Ja.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
ik zit ook bij prom. DUH. WANT JIJ BENT KUT SLET
Een discussie op het hoogste niveau, hier kan Obama tijdens de volgende presidentsverkiezing nog wat van leren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:07 schreef xcachet het volgende:
SOF JE BENT ZELF EEN SLET JOH.
CAMSLET wel te verstaan
Ik ga tenminste niet voor de webcam wijn met taksi drinken omdat mijn date niet meer wilt datenquote:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!quote:
Immer, ik zag wat lampjes branden enzuks, maar ik laat het over aan de JNG mods uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Horkieee![]()
De man die op het juiste moment de sc komt binnenrollen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Een discussie op het hoogste niveau, hier kan Obama tijdens de volgende presidentsverkiezing nog wat van leren.
Precies. Hier word je echt schijtziek vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Een discussie op het hoogste niveau, hier kan Obama tijdens de volgende presidentsverkiezing nog wat van leren.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHH JIJ KAN NEERRRRGENS TEGEN.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet voor de webcam wijn met taksi drinken omdat mijn date niet meer wilt daten__!!
Kijk dat bedoel ik. Je maakt gewoon je tegenstander uit voor slet en je wint de discussiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
DIT FORUM VERDIENT EEN PBR SC! :3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mensen van 20-26 ook nog jong zijn...
Dit is niet de KND SC (kinder), het is niet eens de PBR SC (puber)!
Van mij mag je ingrijpen hoor, het escaleert hier elke keer weer uit de handquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Lees de tweede regel even.
[..]
Immer, ik zag wat lampjes branden enzuks, maar ik laat het over aan de JNG mods uiteraard.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHH JIJ KAN NEERRRRGENS TEGEN.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga tenminste niet voor de webcam wijn met taksi drinken omdat mijn date niet meer wilt daten__!!
Houd nou gewoon even op met die haat en dat irriterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
!!!!!!quote:
Op 1 of andere manier heeft sensatie altijd een grote aantrekkingskracht op blauwmannen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Lees de tweede regel even.
[..]
Immer, ik zag wat lampjes branden enzuks, maar ik laat het over aan de JNG mods uiteraard.
Feels devlishquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet doen! Wraak nemen lost niks op!!!
Een TR wil nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heeft sensatie altijd een grote aantrekkingskracht op blauwmannen.
Neuh, is écht aan hen, maar ik heb het achter al aangekaartquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van mij mag je ingrijpen hoor, het escaleert hier elke keer weer uit de hand
Neuh, ik wandel hier wel vaker rond hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier heeft sensatie altijd een grote aantrekkingskracht op blauwmannen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil je anders gerust in PM te woord staan van hoe of wat, het is hier echt elke keer raak de laatste tijd dus ik denk dat LB en ara wel wat hulp kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, is écht aan hen, maar ik heb het achter al aangekaart
[..]
Neuh, ik wandel hier wel vaker rond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |