Maar jij hebt veel meer ervaring en en en jij hebt zo'n uitstraling van, luister naar mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Lees de tweede regel even.
[..]
Immer, ik zag wat lampjes branden enzuks, maar ik laat het over aan de JNG mods uiteraard.
Neequote:
wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij hebt veel meer ervaring en en en jij hebt zo'n uitstraling van, luister naar mij!
Dus als jij even persoonlijk een dm stuurt naar 'ik noem geen naam' met 'stoppen nu!' dat het misschien dan ineens leuker word hier zo
Gaat het niet omquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil je anders gerust in PM te woord staan van hoe of wat, het is hier echt elke keer raak de laatste tijd dus ik denk dat LB en ara wel wat hulp kunnen gebruiken.
haha, zegt iemand zonder diplomaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En weer een ijzersterke comeback. Ik wens jou enorm veel succes op je nieuwe opleiding, gaat vooral niet goed komen.
verveeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Neekom net terug van werk en was hartstikke saai dus ik heb me heel de dag verveelt.
Prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat het niet omik hengel niet graag in andermans forum als het niet hoeft. Hoeft nu ook niet, gewoon even aankijken.
Haha, ik heb gewoon mijn diploma, helaas voor jou.quote:
Heb je nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Haha, ik heb gewoon mijn diploma, helaas voor jou.
Zinnen trouwens met een hoofdletter beginnen, dank u!
ZIE JEquote:
Ait, deze man weet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:14 schreef Rozzje het volgende:
Diploma![]()
Gewoon coke pushen op de blok mattie
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |