweest, want deze discussie gaat nergens om.
En nu post ik dat ik wel degelijk mijn havo diploma heb, tevens begin ik ook gewoon aan een hbo opleiding. Uw punt is?quote:
Nee, ja, patatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey![]()
Kom we zetten het goede voorbeeld door over seks en eten te praten? En heb jij al gegeten? Zo ja, wat?
Beter opletten dan, hij was niet geslaagd, maar dat kwam door wat was het, godsdienst? En toen kon hij nog ergens anders een (reken?) toets maken, en ondanks hoe goed dat ging was hij daarna wel geslaagd.quote:
ohja, en vervolgens op het HBO weer falenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een diploma behalen hé
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef Rozzje het volgende:
De rangorde van de JNG SC
1. Rozzje
2.xcachet
Ja man of een volle tas boodschappen is ook veel shitttquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb net een zak aardappels uit de winkel moeten dragen, 5kg (geen grap).
Ja ik ben er Godverdomme nou wel eens een keertje klaar mee zeg. De hele tijd maar dat geouwehoer over wie gelijk heeft of niet, Jezus Christus zeg.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef heloef het volgende:
Vermakelijk jongens, ik heb de popcorn weer op schoot.
Mijn punt is; dat gene wat ik in de tc over jou heb gezegdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En nu post ik dat ik wel degelijk mijn havo diploma heb, tevens begin ik ook gewoon aan een hbo opleiding. Uw punt is?
Piemelsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik ben er Godverdomme nou wel eens een keertje klaar mee zeg. De hele tijd maar dat geouwehoer over wie gelijk heeft of niet, Jezus Christus zeg.
Ik suggereer jullie zeer dat er gewoon normaal wordt gedaan hieronder, anders zoeken jullie het zelf maa uit hoor. Bah.
Wil ik hier wel even herhalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn punt is; dat gene wat ik in de tc over jou heb gezegd
cachet moet ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn punt is; dat gene wat ik in de tc over jou heb gezegd
Sensatiehunterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat het niet omik hengel niet graag in andermans forum als het niet hoeft. Hoeft nu ook niet, gewoon even aankijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |