Werkt niet. Er is veel te veel gezegd en gebeurd over en weer, privézaken e.d. en het gaat echt niet zomaar veranderen. Beter gaat men nu nog meer adequaat optreden.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
Of je zoekt een alternatief voor de verpesters.
is dat mogelijk? Uh ja ik zal me wel gedragen LB en arch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bannen is een prima optie, niet dan? JNG ban.
Een aantal users hebben die al.
Ah, nice. Het ligt aan iedereen maar niet aan hamerhaaitje:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
TR gemaakt en ik hoop dat de SC op slot geflikkerd wordt.
Goed bezig iedereen.
Mag ik je er even aan herinneren dat hij zich met een discussie bemoeide die hem niks aanging, en vervolgens tegen een ander (die er ook niks mee te maken had), zei dat hij zich er niet mee mocht bemoeien omdat het niet zijn discussie was?quote:
Etsu heeft een ban uit JNG voor altijd... is dus mogelijk jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is dat mogelijk? Uh ja ik zal me wel gedragen LB en arch.
Dat is zeker een optie. Kan je gewoon niet meer in JNG posten. Problem solved. Scheid het kaf van het koren!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
is dat mogelijk? Uh ja ik zal me wel gedragen LB en arch.
Misschien moet jij ff GODVERDOMME opdonderenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed idee
#1 SC ZONDER REGELS - xcachet is stom
(ik noem xcachet niet stom, dat is gewoon de eerste TT gemaakt door iemand die xcachet haat)
En dan gaan mensen daar ruziën en dan komt het hiet helemaal goed!
En dan kaapt hij ook nog eens een topic!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nice. Het ligt aan iedereen maar niet aan hamerhaaitje:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat hij zich met een discussie bemoeide die hem niks aanging, en vervolgens tegen een ander (die er ook niks mee te maken had), zei dat hij zich er niet mee mocht bemoeien omdat het niet zijn discussie was?
Onnodige TR, hamerhaaitje is nu weg, de storm gaat wel weer liggen.
Hij heeft wel ballen, SOOOOW.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan kaapt hij ook nog eens een topic!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
LOL TOTO IS EEN LONER MET EEN BONER HAHAIHAIHAIHHOHOAHAHAHAH
Ik heb geen enkele naam genoemd aan wie het wel ligt. Hamerhaaitje komt hier één keer langs, dus hoe kan hij normaliter de sfeer verzieken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nice. Het ligt aan iedereen maar niet aan hamerhaaitje:
[..]
Mag ik je er even aan herinneren dat hij zich met een discussie bemoeide die hem niks aanging, en vervolgens tegen een ander (die er ook niks mee te maken had), zei dat hij zich er niet mee mocht bemoeien omdat het niet zijn discussie was?
Onnodige TR, hamerhaaitje is nu weg, de storm gaat wel weer liggen.
Ok. Sorry. Wat deed ik verkeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Misschien moet jij ff GODVERDOMME opdonderen
thanks to the fansquote:
Wie moet er volgens jou een ban dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Beter gooien ze echt even met een paar bans
oh jaaa, Etsu! Miste hem al.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Etsu heeft een ban uit JNG voor altijd... is dus mogelijk ja
Niks laat maar waarom zeg je steeds dat bepaalde mensen de sfeer verpesten dat doe jij met het steeds zeggen van namen.. Laat het gewoon johquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ok. Sorry. Wat deed ik verkeerd eigenlijk
Het gaat toch om nu? Volgens mij ging promisionexposed net eten, de discussie was dus over tot hamerhaaitje ineens als een agressief bčtamannetje de discussie aan kwam wakkeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele naam genoemd aan wie het wel ligt. Hamerhaaitje komt hier één keer langs, dus hoe kan hij normaliter de sfeer verzieken?
De sfeer hier is de laatste tijd eigenlijk elke dag wel flink verziekt, dat is míjn punt, jouwe snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het gaat toch om nu? Volgens mij ging promisionexposed net eten, de discussie was dus over tot hamerhaaitje ineens als een agressief bčtamannetje de discussie aan kwam wakkeren.
HEE BEN JE AAN HET CHATTEN???????quote:
Waarom zoveel vooroordelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:
Ach, je kan ook niets anders verwachten in de JNG SC. Bijna allemaal seksueel gefrustreerde pubertjes die op elkaar gaan lopen kankeren omdat ze niets beters te doen hebben of zich dan beter voelen dan een ander.
Ja, anders denkt iedereen 'ooh ik voel me niet aangesproken'. Moet toch gewoon even confronteren of niet. Laat het gewoon? Hoezo, ik wil het gezellig hebben hierzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niks laat maar waarom zeg je steeds dat bepaalde mensen de sfeer verpesten dat doe jij met het steeds zeggen van namen.. Laat het gewoon joh
door mijn lapo te kapenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele naam genoemd aan wie het wel ligt. Hamerhaaitje komt hier één keer langs, dus hoe kan hij normaliter de sfeer verzieken?
Oke. Dan laten we het hierbij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De sfeer hier is de laatste tijd eigenlijk elke dag wel flink verziekt, dat is míjn punt, jouwe snap ik ook wel.
Even goed lezen. Hoe kan hij normaliter de sfeer verzieken? Ik heb het dus niet over nu, maar over een willekeurig ander tijdstip.quote:
Normaliter zei hij.. Dat betekent dus zeg maar dat altijd (normaal gesproken) de sfeer verpest is , en hamerhaaitje is alleen schuldig aan vandaag.quote:
Laat mij even buiten die teams, wil je? Bedankt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef xcachet het volgende:
Team Prom;
prom
tax
hamerhaaitje
toto
Team ik;
de rest
ninja editquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
Terwijl hier een ruzie aan de gang is, heb ik tot nu toe weer 2,5 liter water op, FUCK YEAH WAAR BLIJVEN MIJN BITCHES?
Is wel duidelijk hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat mij even buiten die teams, wil je? Bedankt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef xcachet het volgende:
Team Prom;
prom
tax
hamerhaaitje
toto
Team ik;
de rest
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef xcachet het volgende:
Team Prom;
prom
tax
hamerhaaitje
toto
Team ik;
de rest
Maar Spazie is neutraal
Ik zit in geen enkel team, hoe vind je die? Ik ben een individu en geen teamlid hier. Ik zit hier voor mezelf, niet om anderen te helpen.quote:
Ik heb ook water op hoor! Maar niet precies geteld, maar heb mijn liter fles al meerdere keren gevuld!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
Terwijl hier een ruzie aan de gang is, heb ik tot nu toe weer 2,5 liter water op, FUCK YEAH WAAR BLIJVEN MIJN BITCHES?
Je zit hier als een facking meisje van 12 de One Directioner fan uit te hangen en dan heb je het over de SC verziekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkel team, hoe vind je die? Ik ben een individu en geen teamlid hier. Ik zit hier voor mezelf, niet om anderen te helpen.
Ja verkeerd geteldquote:
Dat is goed, hou dit vol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ook water op hoor! Maar niet precies geteld, maar heb mijn liter fles al meerdere keren gevuld!
Zo, wat een comeback zeg. Heb je toevallig ook nog sterkere argumenten of is jou dat niet geleerd op school?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zit hier als een facking meisje van 12 de One Directioner fan uit te hangen en dan heb je het over de SC verzieken__
spatiequote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Misschien wel maar dat geldt niet voor iedereen
Er staat dan ook niet dat het voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Misschien wel maar dat geldt niet voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |